Kan je niet gewoon die ‘bedreigingen’ van juridische stappen verwijderen en de rest van de topic openlaten?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:24 schreef Peejtur het volgende:
Je bent gewoon mensen van FOK! aan het bedreigen. Uiteraard gaat het niet meer open. Je moet blij zijn als je nog welkom bent.....
Beetje te laat mee nu he?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die ‘bedreigingen’ van juridische stappen verwijderen en de rest van de topic openlaten?
De topic zeg is oké en passend in WGR toch? Er waren ook legitieme discussies en ik ben niet degene die ging praten over mijn mail en behoefte aan uitleg voor waarom ik gebannen ben. Andere mensen gingen dat tegen mij gebruiken, ik hield me trouw vast aan de originele topic: wanneer er sprake is van ontoerekeningsvatbaar bij psychoses.
Daar kunnen we verder over discussiëren toch? Is een legitieme topic, zeker voor WGR.
Waarom? Het topic kan toch gewoon weer open? Zolang het ontopic blijf?quote:
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eensquote:Op zondag 19 september 2021 20:03 schreef Peejtur het volgende:
Ik vind dat ze eigenlijk best ontopic blijven
Vegen maar dan. Jullie zijn hier de modquote:Op zondag 19 september 2021 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens
Al gedaan. Maar niet veel, 2 posts en de reacties van TS daar op.quote:Op zondag 19 september 2021 20:05 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Vegen maar dan. Jullie zijn hier de mod
quote:Op zondag 19 september 2021 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eensTS zoekt geen discussie over vervuiling of wat dan ook, maar daar trekken ze het wel heen, dus dat is off-topic
Tenminste, zo zie ik het.
Dankjewel!quote:Op zondag 19 september 2021 20:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Al gedaan. Maar niet veel, 2 posts en de reacties van TS daar op.
Ehhh, ik heb gekeken vanaf het punt waar je naartoe linkt naar beneden. Een doodsverwensing heb ik niet gezien maar ik heb ook niet gezocht, ik heb alleen heel snel geveegd. Ik ben bezig met verhuizen maar ik zag je verzoek.quote:Op zondag 19 september 2021 20:10 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
@:coolguy ik vind eerlijk gezegd dat er nog wel een aantal reacties weg kunnen.
Bijvoorbeeld de suggestie dat ik mezelf beter om zeep kan roken, zodat ik niet meer tot last zou zijn voor anderen.
En zo nog een of twee die echt niets te maken hebben met mijn vraag, vind ik althans..
Oh laat maar dan, heeft geen haast. Verhuizen is belangrijker hahaquote:Op zondag 19 september 2021 20:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh, ik heb gekeken vanaf het punt waar je naartoe linkt naar beneden. Een doodsverwensing heb ik niet gezien maar ik heb ook niet gezocht, ik heb alleen heel snel geveegd. Ik ben bezig met verhuizen maar ik zag je verzoek.
Als je even snel linkt naar die doodsverwensing...?
Die 'doodsverwensing' (als je dat zo kunt noemen) is weg. De rest is...naja, ik snap je punt, maar de wereld houdt er niet van op met draaien denk ik?quote:Op zondag 19 september 2021 20:15 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Oh laat maar dan, heeft geen haast. Verhuizen is belangrijker haha
Thx voor de moeite iig
Dank!quote:Op zondag 19 september 2021 20:19 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Top, dankjewel!
(doodsverwensing vind ik ook nogal wat hoor, maar het ging me erom dat t totaal niets te maken had met de vraag)
Anyway, bedankt en succes met verhuizen!
Zou een van jullie deze weg willen halen? Bedanktquote:Op zondag 19 september 2021 20:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ah meneertje weet het beter![]()
prima joh, lekker de buurt vergiftigen met je houtstook
Je reageert als door een wesp gestoken en verschuilt je achter wetgeving en andere theoretische zaken. Je klinkt als een chemische fabriek die zegt "we mogen dit en dat want het valt binnen de marges" of " we mogen product X lozen want in de vergunning staat niet dat niet mag"![]()
quote:Op zondag 19 september 2021 20:28 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Het gaat weer verder:
[..]
Zou een van jullie deze weg willen halen? Bedankt
quote:Op zondag 19 september 2021 20:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was het wel hoor. Hij wil enkel bevestiging zo blijkt. En jij houdt hem de hand boven het hoofd. Echt niet goed.
Ja het is wat.quote:Op zondag 19 september 2021 20:31 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Gaat ondanks vegen ook verder:
[..]
Stel je niet zo aan man. Ik vraag om regelgeving m.b.t. rookkanalen en kachelpijpen. Ik zit niet voor niets in WGR.quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja het is wat.1-tweetje hier tussen de tuinkabouter en zijn moderator.
Ik vraag het me af. Als je zoiets van plan bent dan lees je je in en vraagt het na bij de gemeente. Gezien jouw OP heb je eerst de beslissing genomen dat je gaat doen wat je van plan bent en je pas daarna zorgen gaat maken of het eigenlijk wel mag. En of het ook wenselijk is in de buurt. Beetje provocerend daardoor en ik snap de reacties daarom wel.quote:Op zondag 19 september 2021 20:35 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Stel je niet zo aan man. Ik vraag om regelgeving m.b.t. rookkanalen en kachelpijpen. Ik zit niet voor niets in WGR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |