abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192827460
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, ik heb gezegd dat ik je ging negeren, en dat doe ik ook.
Als je het niet vervelend vindt om op me te blijven reageren zonder reactie te krijgen, staat je dat natuurlijk vrij, maar ik heb geen zin in jou, dus ik reageer niet meer op je :)
Deze post :').
pi_192827464
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat insinueer je? We weten gewoon dat het niet of nauwelijks tot IC opnames leidt bij kinderen. Dat staat gewoon vast.
Niets staat vast. Er kan een mutatie van het virus ontstaan die wel kinderen treft. Waarschijnlijk valt het gelukkig wel mee, maar dit soort brieven zijn gewoon nodig om tijdig dat soort ontwikkelingen te identificeren en monitoren.

Anders is het hier achteraf geroep van hadden ze dat niet eerder kunnen zien.
  maandag 27 april 2020 @ 12:48:40 #53
24329 KNAK
ff w88,......
pi_192827473
Het begint wel langzaam een apart gegeven te worden hoe men nog steeds met het virus bezig is (dat onder aan de streep mogelijk blijkt mee te vallen) en een beetje het ware drama nog steeds ergens op de achtergrond heeft staan. Het economische drama...

Heel Europa incl landen daarbuiten liggen volledig plat, landen in Zuid Europa die niet al te stabiel waren vóór Corona vallen in een diep zwart donker gat terwijl wij er aan vastgeketend zitten als onderdeel van de EU. Miljoenen werklozen, mega recessies, etc. We leven nu nog in een roze-olifant situatie vergeleken met dat wat komen gaat. Ik hoor mensen nog spreken om op zoek te gaan naar huis en andere investeringen te maken. Op z'n minst allemaal bijzonder te noemen
Mai pben rai~!
pi_192827492
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef VacaLoca het volgende:
Niets staat vast. Er kan een mutatie van het virus ontstaan die wel kinderen treft.
Ja en de builenpest kan uitbreken morgen, wat doet het ertoe?
quote:
Waarschijnlijk valt het gelukkig wel mee, maar dit soort brieven zijn gewoon nodig om tijdig dat soort ontwikkelingen te identificeren en monitoren.
Ja niks mis met symptomen kennen en weten hoe te behandelen en herkennen.

quote:
Anders is het hier achteraf geroep van hadden ze dat niet eerder kunnen zien.
Ze doen het niet voor ons denk ik :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 27 april 2020 @ 12:50:33 #55
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192827497
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat insinueer je? We weten gewoon dat het niet of nauwelijks tot IC opnames leidt bij kinderen. Dat staat gewoon vast.
Als er een toename van zulke opnames is kan je die "niet" alvast weglaten.
are we infinite or am I alone
pi_192827505
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef KNAK het volgende:
Het begint wel langzaam een apart gegeven te worden hoe men nog steeds met het virus bezig is (dat onder aan de streep mogelijk blijkt mee te vallen) en een beetje het ware drama nog steeds ergens op de achtergrond heeft staan. Het economische drama...

Heel Europa incl landen daarbuiten liggen volledig plat, landen in Zuid Europa die niet al te stabiel waren vóór Corona vallen in een diep zwart donker gat terwijl wij er aan vastgeketend zitten als onderdeel van de EU. Miljoenen werklozen, mega recessies, etc. We leven nu nog in een roze-olifant situatie vergeleken met dat wat komen gaat. Ik hoor mensen nog spreken om op zoek te gaan naar huis en andere investeringen te maken. Op z'n minst allemaal bijzonder te noemen
Wat wil je dan? Dat mensen stoppen met uitgeven? Je snapt dat het dan helemaal klaar is met de economie.
Verder is je opmerking dat de economie hele grote klappen krijgt er een uit de categorie "water is nat".
pi_192827514
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef KNAK het volgende:
Ik hoor mensen nog spreken om op zoek te gaan naar huis en andere investeringen te maken. Op z'n minst allemaal bijzonder te noemen
Ik heb het al gedaan, maar in the end "gok" je op wat de centrale bank / politiek doet.

En die gaan beide geen restrictief beleid voeren fiscaal gezien of monetair gezien, wat gewoon inhoudt dat we inflatie gaan zien. Dus zet je rente vast en verwacht hogere prijzen. Dat is wat ik verwacht in ieder geval.

Cash is de slechtste investering op dit moment naast langlopende obligaties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192827524
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Volgens de stichting Nice liggen er op dit moment in Nederland 4 personen onder de 20 op e IC.
1 onder de 20 is overleden op de ic.
Dit zijn actuele cijfers.
Ik heb geen cijfers van Engeland, maar dit zijn de cijfers uit Nederland.
pi_192827530
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2020 12:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het is wel weer erg druk op straat. Ik houd mijn hart vast over 2 weken weer een nieuwe piek!
Nieuwe piek en 3x Italië voorbij over 2 weken.
Je ziet en merkt het aan alles. Ik hou zelfs jouw hart vast!
Go hard or go home
pi_192827534
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er is nog een midden-modus: het niet afwijzen als bullshit, en ook niet in angstmodus gaan en ineens als volgende angstscenario meenemen dat kinderen bij bosjes dood neervallen, maar het een verontrustend bericht vinden en verder kijken wat er aan de hand is.

Verontrustend betekent onrust opwekkend. Dat lijkt me een tamelijk accurate beschrijving.
Ik probeer het niet af te doen als bullshit maar als we dergelijke brieven vanuit de hele wereld hier gaan posten er er ongerust over worden dan zijn we ten dode opgeschreven.

Het lijkt mij dat we (voorlopig) niet naar de uitzonderingen moeten kijken. Er blijkt uit vele onderzoeken dat kinderen niet vatbaar zijn voor covid. Dat er dan incidenteel een aantal slecht liggen is eerder een uitzondering. Daarnaast staat in de brief en bijgaande nieuwsbericht geen enkele context.
pi_192827540
quote:
11s.gif Op maandag 27 april 2020 12:53 schreef Noek het volgende:

[..]

Nieuwe piek en 3x Italië voorbij over 2 weken.
Je ziet en merkt het aan alles. Ik hou zelfs jouw hart vast!
Jezus wat ben jij een downplayer.
Op deze manier gaan we niet alleen Italië maar ook de VS voorbij. Ik zag NL een rij voor de HEMA.
pi_192827541
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja en de builenpest kan uitbreken morgen, wat doet het ertoe?
[..]
Dat er gelukkig mensen zijn in dergelijke functies die een dergelijke brief sturen als er indicaties zijn dat er een mogelijke uitbraak van de builenpest is en gezondheidszorg dat in acht kan nemen bij doorverwijzingen.

Wat een gezeik over een brief waarin iemand gewoon z'n werk doet zeg.
pi_192827542
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ach, taalpurist. :7 Nauwelijks, verwaarloosbaar, hoe je het wilt noemen.
pi_192827556
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:54 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dat er gelukkig mensen zijn in dergelijke functies die een dergelijke brief sturen als er indicaties zijn dat er een mogelijke uitbraak van de builenpest is en gezondheidszorg dat in acht kan nemen bij doorverwijzingen.

Laten we vooral niet kritisch zijn over mensen die "gewoon hun werk doen".
Als Jaap hier van de week weer iets beweert over mondkapjes dan is het weer feest want hij weet er geen kut van.
Terwijl die arme man doet gewoon z'n werk.
pi_192827590
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:52 schreef koemleit het volgende:
de stichting Nice
Lezen jullie dit ook als:

?
pi_192827597
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lezen jullie dit ook als:

[ afbeelding ]
Yep. Stichting nais.
Ik kijk elke ochtend op die site, zie een daling en zeg dan tegen mezelf "naissss"
pi_192827605
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:52 schreef koemleit het volgende:

[..]

Volgens de stichting Nice liggen er op dit moment in Nederland 4 personen onder de 20 op e IC.
1 onder de 20 is overleden op de ic.
Dit zijn actuele cijfers.
Ik heb geen cijfers van Engeland, maar dit zijn de cijfers uit Nederland.
Ja, kut en gecondoleerd.
pi_192827608
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

Yep. Stichting nais.
Ik kijk elke ochtend op die site, zie een daling en zeg dan tegen mezelf "naissss"
:D
pi_192827619
Ik woon en werk in Duitsland (Omgeving Stuttgart) en op mijn werk is nu een collega met Covid-19 besmet. Misschien interessant om te lezen hoe er in Duitsland met besmettingen en tests omgegaan wordt.

Situatie is als volgt:
Een collega van een andere afdeling is besmet. Haar zoon die in het zelfde huishouden woont is mijn directe collega en ik heb hem vrijdag nog (op 1,5 meter afstand) gesproken. Zaterdag belde hij mij om om te zeggen dat zijn moeder positief getest heeft en dat hij in Quarantäne moet en aangezien hij Symptonen heeft, zal hij het zo goed als zeker ook hebben.

Ik heb vanmorgen mijn lokale "Gesundheitsamt" gebeld. Telefonisch werd een vragenlijst doorgenomen. Aangezien ik 1 van de vragen (Heeft u verkoudheidssymptonen) met ja kon beantwoorden heb ik direct een afspraak voor morgen ochtend 09:38 Uur voor een test gekregen.
Ik moet me dan melden bij het Ziekenhuis en moet een mondkapje dragen.

Verder ben ik in onder een zogenaamde vrijwillige quarantaine van 14 dagen geplaatst. Dat wil zeggen: Ik ben niet wettelijk verplicht, maar het is wel een advies. Mocht ik positief getest worden, dan wordt het een verplichte quarantaine.

Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik houd jullie op de hoogte.
pi_192827636
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:54 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja dat is allemaal prima maar ik begrijp de relevantie niet van "het virus kan muteren dat kindjes vatbaar worden" Dat is een als situatie die niet aan de orde is op dit moment.

En top dat artsen communiceren met ziektebeelden ende symptomen.
pi_192827670
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat is allemaal prima maar ik begrijp de relevantie niet van "het virus kan muteren dat kindjes vatbaar worden" Dat is een als situatie die niet aan de orde is op dit moment.

En top dat artsen communiceren met ziektebeelden ende symptomen.
Je stelde dat het vast staat dat kinderen niet ziek worden. Ik zeg dat staat nooit vast want dat kan veranderen, en daarom belangrijk dat ze eventuele veranderingen daarin tijdig monitoren en communiceren.
pi_192827695
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:01 schreef Onacor het volgende:
Ik woon en werk in Duitsland (Omgeving Stuttgart) en op mijn werk is nu een collega met Covid-19 besmet. Misschien interessant om te lezen hoe er in Duitsland met besmettingen en tests omgegaan wordt.

Situatie is als volgt:
Een collega van een andere afdeling is besmet. Haar zoon die in het zelfde huishouden woont is mijn directe collega en ik heb hem vrijdag nog (op 1,5 meter afstand) gesproken. Zaterdag belde hij mij om om te zeggen dat zijn moeder positief getest heeft en dat hij in Quarantäne moet en aangezien hij Symptonen heeft, zal hij het zo goed als zeker ook hebben.

Ik heb vanmorgen mijn lokale "Gesundheitsamt" gebeld. Telefonisch werd een vragenlijst doorgenomen. Aangezien ik 1 van de vragen (Heeft u verkoudheidssymptonen) met ja kon beantwoorden heb ik direct een afspraak voor morgen ochtend 09:38 Uur voor een test gekregen.

Verder ben ik in onder een zogenaamde vrijwillige quarantaine van 14 dagen geplaatst. Dat wil zeggen: Ik ben niet wettelijk verplicht, maar het is wel een advies. Mocht ik positief getest worden, dan wordt het een verplichte quarantaine.

Lijkt mij nuttig in plaatsen waar nauwelijks Corona is, maar voelt ergens als dweilen met de kraan open in gebieden waar iedereen elkaar zou kunnen besmetten.

Maar kan jij nog naar werk dan? Fysiek? Ben je goed in Duits? :7
pi_192827697
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef koemleit het volgende:

[..]

Laten we vooral niet kritisch zijn over mensen die "gewoon hun werk doen".
Als Jaap hier van de week weer iets beweert over mondkapjes dan is het weer feest want hij weet er geen kut van.
Terwijl die arme man doet gewoon z'n werk.
Wtf kan er schadelijk zijn aan iemand die een heads-up geeft in een interne brief.

Goddomme zeg is dit topic enkel bedoeld om alles af te schieten of wat
pi_192827717
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:06 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Je stelde dat het vast staat dat kinderen niet ziek worden. Ik zeg dat staat nooit vast want dat kan veranderen, en daarom belangrijk dat ze eventuele veranderingen daarin tijdig monitoren en communiceren.
Van dit huidige Corona virus zijn kids nauwelijks vatbaar om echt ziek te worden.
Lijkt mij dat we het over dit Corona virus hebben en niet over een Ebola SARS covid pest - 3023.

Verder wel met je eens hoor.
pi_192827733
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:07 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wtf kan er schadelijk zijn aan iemand die een heads-up geeft in een interne brief.

Neejoh, maar het is een beetje gepolariseerd in dit topic met gigantische doemdenkers en mensen - zoals ik - die daar slecht op gaan en van response moeten voorzien. :7
pi_192827756
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:53 schreef Smack10 het volgende:
[ afbeelding ]

Toch kinderen die last krijgen of een nieuw virus?
Wtf?
KINDEREN THUISHOUDEN NU!!!!
pi_192827775
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij nuttig in plaatsen waar nauwelijks Corona is, maar voelt ergens als dweilen met de kraan open in gebieden waar iedereen elkaar zou kunnen besmetten.

Maar kan jij nog naar werk dan? Fysiek? Ben je goed in Duits? :7
Ik was een maand in Home office, maar moest vanwege mijn functie vorige week ook maar weer eens op kantoor verschijnen. Nu zit ik weer thuis :D
Mwoa, schijnbaar goed genoeg om hier te kunnen werken :P
pi_192827781
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:07 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Maar je kan toch rustig kritisch zijn op een brief?
Er wordt niks afgeschoten, er wordt gesteld dat het handig zou zijn om er cijfers bij te hebben. Dat je nu niks met zo'n brief kan.

Er is niemand die het over schadelijk heeft.

Godsamme zeg!
pi_192827820
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 13:11 schreef quirina het volgende:

[..]

Wtf?
:7
Sarcasm on or off?
pi_192827837
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:13 schreef Onacor het volgende:
Mwoa, schijnbaar goed genoeg om hier te kunnen werken
Je heet van Gaal zegmaar? :7
pi_192827897
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 13:11 schreef quirina het volgende:

[..]

Wtf?
Ja, dat NU is een beetje overdreven want als het goed is zijn ze NU al thuis.
Go hard or go home
pi_192827898
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 12:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

Yep. Stichting nais.
_O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192827907
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:01 schreef Onacor het volgende:

Situatie is als volgt:

In Duitsland hebben ze een prima aanpak zo te lezen. Hier rommelen we maar wat aan.
pi_192827908
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Van dit huidige Corona virus zijn kids nauwelijks vatbaar om echt ziek te worden.
Lijkt mij dat we het over dit Corona virus hebben en niet over een Ebola SARS covid pest - 3023.

Verder wel met je eens hoor.
En het is niet uitgesloten dat huidige Corona virus onlangs in een gemuteerde vorm voor meer klachten bij kinderen heeft gezorgd in de UK. Je kan dus niet zeggen dat het vast staat.
  maandag 27 april 2020 @ 13:21:18 #85
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192827914
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 01:03 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wat een enorme hoop bij elkaar gefantaseerde onzin zeg. Ga eerst eens je biologieexamen maken voordat je hier weer post.
En wat maakt jou tot het ei van Columbus dat je heel wat meer weet dan je hier denkt na te jagen ?
Laat staan mij denkt te kunnen beoordelen op kwaliteit met je persoonlijke gerichte reactie.
Niet eens om bij te dragen maar kennelijk als onbedwingbare behoefte om te kunnen denigreren.

Er was een discussie hoe lang/kort er volgens (mij) luchtfietsers een 'vaccin' komt.
@falling_away meende dat meer inspanning (lees: geld) het wel enorm zal versnellen.
Ik ging daar (onderbouwd) tegen in dat ontwikkeling minimaal 5-15 jaar duurt en het eerder gereedkomen, vooral hopen op geluk is. Het SARS-Cov-2 lijkt hooguit op het eerdere SARS/MERS virus en onderzoek daarvan (appels en peren zijn beide fruit maar smaken anders) is niet zomaar 1:1 bruikbaar. Vervolgens begint iemand te raaskallen over DNA etc.etc.

Het heeft geen pas om als vermaak iemand, hier mij, op vermeend karakter de grond te trappen met een niets toevoegende zinsnede. Doe dat dan per DM dat ik dan kan blokkeren en op inhoud ben ik graag van de partij.
Niet om te strijden maar om samen wat te winnen aan inzichten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192827920
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

En het is niet uitgesloten dat huidige Corona virus onlangs in een gemuteerde vorm voor meer klachten bij kinderen heeft gezorgd in de UK. Je kan dus niet zeggen dat het vast staat.
Je kan ook niet uitsluiten dat God bestaat.
Maar waarom is iets wat je niet kunt uitsluiten opeens urgent, ofzo?
gewoon in de gaten houden wat er gebeurt, en adequaat op handelen.

Dit virus terug in zijn potje krijgen gaat niet lukken ben ik bang.
pi_192827980
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In Duitsland hebben ze een prima aanpak zo te lezen. Hier rommelen we maar wat aan.
Over aanrommelen gesproken:

Vrouw met kanker zag haar behandeling al tijdje uitgesteld worden. Kreeg nu eindelijk weer oproep van ziekenhuis.

Vrij angstig naar ziekenhuis vanwege kwetsbaarheid voor Corona.

Komt ze bij de balie zich melden. Wordt haar daar gevraagd of ze een mondkapje wil. Zij een mondkapje op doen en wordt naar de juiste wachtkamer gestuurd van Oncologie.

Flipt er daar ineens iemand van de balie aldaar van 'Wat doet u hier? U mag hier niet zijn!' en dirigeert haar mee te lopen.

Vrouw is daarmee overvallen en loopt mee..

.. Wordt ze in de wachtkamer voor Corona patiënten geplaatst :X

Door mondkapje zagen ze haar voor Corona patiënt aan.

Lekker protocol dan :{ Ontvangstbalie biedt mondkapjes aan en elders weten ze van niets.
pi_192827988
Krijgen we morgen weer een persconferentie van Rutte?
pi_192827989
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan ook niet uitsluiten dat God bestaat.
Maar waarom is iets wat je niet kunt uitsluiten opeens urgent, ofzo?
gewoon in de gaten houden wat er gebeurt, en adequaat op handelen.

Dit virus terug in zijn potje krijgen gaat niet lukken ben ik bang.
Dikgedrukt is toch wat ze doen.. Je spreekt jezelf steeds tegen binnen 1 post.
pi_192827993
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Vrouw met kanker zag haar behandeling al tijdje uitgesteld worden. Kreeg nu eindelijk weer oproep van ziekenhuis.

Komt ze bij de balie zich melden. Wordt haar daar gevraagd of ze een mondkapje wil. Zij een mondkapje op doen en wordt naar de juiste wachtkamer gestuurd van Oncologie.

Flipt er daar ineens iemand van de balie aldaar van 'Wat doet u hier? U mag hier niet zijn!' en dirigeert haar mee te lopen.

Lekker protocol dan :{ Ontvangstbalie biedt mondkapjes aan en elders weten ze van niets.
Man, man, man. Echt dieptriest dit.
pi_192828003
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:28 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dikgedrukt is toch wat ze doen.. Je spreekt jezelf steeds tegen binnen 1 post.
Neehoor.
pi_192828021
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Duitsland is op veel gebieden een gidsland (ruimhartige opvang vluchtelingen, sommige aspecten van de energietransitie, aanpak corona).
pi_192828035
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2020 13:21 schreef Vallon het volgende:
Het heeft geen pas om als vermaak iemand, hier mij, op vermeend karakter de grond te trappen met een niets toevoegende zinsnede. Doe dat dan per DM dat ik dan kan blokkeren en op inhoud ben ik graag van de partij.
Niet om te strijden maar om samen wat te winnen aan inzichten.
Joah kvind jou wel kundig overkomen, wel overgoten met een sausje angst maar verder schat ik jou qua kennis toch wel hoog in op dit onderwerp. :7
pi_192828037
Laat merkel Nederland maar overnemen, gewoon onderdeel worden van Duitsland. :Y
  Moderator maandag 27 april 2020 @ 13:33:32 #95
5428 crew  miss_sly
pi_192828042
quote:

[..]

Lekker dan. Ze mogen hun protocollen wel eens onder de loep nemen en communiceren aan iedereen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192828049
quote:

[..]

Dit is op een bepaalde manier zo ontzettend hollands.
  maandag 27 april 2020 @ 13:35:01 #97
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192828051
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat is best een verontrustende brief, vind ik.
Vooral omdat het kinderen betreft...... gelukkig hebben (gezonde) kinderen veelal een flexibel werkend immuunsysteem dat bij besmetting niet zo erg in de overreactie gaat - zoals bij (oudere) volwassenen - dat zorgt voor de sterfte/schade.

Moraal is dat er altijd zaken zijn te bedenken die eng zijn en dat is niet om het dan te negeren.
Uit de cijfers mogen we concluderen dat kinderen indien zij al een risico lopen dat in percentage klein is. Hoe gering ook biedt dat natuurlijk geen zekerheid voor het individu.
Nb: Als ouder zijnde zal ik mij instinctmatig verzetten dat mijn kind een risico loopt. In dat opzicht ene mooi brief om te wapperen.

De vraag is wat te doen..... acceptatie van een klein risico voor individuen of het accepteren van nog groter gevolg voor de samenleving door "die" op te gaan sluiten en sterfte zal blijven optreden ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 27 april 2020 @ 13:36:17 #98
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_192828066
Zo Spanje dan , KOEKOEK , bijna 10K nieuwe besmettingen er bij 8)7
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 27 april 2020 @ 13:36:19 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192828068
dwallacewells twitterde op zondag 26-04-2020 om 18:18:50 "We are now almost six months into this pandemic, which began in November in Wuhan, with 50,000 Americans dead and 200,000 more around the world. And yet we still don't really know how the disease is killing us." (1/x) https://t.co/EzZ3ZHjfpS reageer retweet
pi_192828072
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:33 schreef Xenorium het volgende:
Laat merkel Nederland maar overnemen, gewoon onderdeel worden van Duitsland. :Y
80 jaar geleden was er een partij voor mensen als jij.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')