quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
V&A / [TK] `04 Ford Focus Futura 1.6 16v. APK verloopt snel.
Dr Focus gaat weg?
Dit is weer een knap stukje braadlogica.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis
Waarom?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een leuke 1 serie lijkt mij toch de meest realtistische opvolger.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In theorie kan dat, maar zie jij Braad realistisch gezien vanuit zijn woonplaats naar z'n moeder lopen?Hij vertikt het, maar ik acht het wel een realistischer optie dan dat hij geld gaat uitgeven aan een fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij heeft wel echt een goede degelijke fiets nodig vanwege zijn sterke benen, dus met een of ander wrak haakt hij na 1x fietsen al af.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 09:59:11 ]
Als dat net weer net zo'n barrel wordt als dat hok wat een maat van 'm hem destijds in de maag heeft gesplitst, houd ik mijn hart vast.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- mooie autoquote:
Geen 40K iigquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- max 40k of zo (weet niet hoeveel je met wahjong krijgt?)
- vul zelf maar aan
Wahjongquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- max 40k of zo (weet niet hoeveel je met wahjong krijgt?)
- vul zelf maar aan
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zul je nog even moeten wachten. In Brad zijn tijdzone is het nu pas 7.00u.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komt Braad snel met een update over zijn plannen
7 uur, tijd om op te staan dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zul je nog even moeten wachten. In Brad zijn tijdzone is het nu pas 7.00u.
Of een Twingoquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.
Anders moet hij, als hij toch geld aan het wegsmijten is, maar weer vlakbij inruilen. Op een kale Alto met verse apk, bijvoorbeeld.https://www.marktplaats.n(...)19df&previousPage=lr
Ik was al druk aan het zoeken naar een blauwe om oude tijden te laten herleven, maar daarvan staan er niet veel te koop.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of een TwingoMet verse APK
https://link.marktplaats.nl/m1540739807
Denk dat hij heeft besloten niet meer naar zijn vader te gaan voor reparatiesquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komt Braad snel met een update over zijn plannen
Wel een goede post van jou in het V&A topic trouwens!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.
Anders moet hij, als hij toch geld aan het wegsmijten is, maar weer vlakbij inruilen. Op een kale Alto met verse apk, bijvoorbeeld.https://www.marktplaats.n(...)19df&previousPage=lr
Nou, dit is dus helemaal niet mijn logicaquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit is weer een knap stukje braadlogica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |