quote:Privacy- en cookiebeleid
Fok.nl is wettelijk verplicht om u toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en/of vergelijkbare technieken, en u te informeren over het gebruik daarvan op onze website.
Fok.nl gebruikt cookies, JavaScript en/of vergelijkbare technieken voor de volgende doeleinden: het optimaliseren van de website; de integratie van social media; het verzamelen en analyseren van statistieken en het gebruik, beheer en gericht kunnen tonen van advertenties. Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk.
Door op de knop 'Ja, ik geef toestemming' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies en daarmee het verzamelen van (persoonlijke) informatie en door derden op onz
Tsja zolang je steeds meer politiewerk gaat uitbesteden gaat het wel die kant opquote:Op maandag 27 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gewerkt met BOA's via een bedrijf. Het zijn hele verkeerde mensen vaak uit mbo niv 3 handhaving opleiding. Die kan je echt niet vertrouwen met pepperspray en knuppels.
Net zo erg als Marokkanen toelaten tot de politie.quote:Op maandag 27 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gewerkt met BOA's via een bedrijf. Het zijn hele verkeerde mensen vaak uit mbo niv 3 handhaving opleiding. Die kan je echt niet vertrouwen met pepperspray en knuppels.
Ik heb ze geïnterviewd voor een onderzoek. 10/10 wilde eigenlijk bij de politie werken en zag dit als een opstapje. Zegt genoeg.quote:Op maandag 27 april 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja zolang je steeds meer politiewerk gaat uitbesteden gaat het wel die kant op
Oud Corona hoofdstad van Nederland.quote:Op maandag 27 april 2020 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, het gaat over crimineel gedrag dus laten we overschakelen naar de burgemeester van Tilburg.
TILBURGED
Die mongool zei dieper alsquote:Op maandag 27 april 2020 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah, het gaat over crimineel gedrag dus laten we overschakelen naar de burgemeester van Tilburg.
TILBURGED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |