quote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten even 2 uurtjes in de vriezer chillen
[ afbeelding ]
Jeej snotdrollenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet standaard in huis?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het filmpje duikt ineens kaneel op voor de ganering, dat heb ik niet
Goed punt.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. vroeger ( voor de crisis:P) hd ik voor 1 dag eten in huis.
Lijkt op uitgeknepen talgquote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Na je eerste taart gisteren barst ik van het vertrouwen in jouquote:Op woensdag 29 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
k weet de presentatie is wat twijfelachtig maar heb vertrouwen!!!
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na je eerste taart gisteren barst ik van het vertrouwen in jou
mja net aanquote:Op woensdag 29 april 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten in bikini is het zeker net te koud voor, ja hč?
Ok dan binnen in bikini, zomerse muziek aan, alcoholarme cocktail in de hand, de geur van koekjes in de oven, beetje lentedansen door het huis heen om de spirit erin te houden.quote:
de spirit is wegquote:Op woensdag 29 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan binnen in bikini, zomerse muziek aan, alcoholarme cocktail in de hand, de geur van koekjes in de oven, beetje lentedansen door het huis heen om de spirit erin te houden.
Dan een iets alcoholrijkere cocktail hequote:
Dan maar spiritus.quote:
Bitterbal dronken lijkt me wel CNN Breaking News waardig.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan een iets alcoholrijkere cocktail he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |