Oh ja, zwanger worden om een vent bij je te houden.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wie heeft het over slim? Dit is het Barbie-topic, jeweetz ....
Het gaat haar denk ik niet om de gast. Maar echt om de baby.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, zwanger worden om een vent bij je te houden.Zo sneu
Maar dat heet toch een “keep a nigga baby” ?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, zwanger worden om een vent bij je te houden.Zo sneu
Gelukkig nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 april 2020 19:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dat heet toch een “keep a nigga baby” ?
Hij had geen sokken aan in zn pattasquote:Op woensdag 29 april 2020 19:31 schreef Smallish het volgende:
Wat is dat onfrisse schandaal van Willem Alexander?
Maar om zingen voor de kerk goed effectief te maken moet je wel kunnen tellenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is dat we stranden moeten vermijden anders was ik al langsgewipt met een koffertje rubbertjes, spiraaltjes en pessaria.
Overigens denk ik dat je met voor het zingen de kerk uitgaan al betere resultaten moet krijgen dan wat Barbie overkomt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij had geen sokken aan in zn pattas
En dat hij de “Mogelijke” baby van een “mogelijk” andere vader gaat opvoeden.quote:Op donderdag 30 april 2020 07:29 schreef -river- het volgende:
Gelukkig, hoezee voor Gerritje![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat hun relatie zo stabiel is
Jammer hè dat ze spellingscorrectie heeft.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:28 schreef Didala het volgende:
En dan een foto plaatsen van voor het ongeluk. Egte lievduh overleef allus!
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Op Instagram staat nu een filmpje dat ze de voordeur intrappen omdat ze de sleutel kwijt zijn. Serieus...
!!!!quote:Op donderdag 30 april 2020 15:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Op Instagram staat nu een filmpje dat ze de voordeur intrappen omdat ze de sleutel kwijt zijn. Serieus...
https://www.instagram.com/p/B_mywPYp0Wr/
En zwanger.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
!!!!
En dat ook nog met al die gebroken of gekneusde wervels??? Ik weet niet welke pijnstillers zij heeft....
superwoman...oh nee dat is Mo al!quote:Op donderdag 30 april 2020 15:49 schreef bloempje-moi het volgende:
https://www.instagram.com/p/B_mywPYp0Wr/
Die heeft een pijngrens waar je eng van wordt. Ze had haar (wat was het ook alweer??) ook gebroken en zat gewoon op de scooter. Op karakter gewoon!quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
!!!!
En dat ook nog met al die gebroken of gekneusde wervels??? Ik weet niet welke pijnstillers zij heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |