Ummmmmmmquote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef friemelaar het volgende:
iemand enig idee hoe ik de snelheid van MP3 's kan verhogen, en dan de nieuwe versie kan opslaan ?
DM?quote:Op maandag 27 april 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft gisteren achterop zijn boot een hele dj show opgenomen, is vandaag te zien op TV, ergens ook wel op een paar kanalen, ziet er echt wel vet en relaxed uit![]()
Zag er een filmpje van maar krijg hem hier niet gepost
Sjefkequote:Op maandag 27 april 2020 10:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nooit iets gekocht of verkocht via Marktplaats. Mijn vader wel. Daar heeft ie Dn Sjef gevonden, .
Kan ook via SPeurders zijn, iig via zo'n soort website heeft hij mijn lieve draaitol gevonden..
Ja hoor tuurlijkquote:Op maandag 27 april 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft gisteren achterop zijn boot een hele dj show opgenomen, is vandaag te zien op TV, ergens ook wel op een paar kanalen, ziet er echt wel vet en relaxed uit![]()
Zag er een filmpje van maar krijg hem hier niet gepost
Ik wist niet dat @kwiwi plaatjes draait?quote:Op maandag 27 april 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij heeft met de vrouwelijke DJ uit Zurich de nacht doorgebracht
ik heb dat als ik naar filmpjes van insecten kijkquote:Op maandag 27 april 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Er kriebelt iets op mijn knie, net of er een vlieg op loopt. Maar dan kijk ik en is er geen vlieg te zien. Spookvliegkriebel
Die moet haar wel kennen denk ik of ze is niet zo vlotquote:Op maandag 27 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:kwiwi plaatjes draait?
Bizar eigenlijk hequote:Op maandag 27 april 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb dat als ik naar filmpjes van insecten kijk
of bij monsters inside me.
Geen idee eigenlijk, @kwiwi is nog een mysteryquote:Op maandag 27 april 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet haar wel kennen denk ik of ze is niet zo vlot
fantoomvliegquote:Op maandag 27 april 2020 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Er kriebelt iets op mijn knie, net of er een vlieg op loopt. Maar dan kijk ik en is er geen vlieg te zien. Spookvliegkriebel
In Audition, maar zullen vast ook wel gratis alternatieven voor zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef friemelaar het volgende:
iemand enig idee hoe ik de snelheid van MP3 's kan verhogen, en dan de nieuwe versie kan opslaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |