Da denk ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Tegan het volgende:
Torre wordt morgen uitgelachen door zijn personeel.
En, de rest van dat huis komt nooit af.
Hij is zó afgegaan voor de ogen van zijn personeel. Begrijp soms niet dat mensen aan dit soort programma's mee willen doen en hun hele hebben en houden voor heel Nederland ten toon spreiden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Tegan het volgende:
Torre wordt morgen uitgelachen door zijn personeel.
En, de rest van dat huis komt nooit af.
Sommige mensen zijn zo mediageil dat ze geen nee kunnen zeggen.... Ikzelf zou er voor geen goud aan meedoen!quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is zó afgegaan voor de ogen van zijn personeel. Begrijp soms niet dat mensen aan dit soort programma's mee willen doen en hun hele hebben en houden voor heel Nederland ten toon spreiden.
Zeg, in dit programma mag de vrouw alleen klagen en eisen stellen en dient de man alles te realiseren ja?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zij doet ook niks. Ze kan zelf toch ook wel een gordijntje rechttrekken?
Ik vind het wel een engerd hoor, met zijn camera's.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:05 schreef DKUp het volgende:
Ze doen allebei niks en John zeikt de man alleen maar helemaal af.
Ouderwets fantastisch
True. Tis gewoon een vieze hut.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zij doet ook niks. Ze kan zelf toch ook wel een gordijntje rechttrekken?
Kindman gespot!quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Uhoh...
John is wel net een wijf af en toe hoor. Gun die vent z'n games, gun die man z'n hobby. Maar nee het is zogenaamd kinderachtig
Vind ik ook. Net alsof alles van karton is gemaaktquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi. Zo druk en rommelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |