Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...quote:
makkelijk om te doen?quote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...![]()
Alleen was dat in de pan en niet in de oven..
das pas om 1600 volgens de planningquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drink je een oranjebittertje met ons mee?
fixedquote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog steeds die ranzige roomkaaszooi in de OP
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompoucequote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drink je een oranjebittertje met ons mee?
En waar ze Felipe erenquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat nummer waar ben ik van duitse bloed zingen omdat we nederlanders zijn
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.quote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...![]()
Alleen was dat in de pan en niet in de oven..
ik wist wel dat je een naziste was.quote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat nummer waar ben ik van duitse bloed zingen omdat we nederlanders zijn
de meeste tompoucen zijn niet te vreten.quote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompouce
Ow, okee, ik heb toch geen oranjebitterquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das pas om 1600 volgens de planning
Hmm, daar ben ik geen fan vanquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompouce
quote:Op maandag 27 april 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal zou in die tijd als eerste de oven in gegaan zijn ben ik bang.
Bij de bereidingswijze stond dat je het in een dichte pan moest verwarmen, dus dat heb ik maar gedaan. Ik ben er niet ziek van geworden, dus zal wel goed zijn dan...quote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.
pan met deksel er opquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.
Hier nietquote:
Ik ga wel even kijkenquote:Op maandag 27 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Kijk vanaf 10.00 uur naar het Wilhelmus en de toespraak van koning Willem-Alexander
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.html
Ik alleen maar omdat het het enige gebakje is waarbij het geaccepteerd lijkt dat je het daarna over je hele gezicht en handen hebt zitten. Lekker knoeienquote:
ik ook nietquote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nietEn ik zie dat zingen ook niet gebeuren eigenlijk
En Bossche Bollen. Keertje meegenomen voor mijn oma. Toen zat heel oma en het halve huis onder de chocoladequote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen maar omdat het het enige gebakje is waarbij het geaccepteerd lijkt dat je het daarna over je hele gezicht en handen en zitten. Lekker knoeienDe chicken wings onder het gebak zeg maar.
Dit klinkt nog best semi erotisch.quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen maar omdat het het enige gebakje is waarbij het geaccepteerd lijkt dat je het daarna over je hele gezicht en handen hebt zitten. Lekker knoeienDe chicken wings onder het gebak zeg maar.
We zijn hier errrug oranjegezindquote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nietEn ik zie dat zingen ook niet gebeuren eigenlijk
Ah daar zijn de kerkklokken. Maar ja in je eentje vanaf het balkon gaan staan te bleren is ook weer zo watquote:Op maandag 27 april 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn hier errrug oranjegezind
Ja daar kwam ik niet voor, mijn lieve dochter is jarig.quote:Op maandag 27 april 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
Tompoucen van de hema
brr
ik heb misschien 1x een tompouce gehad die eetbaar was
Ah! gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 april 2020 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik niet voor, mijn lieve dochter is jarig.
gefeliciteerd!!! Hoe oud is ze geworden?quote:Op maandag 27 april 2020 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik niet voor, mijn lieve dochter is jarig.
voorafgaand dusquote:Op maandag 27 april 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tijdens de speach van onze koning?
Oh ja ook zoietsquote:Op maandag 27 april 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Bossche Bollen. Keertje meegenomen voor mijn oma. Toen zat heel oma en het halve huis onder de chocolade
oh wowquote:Op maandag 27 april 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, maar ik moet ook om 3.30 eruit morgenochtend
quote:Op maandag 27 april 2020 10:03 schreef Bos81 het volgende:
Ariane doet haar best om de Downer roepers niet teleur te stellen![]()
![]()
![]()
Vanaf het balkon hoorde ik ook niks..Maar op de TV was het welquote:
Vind ik al wat jarenquote:Op maandag 27 april 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Maxima is met haar over-empathische hoofd ook een beetje over haar hoogtepunt heen.
Had je al wel je snorretje opgeplakt.??quote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
jezus ben de hele tijd te laat.
moest mijn duitse uniform nog aantrekken
scheisse
nee die ben ik kwijtquote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je al wel je snorretje opgeplakt.??
alsof jij maxima uit je bed zou schoppenquote:Op maandag 27 april 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vadertje Tijd is meestal niet zo aardig tegenover vrouwen.
Oberbitterbalstormbahnführerquote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
scheisse
Dus toch een dirdl?quote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
scheisse
Ik denk niet dat ze meeleest, maar ik vind het wel sneu voor zo’n meisje dat mensen dit roepen op twitter en zo.quote:
Alleen al om het feit dat ze Koningin is zou ik haar wild en dierlijk lief hebben.quote:Op maandag 27 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof jij maxima uit je bed zou schoppen
Ik had het in dit geval over het snorretje...quote:Op maandag 27 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze meeleest, maar ik vind het wel sneu voor zo’n meisje dat mensen dit roepen op twitter en zo.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Moest gelijk aan @:bitterbal denken:
[ afbeelding ]
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 27 april 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht tot het warm wordt. Het zou warm worden vandaag gaddemmit
Dat is het toch ook gewoonquote:Op maandag 27 april 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht tot het warm wordt. Het zou warm worden vandaag gaddemmit
quote:Op maandag 27 april 2020 10:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het in dit geval over het snorretje...
Maar dat andere was ook niet heel netjes....![]()
Alsof ze vanochtend het verkeerde pilletje heeft gepaktquote:
De nieuwe Irenequote:Op maandag 27 april 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of die gaat later een lesbische linkse milieu activiste worden.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Als je veel geld hebt, kun je zo lekker vrijblijvend excentriek zijnquote:Op maandag 27 april 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de hele dag met bomen ouwehoeren.
Bohémien.quote:Op maandag 27 april 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt, kun je zo lekker vrijblijvend excentriek zijn
seems accuratequote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. DIt plaatje zag ik in een andere SC voorbijkomen, maar het viel me tijdens de toespraak al op, dat ze wat vreemd deed...quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt er wel trekjes van, even nog de alcoholconsumptie opschroeven.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ben de burgerlijkheid zelve.
Mja.quote:Op maandag 27 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel een goed moment om eindelijk eens te kappen met die dieptrieste bezoekjes aan provinciestadjes.
Vandaar die alcoholconsumptie omhoogquote:Op maandag 27 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ben de burgerlijkheid zelve.
Dat is eigenlijk nooit echt leuk geweest.quote:Op maandag 27 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit wel een goed moment om eindelijk eens te kappen met die dieptrieste bezoekjes aan provinciestadjes.
was dat voor of na de picknick??quote:Op maandag 27 april 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik liep gisteren de tuin in bij mijn jongste zus, zit daar een miljonairsvrouw maar die ligt in scheiding en daardoor is ze problematisch gaan drinken dus die heeft even een zware time out nodig, zegt mijn zus, ja Merel dit is mijn broertje, zegt zij tering broertje, ik ga NU die scheidingspapieren tekenen![]()
Leuk mens wel dus![]()
Niet veel.quote:
Weinig. Ik wou even op die Vrijmarktplaats kijken. Mar daar was ik zo weer mee klaar ook eigenlijk.quote:
snap ik wel ja:quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig. Ik wou even op die Vrijmarktplaats kijken. Mar daar was ik zo weer mee klaar ook eigenlijk.
Ik zie vooral veel "advertenties" van handelaren "Kom naar onze site". Het lijkt Startpagina welquote:Op maandag 27 april 2020 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik wel ja:
"Helaas, op dit moment kan deze pagina niet getoond worden. "
Irritant wijfquote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/show/ge(...)eluk-gehad~ac3a9ca9/
Ik ook hoor, voornamelijk erg veel verkocht door de jaren heenquote:Op maandag 27 april 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Heb juist wel goede ervaringen met Marktplaals.
Ummmmmmmquote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef friemelaar het volgende:
iemand enig idee hoe ik de snelheid van MP3 's kan verhogen, en dan de nieuwe versie kan opslaan ?
DM?quote:Op maandag 27 april 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft gisteren achterop zijn boot een hele dj show opgenomen, is vandaag te zien op TV, ergens ook wel op een paar kanalen, ziet er echt wel vet en relaxed uit![]()
Zag er een filmpje van maar krijg hem hier niet gepost
Sjefkequote:Op maandag 27 april 2020 10:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nooit iets gekocht of verkocht via Marktplaats. Mijn vader wel. Daar heeft ie Dn Sjef gevonden, .
Kan ook via SPeurders zijn, iig via zo'n soort website heeft hij mijn lieve draaitol gevonden..
Ja hoor tuurlijkquote:Op maandag 27 april 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft gisteren achterop zijn boot een hele dj show opgenomen, is vandaag te zien op TV, ergens ook wel op een paar kanalen, ziet er echt wel vet en relaxed uit![]()
Zag er een filmpje van maar krijg hem hier niet gepost
Ik wist niet dat @kwiwi plaatjes draait?quote:Op maandag 27 april 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij heeft met de vrouwelijke DJ uit Zurich de nacht doorgebracht
ik heb dat als ik naar filmpjes van insecten kijkquote:Op maandag 27 april 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Er kriebelt iets op mijn knie, net of er een vlieg op loopt. Maar dan kijk ik en is er geen vlieg te zien. Spookvliegkriebel
Die moet haar wel kennen denk ik of ze is niet zo vlotquote:Op maandag 27 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:kwiwi plaatjes draait?
Bizar eigenlijk hequote:Op maandag 27 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb dat als ik naar filmpjes van insecten kijk
of bij monsters inside me.
Geen idee eigenlijk, @kwiwi is nog een mysteryquote:Op maandag 27 april 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet haar wel kennen denk ik of ze is niet zo vlot
fantoomvliegquote:Op maandag 27 april 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Er kriebelt iets op mijn knie, net of er een vlieg op loopt. Maar dan kijk ik en is er geen vlieg te zien. Spookvliegkriebel
In Audition, maar zullen vast ook wel gratis alternatieven voor zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef friemelaar het volgende:
iemand enig idee hoe ik de snelheid van MP3 's kan verhogen, en dan de nieuwe versie kan opslaan ?
Ik heb zoals elke Koningsdag een dringende behoefte om in een ander land te zijnquote:Op maandag 27 april 2020 11:09 schreef Koen66 het volgende:
Het is wat, ik heb nooit iets met markten enzo maar nu het dit jaar niet mag heb ik wel behoefte aan een vrijmarkt
Thailand, daar is het zowat Nationale Gevangenis dag tijdens Kongingsdag, als je daar op straat lacht op straat tijdens die dag heb je een probleemquote:Op maandag 27 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zoals elke Koningsdag een dringende behoefte om in een ander land te zijn
Ik heb standaard behoefte aan dingen die niet kunnen /mogen /bestaan of betaalbaar zijnquote:Op maandag 27 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zoals elke Koningsdag een dringende behoefte om in een ander land te zijn
Beetje om gratis drank van boeven bedelen.quote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
vroegah was koningsnach de leukste nacht van het jaar, laveloos door de stad
Je bent je wilde haren wel een beetje kwijt he?quote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Winkelen in Klevequote:Op maandag 27 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb standaard behoefte aan dingen die niet kunnen /mogen /bestaan of betaalbaar zijnquote:Op maandag 27 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe een steegje ingesleurdquote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Laten we daar maar niet aan beginnen, zo zonder gevoel voor ritmequote:Op maandag 27 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:kwiwi plaatjes draait?
....quote:Op maandag 27 april 2020 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, @:kwiwi is nog een mystery
mjaquote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent je wilde haren wel een beetje kwijt he?
quote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet aan beginnen, zo zonder gevoel voor ritme
heb er nooit wat aangevonden te druk, te massaalquote:Op maandag 27 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Wie?quote:Op maandag 27 april 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Wat een zeldzaam onsympathieke kop heeft dat mens zeg, maar goed meer dan perfect lijf dus ik snap hem wel weer
Dat soort neigingen heb ik gelukkig helemaal niet.quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik snap best dat momenteel mensen vaker naar de fles grijpen
Veel minder toch, las dat er 30 procent minder wijn was verkocht.quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook niet. Drink sowieso al bijna nooit, dat scheeltquote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat soort neigingen heb ik gelukkig helemaal niet.
Door particulieren of over het algemeen? Want als ze restaurants e.d. meetellen dan vind ik het maar een matige daling.quote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel minder toch, las dat er 30 procent minder wijn was verkocht.
Af en toe een biertje, daar blijft het wel bijquote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Drink sowieso al bijna nooit, dat scheelt
Audacity. Heel chill programma en ook nog gratisquote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef friemelaar het volgende:
Ja dat stond er niet duidelijk bij inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2020 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door particulieren of over het algemeen? Want als ze restaurants e.d. meetellen dan vind ik het maar een matige daling.
@bitterbal wil weten of je de sleutel al hebtquote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Audacity. Heel chill programma en ook nog gratis.
Dit programmaatje gebruik ik wel eens zakelijk.quote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Horecaquote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat stond er niet duidelijk bij inderdaad.
Nee, de overdracht staat gepland voor 6 mei. Maar ze wisten nog niet of dat definitief doorgaat. Die bevestiging hebben we nog steeds niet en als we die 1 mei ook nog niet hebben gaan we even met de verhuurder bellen.quote:Op maandag 27 april 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal wil weten of je de sleutel al hebt
quote:Op maandag 27 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, zó snel? You legendquote:Op maandag 27 april 2020 11:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Audacity FTW
![]()
![]()
Gelukt, dankje nijntje
ik grijp idd ook wel vaak naar de fles, schijnt goed te zijn:quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Zit daar water of wodka in?quote:Op maandag 27 april 2020 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik grijp idd ook wel vaak naar de fles, schijnt goed te zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, de overdracht staat gepland voor 6 mei. Maar ze wisten nog niet of dat definitief doorgaat. Die bevestiging hebben we nog steeds niet en als we die 1 mei ook nog niet hebben gaan we even met de verhuurder bellen.
quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Audacity deed vroeger wel raar met bestanden als MP3 exporteren, moest je een of andere extensie voor installeren. Geen idee of dat nog zo is.
Wat leven we toch in een geavanceerde wereldquote:
Nee ik heb m'n oude icecast radio weer aan het werk geschopt, kwam ik er achter dat van één backup die ik van een cd gemaakt heb de snelheid drastisch te laag isquote:Op maandag 27 april 2020 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat leven we toch in een geavanceerde wereld.
Ga je Chipmunk remixes maken?
knip knip?quote:Op maandag 27 april 2020 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Er gaat al dagen een brandalarm af in ons gebouw en de verhuurder en brandweer en politie en wie dan ook allemaal willen allemaal niets doen. Ik heb er gelukkig geen last van maar wat is dit voor laks retardisme.
quote:Op maandag 27 april 2020 11:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee ik heb m'n oude icecast radio weer aan het werk geschopt, kwam ik er achter dat van één backup die ik van een cd gemaakt heb de snelheid drastisch te laag is![]()
CD niet meer in leven dus ja, wat dan.
Heb nu de snelheid met 76,8% verhoogt en het klinkt weer goed![]()
Nu klinkt die ook op m'n KSC radio weer
Yep KSC internet radio in ere hersteldquote:Op maandag 27 april 2020 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar quarantaine allemaal wel niet goed voor is.
quote:Op maandag 27 april 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Even de burgemeester misbruiken ergens voor.
Ik wil me er zo min mogelijk mee bemoeien omdat ik er zelf dus geen last van heb, maar ik heb degenen die dat wel hebben inderdaad aangeraden om de pandbeheerder, politie en brandweer te blijven bellen omdat ze ons hier niet zomaar dagen, weken of maanden mee kunnen laten zitten. Ik las zojuist een update dat "de politie een melding heeft gemaakt omdat we er zo veel last van hebben en misschien komen ze straks een keer kijken". Echt wtf joh, ik kan hier kwaad van wordenquote:Op maandag 27 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
knip knip?
of 112 blijven bellen. op den duur zal de beheerder wat moeten doen.
quote:Op maandag 27 april 2020 11:35 schreef LTVDK het volgende:
@:kwiwi, woon jij ook in zo'n dorpje? https://9gag.com/gag/a43pVLd
hoe weten ze dat het geen echte brand is.. ik zou paniek en moord en brand schreeuwen aan de lijn. dan moeten ze maar 1x komen. is t gelijk klaar.quote:Op maandag 27 april 2020 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil me er zo min mogelijk mee bemoeien omdat ik er zelf dus geen last van heb, maar ik heb degenen die dat wel hebben inderdaad aangeraden om de pandbeheerder, politie en brandweer te blijven bellen omdat ze ons hier niet zomaar dagen, weken of maanden mee kunnen laten zitten. Ik las zojuist een update dat "de politie een melding heeft gemaakt omdat we er zo veel last van hebben en misschien komen ze straks een keer kijken". Echt wtf joh, ik kan hier kwaad van worden.
quote:Op maandag 27 april 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal wil weten of je de sleutel al hebt
wat een zakkenwassersquote:Op maandag 27 april 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, de overdracht staat gepland voor 6 mei. Maar ze wisten nog niet of dat definitief doorgaat. Die bevestiging hebben we nog steeds niet en als we die 1 mei ook nog niet hebben gaan we even met de verhuurder bellen.
ligt de bewoner daar straks al dagen dood en staat het vuur nog onder zijn laast bereidde maaltijdquote:Op maandag 27 april 2020 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil me er zo min mogelijk mee bemoeien omdat ik er zelf dus geen last van heb, maar ik heb degenen die dat wel hebben inderdaad aangeraden om de pandbeheerder, politie en brandweer te blijven bellen omdat ze ons hier niet zomaar dagen, weken of maanden mee kunnen laten zitten. Ik las zojuist een update dat "de politie een melding heeft gemaakt omdat we er zo veel last van hebben en misschien komen ze straks een keer kijken". Echt wtf joh, ik kan hier kwaad van worden.
Niets mis met jezelf af en toe verwennen, zeker in deze tijd.quote:Op maandag 27 april 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
Geen zin in brood, dus maar laatste helft kandijkoek soldaat make
Nee maar precies dat dorp is toevallig wel mijn 2e thuisquote:Op maandag 27 april 2020 11:35 schreef LTVDK het volgende:
@:kwiwi, woon jij ook in zo'n dorpje? https://9gag.com/gag/a43pVLd
Hoe laat moet je aan boord?quote:Op maandag 27 april 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
Geen zin in brood, dus maar laatste helft kandijkoek soldaat make
foto van een jonge kwiwiquote:Op maandag 27 april 2020 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar precies dat dorp is toevallig wel mijn 2e thuisWe gingen daar vroeger, toen ik nog een kleine kwiwi was, elke vakantie tussen Oktober en April naartoe om te skiën/wandelen en ik ga er nog steeds vaak heen.
quote:Op maandag 27 april 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
foto van een jonge kwiwi
[ afbeelding ]
[..]
foto van een jonge kwiwi
[ afbeelding ]
Heb je er zin in?quote:Op maandag 27 april 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet eind van de middag in Scheveningen zijn
Heeft niks met verwennen te maken, heeft met diepvriesinhoud en 'open liggende' producten te maken. De rest gaat in de vuilbak/naar m'n ouders.quote:Op maandag 27 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met jezelf af en toe verwennen, zeker in deze tijd.
ik zal extra dramtisch huilenquote:Op maandag 27 april 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet eind van de middag in Scheveningen zijn
ja met een grote rode zakdoek graagquote:Op maandag 27 april 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zal extra dramtisch huilen
[ afbeelding ]
is goed.quote:Op maandag 27 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja met een grote rode zakdoek graag
Gezonde tegenzinquote:
zee- of binnenvaart ?quote:Op maandag 27 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja met een grote rode zakdoek graag
Zoek dan een leuk baantje.quote:Op maandag 27 april 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gezonde tegenzin
en vraag me de eerste week aan boord altijd af waar de fuck ik weer aan begonnen ben
geloof dat de Noordzee wel rustig is nu.. Dat is een meevaller.
[..]
foto van een jonge kwiwi
[ afbeelding ]
Jijzelf.quote:Op maandag 27 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik m'n werk niet leuk vind?
Dan moet je beter lezen.quote:
Hoe kom jij aan al mijn baby foto's ballie?quote:Op maandag 27 april 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was op je eerste verjaardag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2020 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al mijn baby foto's ballie?
Tering wat een monster.quote:Op maandag 27 april 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was op je eerste verjaardag
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op maandag 27 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
en dit was toen je die dikkont te pakken had![]()
[ afbeelding ]
is dat niet haar broertje? fwapwiquote:Op maandag 27 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zouden ze knetteren?quote:Op maandag 27 april 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou van schrik in de open haard gooien, kijk die klauwen.
Ja maar dat was toen je baby was, nu ben je prachtig hoorquote:Op maandag 27 april 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]hallo, een kwiwi heeft ook gevoelens he..
Jezusquote:Op maandag 27 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nu weten we waarom kwiwi naar zwitserland is verhuisdquote:
Ah, nee wist ik niet.. Maar ik stap zo in de auto om weer eens te gaan werkenquote:Op maandag 27 april 2020 12:11 schreef RockNijntje het volgende:
Hee Frantic, heb je gehoord dat Supersized gestreamd wordt? Is net begonnen. Misschien ook leuk voor jou.
quote:Op maandag 27 april 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu weten we waarom kwiwi naar zwitserland is verhuisd
Gaat nog wel even doorquote:Op maandag 27 april 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, nee wist ik niet.. Maar ik stap zo in de auto om weer eens te gaan werkendus helaas.
ik ben over twee maanden pas klaar met werkenquote:Op maandag 27 april 2020 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat nog wel even door. https://imgur.com/a/Lf00wtS
Nou, succes dan!quote:Op maandag 27 april 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben over twee maanden pas klaar met werken
Succes!!quote:Op maandag 27 april 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behouden vaartquote:Op maandag 27 april 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Smeer je dan ook inquote:Op maandag 27 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Fijn zo met een tondeuse over een rood verbrand hoofd
Netjesquote:Op maandag 27 april 2020 12:22 schreef Bos81 het volgende:
Dat ging best lekker. toch nog 5km aaneengesloten gerend.. En dat sinds 6 maanden ofzo...
Huidkanker ookquote:Op maandag 27 april 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er dan weer zo ranzig uit
Dat doet een kaal hoofd sowieso wel.quote:Op maandag 27 april 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ziet er dan weer zo ranzig uit
quote:Op maandag 27 april 2020 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat doet een kaal hoofd sowieso wel.
quote:Op maandag 27 april 2020 12:22 schreef Bos81 het volgende:
Dat ging best lekker. toch nog 5km aaneengesloten gerend.. En dat sinds 6 maanden ofzo...
Staat me wonderbaarlijk goed toch welquote:Op maandag 27 april 2020 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat doet een kaal hoofd sowieso wel.
Kwam jaren geleden een oud-collega tegen in de supermarkt. Ze hadden een stuk schedel verwijderd vanwege huidkanker die uitgezaaid was naar het bot. Ben snel een ander gangpad ingedokenquote:Op maandag 27 april 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dan ook weer, ok vanaf nu ga ik insmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |