quote:
Is dit een losse opmerking in het luchtledige ? Of heb je het nu tegen 'iemand'?quote:
Gewoon mijn meningquote:Op donderdag 30 april 2020 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dit een losse opmerking in het luchtledige ? Of heb je het nu tegen 'iemand'?
Kun jij beetje een instrument spelen btw of zingen ofzo? Vroeg het me ff afquote:
Whah ik ken wel wat klassieke stukken enzo. Maar luister dat eigenlijk zelden.quote:
Hup, postenquote:Op donderdag 30 april 2020 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
Whah ik ken wel wat klassieke stukken enzo. Maar luister dat eigenlijk zelden.
Hahaha ok ik zal eens even zoeken in het klassieke stuk wat ik ken en ok vindt dan wacht even hoor.quote:
quote:
quote:Boredom often occurs when you have little control over your situation. Waiting rooms, lectures, and airline gates are all places where you have little control over your situation. Normally, we react to unpleasant situations by changing the situation. If you don’t like a book you are reading, for example, you close it and do something else. Boredom happens when you are unable to change the situation.
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ok ik zal eens even zoeken in het klassieke stuk wat ik ken en ok vindt dan wacht even hoor.
Ik heb in een ver verleden dwarsfluit gespeeldquote:Op donderdag 30 april 2020 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
Kun jij beetje een instrument spelen btw of zingen ofzo? Vroeg het me ff af
Ja haha tis ik hou onwijs die namen niet bij, maar wist dat je idd iets meer muzikaal had gedaan ook wel idd.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden dwarsfluit gespeeldIn punkbandjes gedrumd en bas gespeeld, maar dat was meer raggen in een oefenruimte op wat instrumenten met een paar toffe chicks
![]()
Ook zanglessen gehad .Later in verschillende bands gezongen.
Daar hebben wij het het wel eens over gehad met elkaar![]()
Tijdens saaie meetings, in wachtkamers etc droom ik meestal gewoon weg. Alleen tijdens lange vliegreizen verveel ik me dood. Echt verschrikkelijk.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden dwarsfluit gespeeldIn punkbandjes gedrumd en bas gespeeld, maar dat was meer raggen in een oefenruimte op wat instrumenten met een paar toffe chicks
![]()
Ook zanglessen gehad .Later in verschillende bands gezongen.
Daar hebben wij het het wel eens over gehad met elkaar![]()
Als alles weer opengaat welquote:Op donderdag 30 april 2020 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja haha tis ik hou onwijs die namen niet bij, maar wist dat je idd iets meer muzikaal had gedaan ook wel idd.
Leuk hoor. Geen zin meer om nog beetje op te pakken, iets van wat je noemt dus?
Kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2020 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tijdens saaie meetings, in wachtkamers etc droom ik meestal gewoon weg. Alleen tijdens lange vliegreizen verveel ik me dood. Echt verschrikkelijk.
Oeiquote:
Ja het is beetje lastig nu iddquote:
Dat jaquote:Op donderdag 30 april 2020 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is beetje lastig nu idd. Bij mij ook beetje on hold enzo muziek maken. Behalve zelf beetje kloten.
Hahaha tjaquote:
Ik wil nog steeds beetje gitaar oppikken want speelt m’n broertje dus kan wel ff gitaar lenen enzo. Maar ben nog niet echt veel verder gekomen als paar basis akkoorden.quote:
Nou behalve dat het idd soort lift muziekje is niet nee. Hahahaquote:
Ja, hahaha, je had een klassiek stuk toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nou behalve dat het idd soort lift muziekje is niet nee. Hahaha
Ja ik weet vrij zeker dat het volgens mij van Beethoven was en in C# mineur naar ik kan even niet op de titel komen om het ook op te zoeken. Het is wel bekend trouwens. Jij een idee?quote:Op donderdag 30 april 2020 02:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, hahaha, je had een klassiek stuk toch?
Post gewoon wat je luistert, je kan hetquote:Op donderdag 30 april 2020 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet vrij zeker dat het volgens mij van Beethoven was en in C# mineur naar ik kan even niet op de titel komen om het ook op te zoeken. Het is wel bekend trouwens. Jij een idee?
Nou niks nu, maar ga even richting musicals enzo maar weer. Wacht isquote:Op donderdag 30 april 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Post gewoon wat je luistert, je kan het
Ik ken haar eigenlijk alleen van dat nummer en SchoolTV.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei![]()
Dit was mijn grote held/voorbeeld![]()
Ik zie haar nog zo dwars op die fluit spelen ,volgens mij bij Toppop destijdsquote:Op donderdag 30 april 2020 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van dat nummer en SchoolTV.
Scheer je wegquote:Op donderdag 30 april 2020 02:30 schreef kree het volgende:
Deze is meer herkenbaar trouwens uit dezelfde musical
Ik weet het dat is de klassieker jah. Sterker nog ik heb deze helemaal uitgezocht leadsheets van gemaakt en op youtube gepost ook nog.quote:
Ok, +1, maar je blijft raar.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:35 schreef kree het volgende:
Hmms kan het wel posten ook, maakt mij het ook uit.
Onaardig heb ik nooit gezegdquote:Op donderdag 30 april 2020 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah mss, maar ben niet zo onaardig in het echt hoor
Of raar dan haha wss wel maar afgezien van hier op fok weinig last van hoewel ja nee denk niet dat ik de standaard persoon ben ofzo idd daar geef ik je gelijk in.quote:
Ja, dat en niet dronken in een auto gaan zittenquote:Op donderdag 30 april 2020 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Of raar dan haha wss wel maar afgezien van hier op fok weinig last van hoewel ja nee denk niet dat ik de standaard persoon ben ofzo idd daar geef ik je gelijk in.
Maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn enzo
quote:
Niks mis met dronken in een taxi stappen.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, dat en niet dronken in een auto gaan zitten
Je bent vaak wat onhandig/wazig in je posts, maar je bent okayquote:Op donderdag 30 april 2020 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah mss, maar ben niet zo onaardig in het echt hoor
quote:Op donderdag 30 april 2020 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent vaak wat onhandig/wazig in je posts, maar je bent okay
En een stuk echter dan een hoop andere mensen hier op FOK![]()
Niets mis met raarw![]()
Dit nr vindt ik dan ook weer leuk, goh haha ik kan mezelf niet echt aan 1 soort muzieksoort toebedelen?quote:Op donderdag 30 april 2020 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent vaak wat onhandig/wazig in je posts, maar je bent okay
En een stuk echter dan een hoop andere mensen hier op FOK![]()
Niets mis met raarw![]()
Doe mij deze maar.quote:Op donderdag 30 april 2020 03:01 schreef kree het volgende:
Owja duh. Haha ol even zoeken op google met C# minor en Beethoven hielp lol.
Maar klassiek deze dus bedoelde ik
Owh ik zeg ook niet dat ik dat ofzo dagelijks luister. En dit klinkt voor mij ook leuker.quote:
Trustequote:Op donderdag 30 april 2020 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga pitten. Houd ‘m stijf, kree!
Dit komt wel binnen jaquote:
Dit blijft toch de mooistequote:Op donderdag 30 april 2020 17:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit komt wel binnen ja![]()
Ik denk dat ie voor het Ave Maria nog iets meer moet oefenen![]()
Dit is zeker een mooie versie, maar ik vind der stem wat ieligquote:
We zijn niet allemaal met een puzziepiestem geboren natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is zeker een mooie versie, maar ik vind der stem wat ielig
Die hoge noten krijg ik er helaas niet meer uitquote:Op donderdag 30 april 2020 18:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal met een puzziepiestem geboren natuurlijk
Zoveel grappen om nu te makenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hoge noten krijg ik er helaas niet meer uit
Als je het maar laatquote:Op donderdag 30 april 2020 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zoveel grappen om nu te maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Secrets, a song by Faouzia on Spotify
Haha ok dan, goh nou het is me het muziek avondje wel zeg vandaag voor me. Lol. Voel me ook nu in ww2 ofzo gehehe.quote:
heerlijke café muziekquote:Op donderdag 30 april 2020 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ok dan, goh nou het is me het muziek avondje wel zeg vandaag voor me. Lol. Voel me ook nu in ww2 ofzo gehehe.
Ja er is niks mis mee haha je hoort t alleen niet dagelijks enzoquote:Op donderdag 30 april 2020 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heerlijke café muziek
kan hier heel erg van ontspannen
wat vind je hiervan?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:58 schreef kree het volgende:
Ik ben even toe aan iets van onwijs hard rock enzo nu hahaha niks ten nadele van anderen maar ok ik heb sowieso een rare muzieksmaak
Ik ken het niet maaar normaaal luister ik wel naar dit soort stijlquote:
Klopt het zit op het randje jah. Haha maar blijft ok wel toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:20 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
geen hard rock, maar keur het wel goed
Aangeklikt om mijn YT overhoop te gooienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:42 schreef kree het volgende:
Beetje musical dan
En ja die heb ik gedaan live ook met kindergroep dat wel. Maar het is nog wel soort geinig nr.
Daar was een musical van ook toch? Ik ken het liedje btw maar geloof dat dit iets voor mijn tijd is.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
Daar was een musical van ook toch? Ik ken het liedje btw maar geloof dat dit iets voor mijn tijd is.
Nou ik weet niet? Ben redelijk op de hoogte ervan maar ook beetje natuurlijk omdat ik dan keyboard/piano doe enzo erbij. Die ik eerder poste is trouwens ook al oud. Maar dat is dan weer meer ook film van gemaakt.quote:
quote:
Hahahaha omgquote:
Armandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |