Afmelden en zeggen dat hij verkouden is. Dan kan het wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:27 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
hij is al bijna 6.. dus dat is niet echt een optie..
Je mag je kind ook 'gewoon' thuis houden, die vrijheid heb je als ouders (momenteel).quote:Op woensdag 29 april 2020 17:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Afmelden en zeggen dat hij verkouden is. Dan kan het wel.
Koen zat op zijn eerste verjaardag in 86, maar heeft er heel lang mee gedaan. Nu bijna 5 en 116. Schoenen 29.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:50 schreef aapieannie het volgende:
Ik heb voor de heren dreumes een zomergarderobe maat 92 aangeschaft. De t-shirts maat 86 zitten al aardig krap.
Dat beloofd wat, ze zijn morgen 1.5....
Net als dat merk met de aap... uh.... iets met Bananas.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:57 schreef Burdie het volgende:
Het succes van die Reinders meiden komt vooral door Instagram. Daar hebben ze destijds echt enorm met hun shit lopen leuren bij allerlei influencers.
-> SOPquote:Op woensdag 29 april 2020 18:04 schreef Burdie het volgende:
Misschien ook wel een goed moment om op te sommen hoe vaak je de gordijnen wast. En het beddengoed.
Gordijnen? Nooitquote:Op woensdag 29 april 2020 18:04 schreef Burdie het volgende:
Misschien ook wel een goed moment om op te sommen hoe vaak je de gordijnen wast. En het beddengoed.
Ik heb m'n schoonmoeder nog nooit ontmoetquote:Op woensdag 29 april 2020 18:10 schreef amaranta het volgende:
Ja, of we sommen rare dingen op die je schoonmoeder doet.
Ik begin wel.
Een aangebroken zakje met 9 afbak kroepoek schijfjes komen afgeven...
Maar ze leeft/bestaat wel?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:11 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb m'n schoonmoeder nog nooit ontmoet
Dat kan niet, Fok heeft daarvoor niet genoeg pagina's.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:10 schreef amaranta het volgende:
Ja, of we sommen rare dingen op die je schoonmoeder doet.
Ik begin wel.
Een aangebroken zakje met 9 afbak kroepoek schijfjes komen afgeven...
Ik zal haar zoon vragen zodra ik die trefquote:
Ik heb wel een opsomming van hoe je krijtstift/porcelein stift NIET uit gordijnen krijgt.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:04 schreef Burdie het volgende:
Oh dat is wel fijn, die vrijheid. Ik ben niet goed op de hoogte van de regels van regulier onderwijs merk ik. Voor Sjaaks school geldt heel wat anders.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag je kind ook 'gewoon' thuis houden, die vrijheid heb je als ouders (momenteel).
Waar lees je dat..?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:31 schreef exode het volgende:
[..]
Ik lees net de Zweedse autoriteiten de inwoners oproepen tot 31/12 geen reizen te maken in eigen land. Ook niet naar eigen vakantiehuizen. Ik denk dat we dus niet echt welkom zijn als buitenlanders. Advies is er niet voor niets. Vrees dat het annuleren en omboeken naar 2021 wordt.
Blauw vervenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een opsomming van hoe je krijtstift/porcelein stift NIET uit gordijnen krijgt.![]()
Mijn driejarige nichtje besloot even een paar blauwe strepen op de witte gordijnen te zetten. Ik heb al tandpasta, cillit bang, vanish (en wassen in de wasmachine), citroensap met zout, afwasmiddel, cif, Ha-Ra, nagellakremover en spiritus geprobeerd om het eruit te krijgen. Tot nu toe zonder resultaat.
Balpen inkt gaat er met melk uit, valt te proberen of dat werkt...quote:Op woensdag 29 april 2020 18:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een opsomming van hoe je krijtstift/porcelein stift NIET uit gordijnen krijgt.![]()
Mijn driejarige nichtje besloot even een paar blauwe strepen op de witte gordijnen te zetten. Ik heb al tandpasta, cillit bang, vanish (en wassen in de wasmachine), citroensap met zout, afwasmiddel, cif, Ha-Ra, nagellakremover en spiritus geprobeerd om het eruit te krijgen. Tot nu toe zonder resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |