quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:34 schreef DaniqueV het volgende:
Ieuw zitten best heftige opnames bij, alsof er allemaal wormen uit zijn hoofd komen
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Dus als je problemen hebt met je haar, doe er wat aan! Je leeft maar een keer! Dat je als twintiger het lijf hebt van een vijftiger door je voorliefde voor frikandellen, maakt verders niet uit. Prioriteiten zijn lastig.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:33 schreef Bramenstruik het volgende:
En nu hou ik ook weer op, het herinnert me echt wel aan alle ergernissen, hahahaha, waar ik van genoten heb, ik ben echt niet OK, soort van masochisme denk ik, maar genoeg geergerd weer.
ik word helemaal gek, Corona, eenzaam, vergelijk zelfs Merel met Trumpquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]Rustaagh, die mensen zijn gewoon wat apart
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik word helemaal gek, Corona, eenzaam, vergelijk zelfs Merel met Trump
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Make trouble not war
Geweldig is die hé, ik blijf er om lachen hahaquote:
Ja echt een pluizige Bobby van Kuifjequote:
Wat ziet die neus er raar uit op die laatste foto met zonnebril opquote:Op zondag 17 mei 2020 14:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geweldig is die hé, ik blijf er om lachen haha![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op zondag 17 mei 2020 18:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat ziet die neus er raar uit op die laatste foto met zonnebril op![]()
Dat was een hele dure neus hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 18:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Tis net zo'n neus waar een zonnebril aan vast zit die ze op heeft.
[ afbeelding ]
Cool mascara op je kleuterquote:Op zondag 17 mei 2020 19:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Viel me ook al op ja, die gaat echt het gebit van haar moeder krijgenquote:Op zondag 17 mei 2020 19:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit nu ook naar haar gebit te kijken, tandhalzen die bloot komen te liggen en tanden die een andere stand krijgen. Ze had nooit geen recht gebit maar het verergerd nu ook best wel. Zou daar een nachtbeugel of zo niet meer aan kunnen helpen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ben ik ook bang voorquote:Op zondag 17 mei 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja, die gaat echt het gebit van haar moeder krijgen
[ Bericht 9% gewijzigd door DaniqueV op 17-05-2020 19:25:19 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Het is een speciaal type. Rootje kan met stalen smoel de meest erge banaliteiten verkondigen en denken dat ze heeldiep is. Ze zal ook wel allerlei unieke gedachtes gaan krijgen over hoe het is een kind te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja ben ik ook bang voor
Binnenkort in dit theaterBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ja zoiets verwacht ik ook, en dan na de bevalling ook daarin het licht zien en zich als doula gaan inzetten en verspreiden of zoquote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een speciaal type. Rootje kan met stalen smoel de meest erge banaliteiten verkondigen en denken dat ze heeldiep is. Ze zal ook wel allerlei unieke gedachtes gaan krijgen over hoe het is een kind te krijgen.
Binnenkort in dit theater
Haaa...het is de Haaaa.hahahahahaquote:
Dat mens is zo domquote:
IK verbaas mij er ook zo vaak bij haar overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |