Ik had Jordan Henderson, prima speler, maar een supersub voor mij.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:21 schreef lesleyyb het volgende:
Last minute toch nog maar de guarenteed prem sbc gedaan aangezien ik op YT toch best wel veel degelijke packs zag, Dean Henderson... RIP moments litmanen, your sacrifice will not be forgotten
Eerste 5 potten 1 win. Paar weken geleden won ik van de eerste 10 7 potten. Kwam ook meteen Pele, R9 en bpl tots spelers tegen bij de vleet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Vorig weekend 11-6, nu een lekker 0-4 begin. Prima weer.
Ik snap er weinig van, ik kom niet eens zulke goede teams tegen. 83 Ben Yedder is blijkbaar sterker dan 91 Boateng, en 84 Cancelo heeft geen enkele moeite met Fbday Bale. Nu 1-4, hopelijk kom ik wat mensen tegen met een lage ELO in het weekendquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste 5 potten 1 win. Paar weken geleden won ik van de eerste 10 7 potten. Kwam ook meteen Pele, R9 en bpl tots spelers tegen bij de vleet.
Ja, ik kwam meteen tegen 99 KDBquote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste 5 potten 1 win. Paar weken geleden won ik van de eerste 10 7 potten. Kwam ook meteen Pele, R9 en bpl tots spelers tegen bij de vleet.
Volgens mij liga nos of super lig, eredivisie komt meestal met serie a en die komt pas na de bundesliga, dus dat duurt dan nog 2 wekenquote:Op zondag 10 mei 2020 10:27 schreef el-blanchito het volgende:
Is er al bekend welk tots er morgen komt?
Top, thanks! Ik wacht eigenlijk op mls/rotwquote:Op zondag 10 mei 2020 11:46 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Volgens mij liga nos of super lig, eredivisie komt meestal met serie a en die komt pas na de bundesliga, dus dat duurt dan nog 2 weken
Dan wordt het nog even geduld hebben, die komen doorgaans altijd als laatstequote:Op zondag 10 mei 2020 11:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Top, thanks! Ik wacht eigenlijk op mls/rotw
Of in FS Halandquote:Op zondag 10 mei 2020 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
In ander nieuws;
Süper lig voor morgen is confirmed en er komt een hele lijpe Sørloth aan, investeer in tots Odegaard jongens
Die krijgt binnenkort een tots, dus lijkt me niet handigquote:
Geweldige speler ook!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
PIM Petit uit level 18 reward packna 8 maanden Fifa 20 eindelijk een zieke pull
Direct in het team gegooid ten faveure van FB Bakayoko inderdaad. 1 pot gespeeld, baas op het middenveld!quote:
Enige die er qua spel een beetje bij in de buurt komt is SS Mbabu. Nadeel was dat de stay-back bij beiden niet werkt.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Direct in het team gegooid ten faveure van FB Bakayoko inderdaad. 1 pot gespeeld, baas op het middenveld!
Vind 850k geen gekke prijs.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:20 schreef el-blanchito het volgende:
Doe eens een voorspelling van de prijs van Benzema tots jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |