quote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten even 2 uurtjes in de vriezer chillen
[ afbeelding ]
Jeej snotdrollenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet standaard in huis?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het filmpje duikt ineens kaneel op voor de ganering, dat heb ik niet
Goed punt.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. vroeger ( voor de crisis:P) hd ik voor 1 dag eten in huis.
Lijkt op uitgeknepen talgquote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Na je eerste taart gisteren barst ik van het vertrouwen in jouquote:Op woensdag 29 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
k weet de presentatie is wat twijfelachtig maar heb vertrouwen!!!
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na je eerste taart gisteren barst ik van het vertrouwen in jou
mja net aanquote:Op woensdag 29 april 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten in bikini is het zeker net te koud voor, ja hč?
Ok dan binnen in bikini, zomerse muziek aan, alcoholarme cocktail in de hand, de geur van koekjes in de oven, beetje lentedansen door het huis heen om de spirit erin te houden.quote:
de spirit is wegquote:Op woensdag 29 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan binnen in bikini, zomerse muziek aan, alcoholarme cocktail in de hand, de geur van koekjes in de oven, beetje lentedansen door het huis heen om de spirit erin te houden.
Dan een iets alcoholrijkere cocktail hequote:
Dan maar spiritus.quote:
Bitterbal dronken lijkt me wel CNN Breaking News waardig.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan een iets alcoholrijkere cocktail he
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja samen met de zon, zelfs ik mis de zon een beetje
ik neem ook wel een paar dagen verlof op volgende maand ofzo.. gewoon om het niet te gek te maken, ik ben sowieso al slecht in het opmaken van mijn verlof dagen, en neem ze tot nu toe steevast mee naar het volgende jaarquote:Op woensdag 29 april 2020 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb overigens aangeboden vrijwillig wat verlof in te leveren. Was nog niet nodig maar het aanbod werd wel gewaardeerd. Maar goed dat is wat anders dan 20 procent van je inkomsten.
Geen idee, het lijkt me vooral ontzettend grappigquote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal dronken lijkt me wel CNN Breaking News waardig.
Ik ook, heb m'n dagen van vorig jaar nog niet eens allemaal gebruiktquote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem ook wel een paar dagen verlof op volgende maand ofzo.. gewoon om het niet te gek te maken, ik ben sowieso al slecht in het opmaken van mijn verlof dagen, en neem ze tot nu toe steevast mee naar het volgende jaar(en maak ze dan dus pas op..)
Precies, normaal neem ik bijna maandelijks wel wat op. Dus anders krijg ik het straks toch niet op.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem ook wel een paar dagen verlof op volgende maand ofzo.. gewoon om het niet te gek te maken, ik ben sowieso al slecht in het opmaken van mijn verlof dagen, en neem ze tot nu toe steevast mee naar het volgende jaar(en maak ze dan dus pas op..)
dit had ik overigens ook toen ik full time werkte jaartje of 10 terug,![]()
Hete douche, koppie thee nu?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ging hardlopen toen het droog was en halverwege kwam er een stortbui over me heen.. Lekker
Hups afdrogen en daarna ga je als een dolle op zoek naar een B&B voor Buda en jezelf, meteen starten als de grenzen weer open gaan en de mensen snakken naar vakantie, Buda heeft je nodig.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ging hardlopen toen het droog was en halverwege kwam er een stortbui over me heen.. Lekker
Heerlijk hardlopen in de regen toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie het, die B&B moet er snel komen zodat hij bij die akelige werkgever weg kanquote:Op woensdag 29 april 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups afdrogen en daarna ga je als een dolle op zoek naar een B&B voor Buda en jezelf, meteen starten als de grenzen weer open gaan en de mensen snakken naar vakantie, Buda heeft je nodig.
Ik heb eigenlijk vandaag heel veel te doenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige kans dat je met 80% werken weg komt? Of is er teveel werk?
broodje net gehaald bij het tankstationquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups afdrogen en daarna ga je als een dolle op zoek naar een B&B voor Buda en jezelf, meteen starten als de grenzen weer open gaan en de mensen snakken naar vakantie, Buda heeft je nodig.
In één plons doorweekt loopt ook niet heel prettig. Lekker soppen enzo.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk hardlopen in de regen toch?
Veel meer zuurstof in de lucht of zo dan.
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het, die B&B moet er snel komen zodat hij bij die akelige werkgever weg kan
Ja een beetje regen vind ik niet erg, maar dit was wat veelquote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk hardlopen in de regen toch?
Veel meer zuurstof in de lucht of zo dan.
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het, die B&B moet er snel komen zodat hij bij die akelige werkgever weg kan
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je bent wel een lieverd hoor
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zie wel een beetje op tegen werken vanmiddag. Zullen ook best wat verdrietige ouders zijn denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.bedoelde je intluikende geflirt met kwiwi
Gelukkig is het een controle.. Ik heb wel een geprobeerd een broodje te eten met een nog werkende verdovingquote:
wat voor bakken?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk naar van die moestuin bakken. wat zijn die dingen duur
Kopje koffie drinken met een verdoving was ook geen succes.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is het een controle.. Ik heb wel een geprobeerd een broodje te eten met een nog werkende verdovingNou, dat was een bende kan ik je zeggen
zoiets maar hier zit dan ook geen onderkant inquote:
Kijken is gratisquote:Op woensdag 29 april 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk naar van die moestuin bakken. wat zijn die dingen duur
zo'n tafeltje kun je bij mij gratis ophalenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets maar hier zit dan ook geen onderkant in
https://www.tuindirect.co(...)bak.html?id=49949484
Van die tafeltjes zijn al snel 80 euro
ja maar dan zit er niks onder. ik moet wel een bodem hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n tafeltje kun je bij mij gratis ophalen
en zo duur is dat toch niet?
als alternatief zie je ook wel vaak dat men palletranden gebruikt.
een dichte bodem?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zit er niks onder. ik moet wel een bodem hebben
Niet leverbaarquote:Op woensdag 29 april 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
deze is niet zo duur
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_31.45.ProductTitle
ja dan met gaatjes ofzo maar kan niet zo de aarde op het terras storten toch :pquote:Op woensdag 29 april 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nee geen dichte bodem, er moet ook water weg kunnen lopen. Anders wordt het gewoon een regenvangbak.
is niet goed voor de plantjes, want:quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nee geen dichte bodem, er moet ook water weg kunnen lopen. Anders wordt het gewoon een regenvangbak.
Heb je best kans van ondanks dat er staatquote:
quote:Uiterlijk 1 mei in huis Tooltip
2 of 3 lagen worteldoek er inquote:Op woensdag 29 april 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan met gaatjes ofzo maar kan niet zo de aarde op het terras storten toch :p
Om de aarde vast te houden? Of een bodem met een gaatje, dat kan ookquote:
nou, dan niet.quote:
Daar valt nu toch ook gewoon regen op.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
of deze
https://www.wishpel-bloem(...)-xxl-lime-groen.html
Kopen! Zes! Nu!quote:Productomschrijving
Hip en trendy
Daarom worteldoek.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
ja met met wortels en zo gaat dat onder die vlonders.
zit ruimte tussen toch
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar valt nu toch ook gewoon regen op.
Vertel het ons.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik haat het echt als ik kanten van mezelf ontdek die ik eigenlijk niet zo ken.
Ah na geen zin om in detail te treden verder.. is ook niet belangrijk ofzo.quote:
Bestequote:Op woensdag 29 april 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
Nou dat was een nuttige tandarts controle, ben nog geen 5 minuten binnen geweest inclusief wachten, controle, nieuwe afspraak maken en nog wat ouwehoeren met de tandarts
Kan en mag hier wel hoor, het is hier geen ONZ of KLB of zo.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah na geen zin om in detail te treden verder.. is ook niet belangrijk ofzo.
Ja met een half verdoofde bakkes is dan niet te doenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is het een controle.. Ik heb wel een geprobeerd een broodje te eten met een nog werkende verdovingNou, dat was een bende kan ik je zeggen
Maar zoals ik al zei het is ook niet belangrijk verder.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan en mag hier wel hoor, het is hier geen ONZ of KLB of zo.
Lieve mensen hier over het algemeen.
Kun je dadelijk veilig in de koekjes happen die je vrouw aan het maken isquote:Op woensdag 29 april 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
Nou dat was een nuttige tandarts controle, ben nog geen 5 minuten binnen geweest inclusief wachten, controle, nieuwe afspraak maken en nog wat ouwehoeren met de tandarts
over een half uur mogen ze uit de vriezerquote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dadelijk veilig in de koekjes happen die je vrouw aan het maken is
Bleh dat is altijd matig.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef Karzai het volgende:
Ik ban alweer thuis, stukje kies afgebroken moet waarschijnlijk in de toekomst een kroon in
Volgende week vullen
A same hierquote:Op woensdag 29 april 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
Normaal gaat die altijd nog tandsteen verwijderen bij het draadje dat nog aan de onderkant zit aan de binnenkant van mijn beugel maar zelfs dat deed die niet.quote:
Oh dat soort dingen moet ik altijd bij mondhygiëniste laten doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal gaat die altijd nog tandsteen verwijderen bij het draadje dat nog aan de onderkant zit aan de binnenkant van mijn beugel maar zelfs dat deed die niet.
Als ze goed lukken dan heb ik weinig kans denk ik om het er levend vanaf te brengen als ik er eentje wil proevenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dadelijk veilig in de koekjes happen die je vrouw aan het maken is
oeh hoe laat mogen we aan tafel?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef Karzai het volgende:
Gehaal bij de slager
Hamburgers
lamskoteletjes
kleine braadworstjes
ribeyesteak
ribkarbonade
Dat zijn toch wel de betere tandartsafsprakenquote:
Mijn tandarts doet dat gewoon zelf, is ook net 2 minuten werk ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen moet ik altijd bij mondhygiëniste laten doen.
Dibs op de lamskoteletjesquote:
Ik zit er klaar voor!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over een half uur mogen ze uit de vriezer
Ja nou ja ik rook en drink cola en vreet veel suiker enz dus bij mij is het helaas geen 2 minuten werk wanneer het weer eens nodig is.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn tandarts doet dat gewoon zelf, is ook net 2 minuten werk ofzo.
Ben jij het tweelingzusje van bitterbal?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ja ik rook en drink cola en vreet veel suiker enz dus bij mij is het helaas geen 2 minuten werk wanneer het weer eens nodig is.Nu klinkt het wel alsof het echt heel ranzig is haha maar ja je krijgt toch altijd iets van aanslag met zo'n levensstijl.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij het tweelingzusje van bitterbal?
Misschienquote:Op woensdag 29 april 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij het tweelingzusje van bitterbal?
Ik rook en drink koffiequote:Op woensdag 29 april 2020 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ja ik rook en drink cola en vreet veel suiker enz dus bij mij is het helaas geen 2 minuten werk wanneer het weer eens nodig is.Nu klinkt het wel alsof het echt heel ranzig is haha maar ja je krijgt toch altijd iets van aanslag met zo'n levensstijl.
Gewoon even een achtergrondmuziekje bij de videocallquote:Op woensdag 29 april 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Even keihard muziek aan en dan een videocall.
Ik ken iemand die rookt ook enz en heeft gewoon spierwitte tanden.. Hoe dan....quote:Op woensdag 29 april 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rook en drink koffieMaar suiker eet ik vrij weinig, alleen chocolade eigenlijk en frisdrank alleen zelden.
misschien bleken?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand dit rookt ook enz en heeft gewoon spierwitte tanden.. Hoe dan....![]()
![]()
![]()
Ben echt gewoon beetje jaloers op hem.
Gewoon elke dag goed poetsenquote:Op woensdag 29 april 2020 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand dit rookt ook enz en heeft gewoon spierwitte tanden.. Hoe dan....![]()
![]()
![]()
Ben echt gewoon beetje jaloers op hem. En nee hij laat ze niet bleken ofzo.
overigens zijn tanden van nature altijd wat geligquote:Op woensdag 29 april 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee weet wel zeker dat hij dat niet zou doen.
Oh nou dan moet het misschien haast wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overigens zijn tanden van nature altijd wat gelig
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat een saaie dag vandaag.Gelukkig morgen meer op de planning.
*trekt zijn broek omlaag.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even een achtergrondmuziekje bij de videocall
Jij poetst je tong zeker ook nietquote:Op woensdag 29 april 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
overigens zijn tanden van nature altijd wat gelig
Kantoren schoonmaken? Er gaat voorlopig niemand naar kantoor!quote:Op woensdag 29 april 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh moet morgen kantoren schoonmaken enz.
Af en toe zitten er mensen te werken.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kantoren schoonmaken? Er gaat voorlopig niemand naar kantoor!
Thuiswerken blijft de norm
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is zo'n mooi geluid als de Grote Kerk van Dordrecht zijn zwaarste klok luidt![]()
spierwitte tanden ziet er gewoon gigantisch onnatuurlijk uit (en heel lelijk imho)quote:Op woensdag 29 april 2020 13:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken iemand die rookt ook enz en heeft gewoon spierwitte tanden.. Hoe dan....![]()
![]()
![]()
Ben echt gewoon beetje jaloers op hem. En nee hij laat ze niet bleken ofzo.
Hebben ze plexiglas tussen de bureaus gezet?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Af en toe zitten er mensen te werken.Maar wel afwisselend zodat mensen niet te dichtbij elkaar zitten.
Niemand?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Kantoren schoonmaken? Er gaat voorlopig niemand naar kantoor!
Thuiswerken blijft de norm
Wat kweek je tuinkers?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
ik ben maar aan het keuken tuinieren
[ afbeelding ]
Suiker, boter en zout plantenquote:Op woensdag 29 april 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
ik ben maar aan het keuken tuinieren
[ afbeelding ]
Nee maar er zit ook maar steeds 1 persoon. Sowieso maar plek voor 5 mensen daar en 2 daarvan zitten al weken thuis en de andere 3 wisselen elkaar af (wel eigen bureau allemaal hoor).quote:Op woensdag 29 april 2020 13:17 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Hebben ze plexiglas tussen de bureaus gezet?
Wat gaan we straks dan moet al die kantoorruimte
Lekker met ze allen naar de 8de verdieping in de lift hoe gaan ze dat doen dan?quote:
Hoax, mijn kantoor heeft helemaal geen lift.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:20 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Lekker met ze allen naar de 8de verdieping in de lift hoe gaan ze dat doen dan?
Iedereen 1 voor 1 de lift naar boven![]()
De wachttijden om naar boven te komen gaan die van de Efteling overtreffen!
Hoe vaak moet je daar dan gaan schoonmaken?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar er zit ook maar steeds 1 persoon. Sowieso maar plek voor 5 mensen daar en 2 daarvan zitten al weken thuis en de andere 3 wisselen elkaar af (wel eigen bureau allemaal hoor).
Lol 1x per week en nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:22 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je daar dan gaan schoonmaken?
Heb je wel beschermende kleding aan als je aan het schoonmaken bent mondkapjes, bril etc.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, mijn kantoor heeft helemaal geen lift.
niet elk kantoor is het hetzelfde he.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:20 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Lekker met ze allen naar de 8de verdieping in de lift hoe gaan ze dat doen dan?
Iedereen 1 voor 1 de lift naar boven![]()
De wachttijden om naar boven te komen gaan die van de Efteling overtreffen!
mijne ook nietquote:Op woensdag 29 april 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, mijn kantoor heeft helemaal geen lift.
Met ze alle op en af door over die smalle brandtrapjes naar benedenquote:Op woensdag 29 april 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet elk kantoor is het hetzelfde he.
en je loopt maar met je luie donder.
okequote:Op woensdag 29 april 2020 13:26 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Met ze alle op en af door over die smalle brandtrapjes naar beneden![]()
1.5 meter is de norm, als de gestapo ziet dat je niet aan de norm houdt vallen ze met een SWAT team het kantoor binnen en dan is het klaar![]()
nee, ik zie gewoon dat dit geen zin heeft en ik mijn tijd aan het verspillen ben.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zie gewoon dat dit geen zin heeft en ik mijn tijd aan het verspillen ben.
groetjes vanuit mijn kantoorquote:
Huh, werk je in zo'n stijve sector dat je niet in je thuiskloffie kunt videobellen?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef kwiwi het volgende:
Nog 3 videomeetings en dan weer lekker m'n comfy kleren aan![]()
Wat heb je nu aan dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef kwiwi het volgende:
Nog 3 videomeetings en dan weer lekker m'n comfy kleren aan![]()
dit is het werk uniform voor kwiwiquote:Op woensdag 29 april 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, werk je in zo'n stijve sector dat je niet in je thuiskloffie kunt videobellen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is het werk uniform voor kwiwi
[ afbeelding ]
Mooi meisje met werkelijk enorme kiwi's.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liever heeft ze gewoon grote meloenenquote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi meisje met werkelijk enorme kiwi's.
Ja van die dingen waar baby's altijd aanzitten met hun vingertjes en tongetjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
liever heeft ze gewoon grote meloenen
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van die dingen waar uitstraling altijd aanzit met zijn vingertjes en tongetje.
die dingen moeten ook aanwezig zijn uiteraard..quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van die dingen waar baby's altijd aanzitten met hun vingertjes en tongetjes.
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Draag jij ook een ananas op je hoofd op het werk
ben ik al geweestquote:Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Wie gaat er dit jaar op vakantie buiten Nederland?
Chef bitterbalquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Consultantquote:Op woensdag 29 april 2020 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, werk je in zo'n stijve sector dat je niet in je thuiskloffie kunt videobellen?
Waar ben je geweest dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik al geweest
maar als het kan: eind van het jaar ergens...
met je collega's of het bedrijf?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Videocall over de pay cut. Ook al niet opbeurend.
Demotie?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Videocall over de pay cut. Ook al niet opbeurend.
van 44 naar 144 dodenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
2 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 76 nieuwe opnames, 145 nieuwe doden
Er zijn 76 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn minder nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen ging het om 88 nieuwe patiënten. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 10.685.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 145, meldt het RIVM. Dat zijn er meer dan gisteren, toen er 48 doden gemeld werden. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 4711 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 386. In totaal zijn er nu 38.802 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
okequote:Op woensdag 29 april 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Ik luister vooral. En met wat ik hoor, maak ik straks mijn afweging.
Welke afweging moet je maken of je blijft bij het bedrijf?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Ik luister vooral. En met wat ik hoor, maak ik straks mijn afweging.
Met een paarquote:Op woensdag 29 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
okeHeb je er al collega's over gesproken?
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:06 schreef Karzai het volgende:
beetje veel suiker, maar okay ik ben net bij de tandarts geweest dus dat kan wel
frankrijk/disneyquote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan?
Zij vinden het ook heftig. En moeten ook de berekening maken of dit past in het huishoudboekje.quote:
deze ga ik denk k morgen doenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:06 schreef Karzai het volgende:
beetje veel suiker, maar okay ik ben net bij de tandarts geweest dus dat kan wel
ja das eigenlijk niet relevant toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij vinden het ook heftig. En moeten ook de berekening maken of dit past in het huishoudboekje.
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze ga ik denk k morgen doen
https://www.airfryertotaa(...)en-doritos-kip/8436/
Waarom zou je inleveren?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij vinden het ook heftig. En moeten ook de berekening maken of dit past in het huishoudboekje.
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Ok uitslag zusje is er, strottenhoofdkanker dus, bied wel enige kans op herstel, zo snel mogelijk in het Radboud onder het mes.
En het is nogal een prater dus hopelijk kunnen ze haar stembanden sparen.
Dat is zwaar klote man!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Ok uitslag zusje is er, strottenhoofdkanker dus, bied wel enige kans op herstel, zo snel mogelijk in het Radboud onder het mes.
Ze klonk hees maar uitermate strijdbaar en ze vond het zielig voor mijn ouders en moeilijk om te gaan vertellen.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat kut! Hoop dat het goedkomt met haar.
mini braadworstquote:Op woensdag 29 april 2020 14:15 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Heb je ook mini kipcorns?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O jezusquote:Op woensdag 29 april 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
mini braadworstNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is het bier![]()
Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie allemaal. Sterkte US!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze klonk hees maar uitermate strijdbaar en ze vond het zielig voor mijn ouders en moeilijk om te gaan vertellen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:28 schreef Karzai het volgende:
Oh verschrikkelijk uitstraling, sterkte komende tijd![]()
Dank, gaat goedkomen met die Boudicea is mijn gevoel.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie allemaal. Sterkte US!
Rotziekte
wow, damn, that sucksquote:Op woensdag 29 april 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Dank man.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, damn, that sucks
Sterkte voor je zus, familie en jou![]()
Ze zal haar grote broer hard nodig hebben de komende tijd.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dank, gaat goedkomen met die Boudicea is mijn gevoel.
Pas op hoor, straks wordt heel Nederland boos op je.quote:
Dit is toch een onschuldig grapjequote:Op woensdag 29 april 2020 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks wordt heel Nederland boos op je.
Heerlijk ja, prachtig gezin zo ook.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
het is echt een prachtige foto zo ook
Aaarghhhh, bah sterkte.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef kwiwi het volgende:
Aww, zus van mijn oma is overleden aan het virus, nu is m'n oma nog maar alleen
oh gecondoleerdquote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef kwiwi het volgende:
Ow, gecondoleerd, Kwiwiquote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef kwiwi het volgende:
Wat is gebeurd, verhuurder blijkt toch niet de eigenaar te zijn van het pandquote:Op woensdag 29 april 2020 15:15 schreef RockNijntje het volgende:
Verhuurder heeft teruggebeld over de postcode / het adres. Ze zijn in paniek en hebben het bij de pandeigenaar gelegd en bellen ons terug zodra ze meer weten. Ik ben blij dat er iets rolt maar ik ben niet blij dat het wéér uitgesteld is.
De postcode bestaat niet in combinatie met het huisnummer. Mijn vermoeden is dat ze de postcode van toen het pand nog een kantoorfunctie had hebben gecombineerd met het huisnummer nu het pand een woonfunctie heeft. Zodoende ontstaat er een onbestaand adres en kunnen we ons nergens registreren, geen nutsvoorzieningen afsluiten, niets bestellen, etc.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:21 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wat is gebeurd, verhuurder blijkt toch niet de eigenaar te zijn van het pand![]()
Dit is een zaak voor Alberto Stegeman
Of het loopt achter? Toen ik net mijn contract getekend had, kwam mijn adres ook niet voor in databases van verzekeraars etc., maar inmiddels wordt het overal herkend.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De postcode bestaat niet in combinatie met het huisnummer. Mijn vermoeden is dat ze de postcode van toen het pand nog een kantoorfunctie had hebben gecombineerd met het huisnummer nu het pand een woonfunctie heeft. Zodoende ontstaat er een onbestaand adres en kunnen we ons nergens registreren, geen nutsvoorzieningen afsluiten, niets bestellen, etc.
Het feit dat de verhuurder nu in paniek is en het antwoord niet direct weet geeft me het idee dat het bij alle nieuwe huurders is misgegaan, dus dat is wel fijn. Hoe groter het probleem, hoe harder ze eraan zullen werken om het op te lossen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Familieapp;
Ene zusje; ja ik geen pizza vanavond hoor, ik mag geen ongezonde dingen meer.
Andere zusje; och och het zielig doen is nu al begonnen hoor.
Hou van die meiden
Beetje onder het mom van; bij mooie mensen sterft de glimlach als laatste en bij de minder mooie als eerste.quote:
In mineur schieten heeft niet altijd zin. Maar de een kan wat beter met tegenslagen omgaan dan de ander. Kun je niet altijd wat aan doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje onder het mom van; bij mooie mensen sterft de glimlach als laatste en bij de minder mooie als eerste.
Kree?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik sprak net een collega die zich vanavond een stuk in zijn kraag gaat zuipen.
Absoluut waarquote:Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mineur schieten heeft niet altijd zin. Maar de een kan wat beter met tegenslagen omgaan dan de ander. Kun je niet altijd wat aan doen.
Slecht geregeld door de verhuurder ik zou de huur voorlopig onhold zettenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De postcode bestaat niet in combinatie met het huisnummer. Mijn vermoeden is dat ze de postcode van toen het pand nog een kantoorfunctie had hebben gecombineerd met het huisnummer nu het pand een woonfunctie heeft. Zodoende ontstaat er een onbestaand adres en kunnen we ons nergens registreren, geen nutsvoorzieningen afsluiten, niets bestellen, etc.
Het feit dat de verhuurder nu in paniek is en het antwoord niet direct weet geeft me het idee dat het bij alle nieuwe huurders is misgegaan, dus dat is wel fijn. Hoe groter het probleem, hoe harder ze eraan zullen werken om het op te lossen.
Nou inderdaad, tijd voor een nieuwe dag!quote:Op woensdag 29 april 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, gecondoleerd, Kwiwi
Het regent nare berichten vandaag
Vanavond een potje petangue spelen om de zinnen wat te verzetten?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad, tijd voor een nieuwe dag!
Wat ben jij toch altijd positief en enorm subtielquote:Op woensdag 29 april 2020 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij klinkt af en toe wel onsamenhangend
omstebeurt een bal naar de camera gooien en kijken welke dichtsbij komt.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond een potje petangue spelen om de zinnen wat te verzetten?
Het is een gavequote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd positief en enorm subtiel
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
omstebeurt een bal naar de camera gooien en kijken welke dichtsbij komt.
Absoluutquote:
We hebben ontdekt wat waarschijnlijk de juiste postcode is (kadaster noemt hier de juiste straat, het juiste huisnummer, de juiste oppervlakte, etc.), maar die komt niet overeen met het huurcontract. We willen dus eerst zekerheid vanuit hen voor we zaken gaan regelen. 90% Kans dat ze een fout hebben gemaakt, maar ik wil 100% zekerheidquote:Op woensdag 29 april 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of het loopt achter? Toen ik net mijn contract getekend had, kwam mijn adres ook niet voor in databases van verzekeraars etc., maar inmiddels wordt het overal herkend.
De huur kan niet onhold gezet worden, vanaf 6 mei moeten we betalen.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:56 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Slecht geregeld door de verhuurder ik zou de huur voorlopig onhold zetten![]()
Je bent nu een spookinwoner
FIOD, IND en leerplichtambtenaar zijn opzoek naar je![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Ik kreeg vanmiddag de vraag of ik iets niet al te subtiel wilde formuleren en lekker scherp wilde neerzetten
Denk dat ze me nog even moeten leren kennen
geen last van gehadquote:
geen van beidequote:
bah.. sterktequote:Op woensdag 29 april 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
Nee joh daar ga ik niet heen met de drukte nuquote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was het gisteren allemaal gelukt bij de IKEA?
Oh haha dacht dat je gisteren ging.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh daar ga ik niet heen met de drukte nu. Maandagavond na de meivakantie vlak voor sluitingstijd is het nieuwe plan, maar als er zelfs dan een rij staat draaien we om en kopen we die shit over een maand of twee wel
.
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond een potje petangue spelen om de zinnen wat te verzetten?
Prima. Ik kan heel goed tegen mijn verliesquote:Op woensdag 29 april 2020 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben heel goed hoor, kijk uit. Als kind altijd met die plastic water ballen gespeeld op de camping
Oh, wat tof! Hopelijk gaat het allemaal goed en kan het leven langzamerhand weer een beetje normaal wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Goed nieuw (voor mij dan - sorry jongens), maar horeca mag hier weer open vanaf 11 meiAlthans, als het niet fout gaat met aantal besmettingen tussendoor. Max 4 personen aan een tafeltje en min. 2 meter tussen de tafels. Eindelijk eens ruimte in een restaurant
Oh en je moet zitten, dus je mag niet aan een bar staan ofzo.
Ga je gelijk het nachtleven onveilig maken?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:08 schreef kwiwi het volgende:
Goed nieuw (voor mij dan - sorry jongens), maar horeca mag hier weer open vanaf 11 meiAlthans, als het niet fout gaat met aantal besmettingen tussendoor. Max 4 personen aan een tafeltje en min. 2 meter tussen de tafels. Eindelijk eens ruimte in een restaurant
Oh en je moet zitten, dus je mag niet aan een bar staan ofzo.
Nou zo ben ik wel ja... Met m'n om 21u naar bed gaanquote:Op woensdag 29 april 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je gelijk het nachtleven onveilig maken?
Jaquote:Op woensdag 29 april 2020 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wat tof! Hopelijk gaat het allemaal goed en kan het leven langzamerhand weer een beetje normaal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |