waar heb je het over?quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad, iets meer nuance zou welkom zijn.
Het is niet lokaalquote:Op maandag 27 april 2020 22:17 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom überhaupt als organisatie dit bericht twitteren. Onverantwoordelijk.
quote:Op maandag 27 april 2020 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is ook in Italië en Spanje waargenomen:
[..]
https://www.bbc.com/news/health-52439005
bij mannen wordt om de oren geknipt/tondeusequote:Op maandag 27 april 2020 21:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Zo eentje met elastiek om de oren toch wel?
Dat is voor ieders veiligheid ook het beste idee.quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Sucuk het volgende:
Iemand die de uitzending op NPO2 heeft gezien?
Angstaanjagend zo om weer naar kantoor te gaan. Ik wil in ieder geval thuiswerken tot een vaccin.
Verstandig. Fijn dat dat kan. Die luxe heeft niet iedereen, helaas.quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Sucuk het volgende:
Angstaanjagend zo om weer naar kantoor te gaan. Ik wil in ieder geval thuiswerken tot een vaccin.
Worldometerquote:Op maandag 27 april 2020 22:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Welke site is dat?
Volgens deze heeft de VS er inderdaad ook meer dan 1 miljoen nu.
https://corona-scanner.com/country/united-states-of-america
Volgens de John Hopkins site staan ze nog op 980.000.
Lijkt op BNO News qua lay-out, maar is het niet? BNO ligt er uit sinds een paar dagen, althans geen updates meer.
Na al die andere pieken die er niet zijn gekomenquote:Op maandag 27 april 2020 22:33 schreef DonDruiper het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de piek van het paasweekend?
Ik weet natuurlijk niet hoe mijn werkgever er tegen aan kijkt. Die en minn collega's willen zo snel mogelijk op kantoor. Maar ik vind mijn gezondheid het belangrijkste. Als noodplan denk ik aan ontslag nemen, mocht het echt lastig worden.quote:Op maandag 27 april 2020 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstandig. Fijn dat dat kan. Die luxe heeft niet iedereen, helaas.
Idd. zoals ik al zei, die luxe heeft niet iedereen helaas.quote:Op maandag 27 april 2020 22:38 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe mijn werkgever er tegen aan kijkt. Die en minn collega's willen zo snel mogelijk op kantoor. Maar ik vind mijn gezondheid het belangrijkste. Als noodplan denk ik aan ontslag nemen, mocht het echt lastig worden.
Heel kut dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om thuis te kunnen werken.
Viel mee, aldus de burgemeesters.quote:
Ja dat is me bekend, en toch lukt het meestal om zonder bloedende oren de zaak te verlatenquote:Op maandag 27 april 2020 22:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij mannen wordt om de oren geknipt/tondeuse
Doen ze hier wel in Zwitserland, kap met elastiekquote:Op maandag 27 april 2020 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klant mondkapje gaat niet, kan je niet fatsoenlijk knippen
Niet in Wieringerland, waar ik een rondje bij de Waddenzee heb gebanjerd.quote:
vreemdquote:Op maandag 27 april 2020 22:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Doen ze hier wel in Zwitserland, kap met elastiek
Kapper is, alleen voor ufc embedded, niet essentieel.quote:Op maandag 27 april 2020 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kapper kan gewoon open, thuiszorg komt ook zonder masker bij de klanten binnen.
turkse kapper doet oren met vlammenquote:Op maandag 27 april 2020 22:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja dat is me bekend, en toch lukt het meestal om zonder bloedende oren de zaak te verlatendan kunnen ze ook wel omgaan met elastiek achter de oren
quote:Op maandag 27 april 2020 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Kapper is, alleen voor ufc embedded, niet essentieel.
Ze gooien er niet voor niks een waarschuwing uit he.quote:Op maandag 27 april 2020 21:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ms wordt dat (nog) niet zo overal zo onderkend als afwijkend en verder ben ik benieuwd over welke aantallen spreekt om het significant te maken. Als het gaat om (jonge) kinderen zal je die sws niet vaak aantreffen op de (IC <20jr = <1% , in NL zijn dat bij benadering minder dan 10 kinderen). En als ze er al zijn, zijn het kinderen met reeds een onderliggend probleem.
"https://www.bbc.com/news/health-52439005 ... It is unclear how many children have experienced the reaction, although the numbers will be low."
... ook waar is dat artikel pop gebaseerd met het zal laag zijn .....
Niet om lullig te doen is hetgeen voor mij telt is vooral a) overleven de kinderen en/of b) houden ze er welke schade van over. Tot op heden zijn de vooruitzichten uiterst bemoedigend.
Met kinderen weet je het natuurlijk nooit zeker, soms tot in doodsangst 40+ ziek en twee dagen later al weer helemaal het happy kindje de je blijmoedig mogen uitmelken.
Als het zo lokaal is, dan kan je beter onderzoeken of dat daar aan de omgeving ligt. Gezien sws de lage aantallen besmettingen die vwb kinderen in beeld komen; zal het moeilijk zijn iets te zeggen.
welk programma?quote:Op maandag 27 april 2020 22:34 schreef Sucuk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |