SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
quote:Op donderdag 26 november 2020 09:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Force of Nature (2020).
Leuke rol van Mel Gibson.Die gast zit opeens in 3 recente films... geld nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb een deel van m'n basisschool met zo'n hoofdband om gelopen (zelf gemaakt), later nog eentje van m'n oma uit Indonesië gekregen, handgemaakt. En ging ook wel eens als ninja over straatquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:02 schreef flipsen het volgende:
Geen film, maar ik ga het er toch even over hebben:
[ afbeelding ]
Ik had er eigenlijk geen zin in, maar werd me toch aangeraden. Yeah right, zal toch niets zijn. Hm, wel met originele acteurs uit de films? *Zucht* Vooruit, we kijken de eerste aflevering en daarna vast niet verder.
WRONG! Wat een geweldige serieNemen zichzelf (zeker in het eerste seizoen) gelukkig ook niet al te serieus, foute grappen, heerlijk. De twee seizoenen in een paar avonden gebinged en in januari komt seizoen 3
Aanradertje, ook als je (net als ik) eigenlijk stiekem een hekel aan Daniel-San had
![]()
imdb: 8,7 (wtf? Hahaha!)
flipsen: 9
Ik heb het maandag ook geprobeerd, maar na 5 minuten uitgezet....quote:Op maandag 30 november 2020 11:26 schreef Ang3l het volgende:
CATS
[ afbeelding ]
Wat een ab-so-lu-te bagger! Maar met die instelling gingen we hem dan ook eindelijk kijken (want gratis op Amazon Prime) En hij was nog erger dan verwacht. Belabberde CGO: rare katten koppen, te menselijke lijven, vreemde proporties met de omgeving (soms groot, soms zo klein als een muis), kattenoren die door hoeden heen zweven......
En nou ben ik best een musicalfan, maar echt GEEN fan van Cats (want nul verhaal, en truttige dansjes). Die 2x in theater waren nog echt beter dan deze troep. Want leuk, sommige rollen door bekende acteurs. Maar het is wel handig als je in een musical zingen kan.
Nee. Echt nee.
IMDB: 2.8/10
Ik: 1/10
Ja toch! Snap helemaal niet waar het absurd lage cijfer op IMDB op slaat. Misschien van mensen die een onderbroekenlol-film hadden verwacht???quote:
Zo te zien echt heel lang niet in dit topic gereageerd.quote:
Zelfs al zou de film kut zijn, met zo'n recensie moet ik hem gewoon gaan zien natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 10:26 schreef Salina het volgende:
Hundraåringen Som Klev ut genom Fönstret och Försvann[/url][/b] ofwel De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween (2013, Herngren). Maar we houden van de officiële titel, dus de Zweedse moest ik even vermelden.![]()
Ook gezien, vermaak idd, Walton is ook geweldig in The Unicorn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Fatman (2020).
[ afbeelding ]
Een actie-comedy (zwarte humor) en een wat ongewone Kerstfilm, waarin de Kerstman (Mel Gibson) stoute kinderen (en FOK!ers die teveel bagger topics maken) geen cadeautjes geeft.
Zijn inkomen is afhankelijk van het aantal cadeautjes dat hij uitdeelt, dus heeft de Kerstman geldzorgen.
Een ontevreden en verwend joch stuurt een huurmoordenaar op hem af.
Leuke schurkenrol van Walton Goggins (Predators, Ant-Man and the Wasp, Tomb Raider) als de huurmoordenaar.
[ afbeelding ]
Geen wereldfilm, maar zeker erg vermakelijk om een keer te zien, aldus mijn bescheiden mening.![]()
Volledig mee eens. Wel een leuke film, maar was gelijk in de vergetelheid geraakt als de link met The Shining niet was gelegd..quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:25 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk Doctor Sleep gezien. Wist niet zo goed wat ik ervan kon verwachten, maar was echt wel prima. Mooie hommage aan het origineel, maar toch een erg uniek verhaal die niet teveel leunt op het goedkoop scoren met verwijzingen naar The Shining (in het grootste gedeelte tenminste).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |