Lamp?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:52 schreef fetX het volgende:
Ik ben godverdomme al dagen aan het wachten op mijn pakketje
DHL legt het hier gewoon op de stoep en rijdt wegquote:Op woensdag 29 april 2020 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zul je zien als je 10 minuten naar buiten gaat ze net dan komen.
Kut appquote:
Crimineel jaquote:Op woensdag 29 april 2020 10:56 schreef Tarado het volgende:
ik moet nieuwe printerinkt kopen, wat is dat ook schandalig duur
Die luie Surinamer is gister niet eens uit zijn auto gestaptquote:Op woensdag 29 april 2020 10:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
DHL legt het hier gewoon op de stoep en rijdt weg
Deden ze bij mij ook ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
DHL legt het hier gewoon op de stoep en rijdt weg
Pakjespiet?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die luie Surinamer is gister niet eens uit zijn auto gestapt
Bij de start van Disney+ heb ik impulsief een jaarabonnement afgesloten.quote:
skklquote:Op woensdag 29 april 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de start van Disney+ heb ik impulsief een jaarabonnement afgesloten.
Heb sinds december 2 films gekeken en that's it.
Ik ben woedend.
Waarom zou je meteen een jaarabonnement afsluiten terwijl je waarschijnlijk gewoon een aantal weken gratis kunt proberen en dan kunt kijken of er wat leuks op staat.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de start van Disney+ heb ik impulsief een jaarabonnement afgesloten.
Heb sinds december 2 films gekeken en that's it.
Ik ben woedend.
Je quote @GGMMquote:Op woensdag 29 april 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je meteen een jaarabonnement afsluiten terwijl je waarschijnlijk gewoon een aantal weken gratis kunt proberen en dan kunt kijken of er wat leuks op staat.
René is een persoon van loyaliteit.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je meteen een jaarabonnement afsluiten terwijl je waarschijnlijk gewoon een aantal weken gratis kunt proberen en dan kunt kijken of er wat leuks op staat.
Ja ik dacht dat komt nog wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat onlogisch met deze voorzet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |