De auto gaat dus wel weg?quote:Op woensdag 29 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen in topic #28. Volgens mij? Heb ik iets geroepen over dat er mij iets is aangepraat.. Dit is niet waar, het kwam zo op mij over als gevoel en ik handelde daar impulsief naar. Bij deze dus excuses.
Dit roep je alleen maar omdat er weer op je ingepraat is. Als je straks wakker wordt draai je weer 180 graden.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen in topic #28. Volgens mij? Heb ik iets geroepen over dat er mij iets is aangepraat.. Dit is niet waar, het kwam zo op mij over als gevoel en ik handelde daar impulsief naar. Bij deze dus excuses.
Bod van 500 euro.quote:
Ik voorzie een samenwerking met Brad?quote:Op woensdag 29 april 2020 07:01 schreef kree het volgende:
Ik vond het leuk gister met keyboard en verzoekjes enzo.
Nu ben ik vanavond niet thuis of later. Maar staat er nog wat in de planning verder qua live?
(Ik moet btw eens even het demo filmpje bekijken van dat keyboard welke jij gebruikt bradge, haha er kan toch verdomt veel mee. Ik gebruik het niet he omdat ik zo goed altijd of helemaal alleen of dan wel met een band speel. Want met die s90es kan ook wel meer, maar ok gebruik vooral de piano patch 9/10 keer of Rhodes enzo.
Orgel soms, hangt van de band af )
Ik heb daarvoor en dan hebben we het nu over heel lang terug hoor, zeg maar 15 jaar plus een keyboard gehad van de PSR serie. Ook met akkoord begeleiding enzo, maar dat was toen nog even niet zo geavanceerd als wat die van jou nu doet. Al met al, het blijft aardig knap dat je het wel allemaal zo kunt spelen. Auto begeleiding of niet.. Top man
Nu heb ik btw twee midi keyboards hier staan ivm ruimte die ik gebruik met ipad en apps enzo. Maargoed dat is een heel topic appart waard denk ik
Nee dat is niks voor Braad.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:53 schreef Yozzz het volgende:
Deze maar kopen Braddie? Al is het maar voor de poëzie in de advertentie.
Volvo 240 2.3 Polar U9 1993 Rood
¤ 450,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
Nou wie weet? Er is hier een platform al voor he dat iedereen kan bijdragen enzo en samen een track maken.quote:
Staan jouw muzikale kunsten ergens op het internet?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wie weet? Er is hier een platform al voor he dat iedereen kan bijdragen enzo en samen een track maken.
Totaal online dus dat. Maar goh hoe heette dat nou weer, even zoeken
Jawel delen wel, op facebook stukken en hoop christelijk enzo maargoed als je wil ik wil wel linkje delen, maar wil fok niet onwijs linken enzo gelijk aan mij persoonlijk. Naja je snapt waarom denk? Hahaquote:Op woensdag 29 april 2020 09:11 schreef murp het volgende:
[..]
Staan jouw muzikale kunsten ergens op het internet?
geef!quote:Op woensdag 29 april 2020 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel delen wel, op facebook stukken en hoop christelijk enzo maargoed als je wil ik wil wel linkje delen, maar wil fok niet onwijs linken enzo gelijk aan mij persoonlijk. Naja je snapt waarom denk? Haha
Ok wat wil je horen, Rock christelijk of musicals?quote:
doe maar iets, wat jij goed vindquote:Op woensdag 29 april 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ok wat wil je horen, Rock christelijk of musicals?
Nou er is meer maar doe je het youtube linkje maar, Die mag btw gedeeld worden enzo maarja aks je beetje rekening houdt met. Doe het filmpje gewoont, kijk de rest maar via kanaaal op youtube. Wachtquote:
Ja we houden erover op, zie maar even deze en kun je doorbladeren naar paar anderequote:Op woensdag 29 april 2020 09:16 schreef murp het volgende:
maar dan even via de DM verder, anders krijg ik weer klachten dat ik te veel offtopic ga.. Alvast mijne excuses
Er is dus op hem ingepraat dat er een dag eerder niet op hem is ingepraat. Bradception weder.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit roep je alleen maar omdat er weer op je ingepraat is. Als je straks wakker wordt draai je weer 180 graden.
Euh watte gehehequote:Op woensdag 29 april 2020 09:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
Er is dus op hem ingepraat dat er een dag eerder niet op hem is ingepraat. Bradception weder.
Absoluut. Niets ten nadele van het bod van Treinhoer in V&A (voor een particulier aangeboden auto met veel ervaring en nu bijna verlopen apk is het geen echt onrealistisch bod), maar nu verkopen betekent a. een hoop afschrijving over een jaar en b. dat Braad zichzelf weer veroordeelt tot het shoppen in de allerlaagste prijsklasse voor een mogelijke opvolger.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bod van 500 euro.
Gaat ie spijt van krijgen.
Vroeg of laat komt er toch wel weer een andere auto, en voor 500 koop je de ellende van een ander.
Laat deze gewoon repareren en keuren en zet hem desnoods weg/schors hem, als je hem voorlopig niet gebruikt.
Niet om kunnen gaan met impulsen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Absoluut. Niets ten nadele van het bod van Treinhoer in V&A (voor een particulier aangeboden auto met veel ervaring en nu bijna verlopen apk is het geen echt onrealistisch bod), maar nu verkopen betekent a. een hoop afschrijving over een jaar en b. dat Braad zichzelf weer veroordeelt tot het shoppen in de allerlaagste prijsklasse voor een mogelijke opvolger.
Waarom is er nu eigenlijk weer van gedachten veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |