quote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
ze moeten even 2 uurtjes in de vriezer chillen
[ afbeelding ]
Jeej snotdrollenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet standaard in huis?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het filmpje duikt ineens kaneel op voor de ganering, dat heb ik niet
Goed punt.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. vroeger ( voor de crisis:P) hd ik voor 1 dag eten in huis.
Lijkt op uitgeknepen talgquote:Op woensdag 29 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Na je eerste taart gisteren barst ik van het vertrouwen in jouquote:Op woensdag 29 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
k weet de presentatie is wat twijfelachtig maar heb vertrouwen!!!
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na je eerste taart gisteren barst ik van het vertrouwen in jou
mja net aanquote:Op woensdag 29 april 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buiten in bikini is het zeker net te koud voor, ja hč?
Ok dan binnen in bikini, zomerse muziek aan, alcoholarme cocktail in de hand, de geur van koekjes in de oven, beetje lentedansen door het huis heen om de spirit erin te houden.quote:
de spirit is wegquote:Op woensdag 29 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan binnen in bikini, zomerse muziek aan, alcoholarme cocktail in de hand, de geur van koekjes in de oven, beetje lentedansen door het huis heen om de spirit erin te houden.
Dan een iets alcoholrijkere cocktail hequote:
Dan maar spiritus.quote:
Bitterbal dronken lijkt me wel CNN Breaking News waardig.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan een iets alcoholrijkere cocktail he
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja samen met de zon, zelfs ik mis de zon een beetje
ik neem ook wel een paar dagen verlof op volgende maand ofzo.. gewoon om het niet te gek te maken, ik ben sowieso al slecht in het opmaken van mijn verlof dagen, en neem ze tot nu toe steevast mee naar het volgende jaarquote:Op woensdag 29 april 2020 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb overigens aangeboden vrijwillig wat verlof in te leveren. Was nog niet nodig maar het aanbod werd wel gewaardeerd. Maar goed dat is wat anders dan 20 procent van je inkomsten.
Geen idee, het lijkt me vooral ontzettend grappigquote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal dronken lijkt me wel CNN Breaking News waardig.
Ik ook, heb m'n dagen van vorig jaar nog niet eens allemaal gebruiktquote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem ook wel een paar dagen verlof op volgende maand ofzo.. gewoon om het niet te gek te maken, ik ben sowieso al slecht in het opmaken van mijn verlof dagen, en neem ze tot nu toe steevast mee naar het volgende jaar(en maak ze dan dus pas op..)
Precies, normaal neem ik bijna maandelijks wel wat op. Dus anders krijg ik het straks toch niet op.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem ook wel een paar dagen verlof op volgende maand ofzo.. gewoon om het niet te gek te maken, ik ben sowieso al slecht in het opmaken van mijn verlof dagen, en neem ze tot nu toe steevast mee naar het volgende jaar(en maak ze dan dus pas op..)
dit had ik overigens ook toen ik full time werkte jaartje of 10 terug,![]()
Hete douche, koppie thee nu?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ging hardlopen toen het droog was en halverwege kwam er een stortbui over me heen.. Lekker
Hups afdrogen en daarna ga je als een dolle op zoek naar een B&B voor Buda en jezelf, meteen starten als de grenzen weer open gaan en de mensen snakken naar vakantie, Buda heeft je nodig.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ging hardlopen toen het droog was en halverwege kwam er een stortbui over me heen.. Lekker
Heerlijk hardlopen in de regen toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie het, die B&B moet er snel komen zodat hij bij die akelige werkgever weg kanquote:Op woensdag 29 april 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups afdrogen en daarna ga je als een dolle op zoek naar een B&B voor Buda en jezelf, meteen starten als de grenzen weer open gaan en de mensen snakken naar vakantie, Buda heeft je nodig.
Ik heb eigenlijk vandaag heel veel te doenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige kans dat je met 80% werken weg komt? Of is er teveel werk?
broodje net gehaald bij het tankstationquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups afdrogen en daarna ga je als een dolle op zoek naar een B&B voor Buda en jezelf, meteen starten als de grenzen weer open gaan en de mensen snakken naar vakantie, Buda heeft je nodig.
In één plons doorweekt loopt ook niet heel prettig. Lekker soppen enzo.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk hardlopen in de regen toch?
Veel meer zuurstof in de lucht of zo dan.
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het, die B&B moet er snel komen zodat hij bij die akelige werkgever weg kan
Ja een beetje regen vind ik niet erg, maar dit was wat veelquote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk hardlopen in de regen toch?
Veel meer zuurstof in de lucht of zo dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |