Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...quote:
makkelijk om te doen?quote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...![]()
Alleen was dat in de pan en niet in de oven..
das pas om 1600 volgens de planningquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drink je een oranjebittertje met ons mee?
fixedquote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog steeds die ranzige roomkaaszooi in de OP
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompoucequote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drink je een oranjebittertje met ons mee?
En waar ze Felipe erenquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat nummer waar ben ik van duitse bloed zingen omdat we nederlanders zijn
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.quote:Op maandag 27 april 2020 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas geleden gemaakt. Knorr heeft tegenwoordig een wereldgerecht kant en klaar pak van dat gerecht...![]()
Alleen was dat in de pan en niet in de oven..
ik wist wel dat je een naziste was.quote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat nummer waar ben ik van duitse bloed zingen omdat we nederlanders zijn
de meeste tompoucen zijn niet te vreten.quote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompouce
Ow, okee, ik heb toch geen oranjebitterquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das pas om 1600 volgens de planning
Hmm, daar ben ik geen fan vanquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blegh.. nee. Maar ik zeg geen nee tegen een oranje tompouce
quote:Op maandag 27 april 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal zou in die tijd als eerste de oven in gegaan zijn ben ik bang.
Bij de bereidingswijze stond dat je het in een dichte pan moest verwarmen, dus dat heb ik maar gedaan. Ik ben er niet ziek van geworden, dus zal wel goed zijn dan...quote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.
pan met deksel er opquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me juist de bedoeling om dat gerechtje van boven te verhitten i.v.m. dat ei maar goed.
Hier nietquote:
Ik ga wel even kijkenquote:Op maandag 27 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Kijk vanaf 10.00 uur naar het Wilhelmus en de toespraak van koning Willem-Alexander
https://nos.nl/artikel/23(...)illem-alexander.html
Ik alleen maar omdat het het enige gebakje is waarbij het geaccepteerd lijkt dat je het daarna over je hele gezicht en handen hebt zitten. Lekker knoeienquote:
ik ook nietquote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nietEn ik zie dat zingen ook niet gebeuren eigenlijk
En Bossche Bollen. Keertje meegenomen voor mijn oma. Toen zat heel oma en het halve huis onder de chocoladequote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen maar omdat het het enige gebakje is waarbij het geaccepteerd lijkt dat je het daarna over je hele gezicht en handen en zitten. Lekker knoeienDe chicken wings onder het gebak zeg maar.
Dit klinkt nog best semi erotisch.quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen maar omdat het het enige gebakje is waarbij het geaccepteerd lijkt dat je het daarna over je hele gezicht en handen hebt zitten. Lekker knoeienDe chicken wings onder het gebak zeg maar.
We zijn hier errrug oranjegezindquote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier nietEn ik zie dat zingen ook niet gebeuren eigenlijk
Ah daar zijn de kerkklokken. Maar ja in je eentje vanaf het balkon gaan staan te bleren is ook weer zo watquote:Op maandag 27 april 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn hier errrug oranjegezind
Ja daar kwam ik niet voor, mijn lieve dochter is jarig.quote:Op maandag 27 april 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
Tompoucen van de hema
brr
ik heb misschien 1x een tompouce gehad die eetbaar was
Ah! gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 april 2020 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik niet voor, mijn lieve dochter is jarig.
gefeliciteerd!!! Hoe oud is ze geworden?quote:Op maandag 27 april 2020 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik niet voor, mijn lieve dochter is jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |