Zegt me nietsquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Nee, maar ik ben er altijd wel nieuwsgierig naar. Ik heb een paar Adidas Terrex en als ik slecht weer of veel modder verwacht heb ik een paar schoenen van Hanwag. Die lopen heerlijk op onverhard terrein, maar je gaat dood op asfalt
![]()
Wat zou daar gevaarlijk aan zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga potentieel iets gevaarlijks vragen nu, maar heb je je reisgeld al terug?
Nou omdat het over positief blijven gingquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou daar gevaarlijk aan zijn?![]()
Nee, nog niet
Mammut voor in de bergen en voor gewone wandelingen over bospaden een paar van the North Face.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk merk wandelschoenen heb jij?
Als ik echt serieus ga wandelen trek ik wel die Hanwag aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zegt me nietsBizar wel dat verschil hč Hoe doe je dat als je de ondergrond nog niet zeker weten weet?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik echt serieus ga wandelen trek ik wel die Hanwag aan.En dan baal ik als ik veel asfalt tegenkom
jawel, ze vinden het steeds jammerder en ze zijn steeds dankbaarder voor mijn zomaar aangenomen begripquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou omdat het over positief blijven ging.
Stom van ze, wel nog contact kunnen hebben?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mammut voor in de bergen en voor gewone wandelingen over bospaden een paar van the North Face.
Is dat verschil er echt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zegt me nietsBizar wel dat verschil hč Hoe doe je dat als je de ondergrond nog niet zeker weten weet?
Fijn, die standaard antwoordenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, ze vinden het steeds jammerder en ze zijn steeds dankbaarder voor mijn zomaar aangenomen begrip![]()
Maar serieus, ik heb nog geen enkele aanwijzing dat het niet alsnog zal komen of omgezet wordt in een voucher of whatever. Het duurt zo lang als het duurt.
Wel alvast uitgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fijn, die standaard antwoorden.
Maar dat lijkt me een goede manier om er in te staan. Rustig afwachten en juichen zodra het er is.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* knipoogt * naar Buda![]()
#flirtenvoorwandelschoenliefhebbers
dat valt best wel mee eigenlijk, Lubach is best een uitzonderingquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bergen hoeven ook niet hoog te zijn. Ik loop zomer en winter elke dag op of Lowa's, of Meindls of Han-Wags. Gewoon slappe enkels hebben is genoeg
Het wordt hoog tijd dat je eens naar de Alpen komt dan, tijdens een wandeling lekker picnicken met prachtig uitzichtquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet zo’n wandelpro als jij hoor. Heel hoog in de bergen heb ik nog nooit gewandeld. In Schotland zijn de bergen niet zo hoog
Ik ben nog steeds dakloos.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat @:DerRabbit ook in Foqueville is verschenen
mijn aanvraag loopt nog denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat @:DerRabbit ook in Foqueville is verschenen
oeh mis ik iets?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat je eens naar de Alpen komt dan, tijdens een wandeling lekker picnicken met prachtig uitzicht
Ja daar zijn die schoenen ook handig voorquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Bergen hoeven ook niet hoog te zijn. Ik loop zomer en winter elke dag op of Lowa's, of Meindls of Han-Wags. Gewoon slappe enkels hebben is genoeg
vrijdag of zo geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]al lang geleden ingediend?
Hoe is het met @:arch-indar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |