Ik geloof niet dat je dit echt meentquote:Op woensdag 29 april 2020 14:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan non
Fous le camp zouden ze tegen jou zeggenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:35 schreef Kiid het volgende:
Je ne beliêve pas zoals ze dat in Frankrijk zo mooi zeggen
C'est un actequote:
Awwhhhquote:Op woensdag 29 april 2020 15:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Fous le camp zouden ze tegen jou zeggen
Sjiek trouwens, privegesprekken publiceren.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HP/De Tijd publiceerde een aantal screenshots vandaag waarin de uitlatingen naar voren komen. ‘Ik zou letterlijk iedere ideologie aanhangen die NL weer 95 procent blank maakt met 0% moslims’, luidt een van de opmerkingen. ‘Antisemitisme mag van mij altijd lieverd’, zegt een ander in de app.
Lekker hoor. Forumgoden
Tsja, als dat allemaal binnenskamers blijft gaat er natuurlijk niet geroyeerd wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sjiek trouwens, privegesprekken publiceren.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als dat allemaal binnenskamers blijft gaat er natuurlijk niet geroyeerd worden
Same. Alleen is het niet realistisch en heb ik de hoop inmiddels opgegevenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HP/De Tijd publiceerde een aantal screenshots vandaag waarin de uitlatingen naar voren komen. ‘Ik zou letterlijk iedere ideologie aanhangen die NL weer 95 procent blank maakt met 0% moslims’, luidt een van de opmerkingen. ‘Antisemitisme mag van mij altijd lieverd’, zegt een ander in de app.
Lekker hoor. Forumgoden
Hoe weet je dat dit echt fvd leden zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
Lekker hoor. Forumgoden
Het zal vast weer demonisering zijn inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit echt fvd leden zijn?
False flag van GroenLinksquote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal vast weer demonisering zijn inderdaad
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://preview.redd.it/7(...)84568a447f455c477df6
Shakira godin.
Merk je niks van tijdens het fappen.quote:
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het fappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371207
Wat vind je van dit elftal?
Balbeheersing man.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?
Zou Ruud in de spits zetten trouwens. Ruudgodquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het fappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371207
Wat vind je van dit elftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |