Da's wel het voordeel. Ook 28.53 per uur als je slaapt.quote:Op maandag 27 april 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Da's maar 28.8 per uur daar kon ik mn bed niet voor uit hoor
Had hem in mijn hoofd gezongen en ik ken hem. Zo ook het 13e couplet? Waarom? Geen ideequote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit net te bedenken of ik het überhaupt zou kunnen, zonder spiekbriefje, ik denk het niet
Netto. 24/7. 365 dagen per jaar. Heerlijk. Ik doe het ervoor.quote:Op maandag 27 april 2020 11:44 schreef Candaasje het volgende:
28.8 euro per uur... nah, dat is toch (meer dan) 3x zoveel als ik verdiende als paraveterinair, dus ik doe het ervoor hoor
![]()
Hier ontbijt met crackers met zoete hummusspread, die is oranje. Tot zover de koningsgezindheid vandaag.
En je kunt er gewoon heel de dag bij in de zon liggen/Netflixen/wandelen met je hond/knuffelen met je lama's/alpca's..... enzovoorts enzoverder.quote:Op maandag 27 april 2020 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Netto. 24/7. 365 dagen per jaar. Heerlijk. Ik doe het ervoor.
quote:Op maandag 27 april 2020 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en we hebben natuurlijk even de snollebollekes gedraaid. Tot groot plezier van de benedenburen vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |