Ik ga een klacht indienen bij Dannyquote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niet gerefesht waardoor jij nu zwart bent maar wel met een oranje moderator tag
Bij mij past die prima hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het vloekt vreselijk bij mijn UI. Bij jou past het nog een beetje bij je haar.
Ik vind kinderen stom, die van mezelf vind ik fantastischquote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, klinkt niet alsof het iets voor mij is
quote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij Danny
Ik vind oranje samen met rood ongeveer een van de meest verschrikkelijke kleurenquote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het vloekt vreselijk bij mijn UI. Bij jou past het nog een beetje bij je haar.
Jij in OUDquote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij Danny
Die van jou vertrouw ik niet, voor je het weet is je koffie weg.quote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind kinderen stom, die van mezelf vind ik fantastisch
quote:Op maandag 27 april 2020 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind oranje samen met rood ongeveer een van de meest verschrikkelijke kleuren
Ik verwachtte er meer van.quote:
Bij mij ben je nog blauw.quote:Op maandag 27 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder blauw kleurtje kan ik niet modden
ANARCHIE!!! RELLEN!!!quote:Op maandag 27 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder blauw kleurtje kan ik niet modden
Leuk. Ik heb nog even getwijfeld de sjoelbak van het werk mee te nemen voor morgen. Dat mensen die voorbij lopen een keer mochten sjoelen. Maar toen bedacht ik dat als iedereen dat zou doen we alsnog een soort vrijmarkt hebben.quote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga koekjes bakken met Miep voor nep Koningsdag zoals ze het noemde
Ze vindt alleen oranje en de koning stom dus ze wil roze koekjes maken voor de koningin![]()
![]()
Morgen eens kijken of we oranje kroontjes kunnen maken ofzo. Lollig wel
Hoe is het met je stenen?
Die kans zit er dik in jaquote:Op maandag 27 april 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van jou vertrouw ik niet, voor je het weet is je koffie weg.
Welnee johquote:Op maandag 27 april 2020 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te gaan lezen?
Lol moest nog aan je denken maar geen zin om je naam op te zoeken want ik onthoud de volgorde van die letters nooit.quote:
Had ze nog niet gezienz , wat tofquote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb nog even getwijfeld de sjoelbak van het werk mee te nemen voor morgen. Dat mensen die voorbij lopen een keer mochten sjoelen. Maar toen bedacht ik dat als iedereen dat zou doen we alsnog een soort vrijmarkt hebben.
Met de stenen gaat het keigoed.Nee gaat wel, net de oogjes van Vincent aangepast en andere oogjes toegevoegd maar te lui voor een foto.
[ afbeelding ]
Dit was gister maar heb je misschien al gezien. De pissebed is nu ook weer egaal grijs want vond de strepen mislukt.
Maar het meest blij ben ik dat de vorm van een vlinder me gelukt is, hoop dat dat nog eens lukt. (Staat niet op de foto, vandaag geboren)
Dat Mag Niet Gezegd!!!!quote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles strijken behalve badlakens. We hebben de laatste abonnee van de Libelle gespot hoor.
quote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja
Ze wilde gisteren wel een glas gin
Vond ik niet zo'n puik plan dus zei dat dat van mij niet mocht (zij vond van wel), ze het niet lekker vond (geloofde ze niet) en dat het ook van de politie niet mocht want geen 21.
Zegt ze 'ja maar de politie is er nu niet, die zijn vast moe van boeven vangen dus dan kan ik het wel drinken'
![]()
![]()
![]()
Gvd je bent fucking drie man, druif
Heb haar een emoslinger gegeven
Lol! Kom dan ook eens met goede argumenten waarom ze het niet mag man.quote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n puik plan dus zei dat dat van mij niet mocht (zij vond van wel), ze het niet lekker vond (geloofde ze niet) en dat het ook van de politie niet mocht want geen 21.
Zegt ze 'ja maar de politie is er nu niet, die zijn vast moe van boeven vangen dus dan kan ik het wel drinken'
![]()
![]()
![]()
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op maandag 27 april 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol moest nog aan je denken maar geen zin om je naam op te zoeken want ik onthoud de volgorde van die letters nooit.
Ik hou van dit kindquote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog ene copingstijl aan het zoeken tussen mijn lachsalvo's doorquote:Op maandag 27 april 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Kom dan ook eens met goede argumenten waarom ze het niet mag man.
Sorry.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar valt weinig eer aan te behalen
Oh jazekerquote:Op maandag 27 april 2020 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaan mensen je echt voor dat soort shit dm-en.... de treurnis
Ja het zijn 5 letters, zo lastig is dat niet hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er eens wat tijd in stoppen.
LuTuVuDuKquote:
Wat zijn de geheimen van een goede wasbeurt? Schepje buisman bij de waspoeder?quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jazeker
Ik weet nu precies haar wasritme
Vind ik wel erg fijn![]()
Fijn ook dat het zo ontspannend is voor haar. Zalig
Je overschat me.quote:Op maandag 27 april 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn 5 letters, zo lastig is dat niet hoor.
Ik zou voor hedera en brandnetels gaanquote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier nog iemand schaduwplantentips? Binnenkort even wat bestellen.
Ik wist het.quote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou voor hedera en brandnetels gaan
Of neo geraniums, die zijn serieus tof
Datz plus Haar zure onderbroeken erbij denk ikquote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn de geheimen van een goede wasbeurt? Schepje buisman bij de waspoeder?
Ja maar in mijn hoofd 5 compleet random letters. Dan sla ik het niet op ofzo.quote:Op maandag 27 april 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn 5 letters, zo lastig is dat niet hoor.
Plastic?quote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier nog iemand schaduwplantentips? Binnenkort even wat bestellen.
Nep dusquote:
LuTuVuDuKquote:Op maandag 27 april 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar in mijn hoofd 5 compleet random letters. Dan sla ik het niet op ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |