Bizarquote:Op zondag 26 april 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een vriendin van mij had een keer gedroomd dta ik was vreemd gegaan met haar vriend. Dus de eerste keer na die droom dat ik haar zag kwam ze naar mij toe en schold ze mij uit voor vieze slet en liep weg
![]()
Ik vind die troep gevuld met roomkaas altijd zo zwaar vallenquote:Op zondag 26 april 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang
Buda - burgemeester
Molo - huisarts
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gelukkige Gerbil
Karzai - chefkok Gelukkige Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - landgoedbeheerder L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - ?
Haags - ?
DaMart - ?
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden.
[ afbeelding ]
Ai.quote:Op zondag 26 april 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Tikje paranoïde. Zo’n collega had ik ook bij de krant. Maar die heeft later een intercity gekopt
![]()
Eensch. N.a.v. een droom iemand uitschelden?!quote:
Droomslet.quote:Op zondag 26 april 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
OP gaarne aanpassen met recente informatie, Bitterbal - serveerster Gelukkige Gerbil en dorpsslet.
Soms droomt mijn vriendin overquote:
Maar verder heeft ze ook veel goede eigenschappen/kwaliteiten?quote:Op zondag 26 april 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms droomt mijn vriendin over
mij en doe ik iets niet goed in de droom.
Dan is ze altijd de hele dag boos op me.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat ze zei dat ze de 29ste zouden afwachten?quote:Op zondag 26 april 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
ja nou weet nog steeds niet of ze een sleutel heeft
Wat ben je toch ook een nieuwsgierig aagjequote:Op zondag 26 april 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
ja nou weet nog steeds niet of ze een sleutel heeft
Klinkt als een prima catchquote:Op zondag 26 april 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja echt super irritantquote:Op zondag 26 april 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een nieuwsgierig aagje
Tuurlijk en ik snap wel dat ze soms slecht over me droomde want ik heb echt wel mijn nukken.quote:Op zondag 26 april 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar verder heeft ze ook veel goede eigenschappen?
@LTVDKquote:Op zondag 26 april 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt super irritant
Heb de op verder nog aangepast,.zat mij toch wat dwars
Okido danquote:Op zondag 26 april 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik snap wel dat ze soms slecht over me droomde want ik heb echt wel mijn nukken.
Topwijf is het.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:kwiwi is de architecte. Je mag er ook bij maar je moet wel een baan hebben
Die bouwt straks een gouden toren, de Bitterbal Towerquote:Op zondag 26 april 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal kan ook wel door als huisjesmelker zo..
quote:Op zondag 26 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bouwt straks een gouden toren, de Bitterbal Tower
Beetje achter Ygritte aanvangen terwijl jij je benen onder je kont vandaan loopt.quote:Op zondag 26 april 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doei, hele dag smurfen op mijn estate
Wat doe je voor werk in het dagelijks leven?quote:Op zondag 26 april 2020 22:08 schreef Tris het volgende:
[..]Ik kijk zo even op de site van de LOI en meld me later.
dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 april 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje achter Ygritte aanvangen terwijl jij je benen onder je kont vandaan loopt.
ja en volgende week is ze president van Fokistan en dan zegt ze dat men zich moet injecteren met frietvet tegen corona.quote:Op zondag 26 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bouwt straks een gouden toren, de Bitterbal Tower
Stoker!quote:Op zondag 26 april 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje achter Ygritte aanvangen terwijl jij je benen onder je kont vandaan loopt.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en volgende week is ze president van Fokistan en dan zegt ze dat men zich moet injecteren met frietvet tegen corona.
Ja, de architecte moet het dorp nog een beetje uitbreidenquote:Op zondag 26 april 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
Hebben ook een aantal daklozen hier, wel werken maar geen huis
quote:Op zondag 26 april 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en volgende week is ze president van Fokistan en dan zegt ze dat men zich moet injecteren met frietvet tegen corona.
Ik heb nog steeds geen burenquote:Op zondag 26 april 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de architecte moet het dorp nog een beetje uitbreiden
Ik werk niet meer. Maar voorheen voornamelijk administratief.quote:Op zondag 26 april 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk in het dagelijks leven?
gaat toch rap zo hequote:Op zondag 26 april 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de architecte moet het dorp nog een beetje uitbreiden
dat hebben we nog nietquote:Op zondag 26 april 2020 22:12 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik werk niet meer. Maar voorheen voornamelijk administratief.
Dat komt goed uit, heb je een dirndl?quote:Op zondag 26 april 2020 22:12 schreef Tris het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, heb je een dirndl?
quote:Op zondag 26 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben we nog niet
Ben je met pensioen?
[..]
Nee, afgekeurd. Ik zou op de kaart wel een Beter Horen of Schonenberg kunnen beginnenquote:Op zondag 26 april 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben we nog niet
Ben je met pensioen?
Hmm okee, op het gemeentehuis hebben we vast wat klusjesquote:Op zondag 26 april 2020 22:12 schreef Tris het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op zondag 26 april 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2020 22:14 schreef Tris het volgende:
[..]
Nee, afgekeurd. Ik zou op de kaart wel een Beter Horen of Schonenberg kunnen beginnen
Wees blijquote:
je wat?quote:Op zondag 26 april 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
kak.
hoop dat mn PLB bij m'n ouders ligt
[..]
Je wát?quote:Op zondag 26 april 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
kak.
hoop dat mn PLB bij m'n ouders ligt
Bitterballen met graten.quote:Op zondag 26 april 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
The most dangerous snack in the world: bitterballs
oh lord.. ware Filipina..quote:Op zondag 26 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets met een bacon met ingebouwde locatie
Ik heb daar niet gewerkt maar ben door problemen met o.a. mijn oren afgekeurd.quote:Op zondag 26 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat is een goed idee.
Vind je het erg dat je niet meer werkt?
Ik zie hetquote:Op zondag 26 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je doof?quote:Op zondag 26 april 2020 22:16 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik heb daar niet gewerkt maar ben door problemen met o.a. mijn oren afgekeurd.
En veel functies zijn in het dorp al ingevuld.
Gemeente schijnt ook nog functies te hebben. Schoffelen is prima, maar niet bij regen of vorst graag.
Hmm baconquote:Op zondag 26 april 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan vinden ze mij botquote:
Kwestie van niet van het bootje af flikkeren.quote:Op zondag 26 april 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
personal locator beacon.. zeg maar zo'n ding dat zegt 'hier ben ik, help mij'
Vind ik ook altijd van de vragen die ik stel of de meningen die ik geefquote:
ja maar ik ben een lieve snackquote:Op zondag 26 april 2020 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd van de vragen die ik stel of de meningen die ik geef
gohquote:Op zondag 26 april 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg laatst een filmpje door van een dove vrouw die klaarkwam, toen wel op mijn bucket list gezet.
En ik een chagerijnige kutkat?quote:
Niet helemaal. Links valt mee en rechts is erger door een cholesteatoom (goedaardig gezwel wat je gehoorketen aantast). Hoop gedoe mee achter de rug maar daardoor vaak duizelig en ernstig oorsuizen.quote:
gauw een fapje doen danquote:Op zondag 26 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eindelijk iemand die lacht om mijn grap
Woh da's kutquote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Niet helemaal. Links valt mee en rechts is erger door een cholesteatoom (goedaardig gezwel wat je gehoorketen aantast). Hoop gedoe mee achter de rug maar daardoor vaak duizelig en ernstig oorsuizen.
Jasses, wat naar..quote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Niet helemaal. Links valt mee en rechts is erger door een cholesteatoom (goedaardig gezwel wat je gehoorketen aantast). Hoop gedoe mee achter de rug maar daardoor vaak duizelig en ernstig oorsuizen.
Lijkt me super irritantquote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze in Maastricht kunnen horen dat US weer eens een vrouw in Groningen weet te verwennen
quote:Op zondag 26 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat vervelend.quote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Tris het volgende:
[..]
brrrquote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Tris het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dan?quote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brrr
ik word voor m'n werk elke 2 jaar gekeurd. en ik schijt echt in mn broek iedere keer met die gehoortest
ik heb 9 jaar in een discotheek gewerkt, grootste deel zonder gehoorbescherming. nog steeds vaak in de buurt van zeer hard geluid en niet altijd gehoorbescherming in/aan/op/voor handen/praktisch.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef Tris het volgende:
Dank allenInmiddels is dat al een aantal jaren zo en tegenwoordig lukt het vaak aardig ermee om te gaan.
Mmm ja kan ik me voorstellen in dat geval.quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 9 jaar in een discotheek gewerkt, grootste deel zonder gehoorbescherming. nog steeds vaak in de buurt van zeer hard geluid en niet altijd gehoorbescherming in/aan/op/voor handen/praktisch.
schijt in mn broek dat ik die test niet haal.
Looks are deceiving...quote:
Noodzakelijk voor je beroep?quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 9 jaar in een discotheek gewerkt, grootste deel zonder gehoorbescherming. nog steeds vaak in de buurt van zeer hard geluid en niet altijd gehoorbescherming in/aan/op/voor handen/praktisch.
schijt in mn broek dat ik die test niet haal.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef Tris het volgende:
Dank allenInmiddels is dat al een aantal jaren zo en tegenwoordig lukt het vaak aardig ermee om te gaan.
Geen vertigo aanvallen meer nu?quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef Tris het volgende:
Oh welke is dat dan?quote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, daar heeft het echt niks mee te maken
Ik ook niet, want lever. Maar hier zit geen lever in. Heerlijk op een knapperig broodje. Maar alleen die van AH-huismerk of uit Duitsland.quote:
Ik heb geen aanvallen. Is schade aan het binnenoor door operaties. Heb rechts titanium hoorbeentjes.quote:
Ga je piepen op het vliegveld?quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvallen. Is schade aan het binnenoor door operaties. Heb rechts titanium hoorbeentjes.
Ja eigenlijk wel een beetje ja.quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Het is wel lekker, af en toe.
Moet je horen wat de Amerikanen over ons zeggen.quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Theeworst
quote:.you’ve ever worked in a Dutch workplace, you’ve probably been tricked convinced at least once to chip in a few euros and share a communal lunch. Yes, the peer pressure was probably hard to resist, and yes, some colleague made a snarky remark about you being “not Dutch enough” which made you begrudgingly throw your 2 euros into the pot…BUT you should have been wiser. You should have know that the words “Dutch” and “lunch” always lead to disappointment.
The communal lunch you “enjoyed” most likely involved eating bread smeared with some indiscernible lumpy matter that people kept confusingly referring to as “salade” or “filet“.
There is no way around it: Dutch lunch is a sad sorry affair. It involves a lot of dairy, a lot of bread, and a lot of smearing. For a country lacking in culinary creativity, the Dutch are actually incredibly creative in the “spread department”. They have turned all sorts of perfectly edible food into lumpy, blended goo. Of course, you have your standard egg salad or tuna salad but the Dutch have kicked it up a notch and made all sorts of new gooey concoctions. Why not try some “kip sate salade” (pureed chicken and peanut sauce -pictured above), “garnalen knoflook salade” (blended shrimp and garlic) or some “farmersalade” (blended farmer??). All of these treats involve copious amounts of mayonnaise just to make sure you are actually consuming 99% fat and 1% goodness.
Dutch lunch
Yummy, what spread shall we have today?
If these salades are not your cup of tea, well you’ve always got your trusty selection of smeerkaas to fall back on. (Any female native English-speaker will tell you that the word ‘smear’ should only be reserved for the dreaded annual doctor’s appointment…and certainly not in the context of cheese!)
Oh, smearcheese isn’t your thing either? Well, have no fear my dear friend, I’ve saved the best for last: Filet Americain!!! Filet americain is the quintessential nasty Dutch spread. Hungry? Just take a juicy handful of raw beef or horse meat, throw it into a blender, add some seasoning, maybe a bit of onions and blend away until it’s a smooth raw pink paste and then happily smear it on your bread.
Yes, sometimes fact is stranger than fiction: the Dutch do indeed like love this stuff! Eat up! Anyone in the mood for parasites, with a side of E.Coli and Salmonella? Yum!
UPDATE: We now have proof that Dutch lunch is not only boring, it can actually be dangerous!
Dutch Lunch
Jup, ik ben in Boedapest vier jaar uitgelachen dat ik tussen de middag een broodje kaas at terwijl alle collega’s naar een restaurant gingen.quote:Op zondag 26 april 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je horen wat de Amerikanen over ons zeggen.
[..]
Eigenlijk missen we wel wat, ook qua gezelligheid.quote:Op zondag 26 april 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik ben in Boedapest vier jaar uitgelachen dat ik tussen de middag een broodje kaas at terwijl alle collega’s naar een restaurant gingen.Alleen Denen eten net als wij tussen de middag een broodje.
Geen ideequote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef Tris het volgende:
[..]
Nee,
[..]
Nee, nooit gehad. Maar zo snel piepen die dingen toch niet?
Ja, maar als ik een warme maaltijd eet tussen de middag doe ik de rest van de dag geen fuck meerquote:Op zondag 26 april 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk missen we wel wat, ook qua gezelligheid.
In sommige typisch Nederlandse gezinnen is het avondeten ook binnen 4 minuten op, moet je eens aan een Italiaan proberen uit te leggen?quote:Op zondag 26 april 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk missen we wel wat, ook qua gezelligheid.
Heb lang gelopen met een Italiaanse vriendin, vertel mij wat. Logisch dat ze bankroet zijn daar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In sommige typisch Nederlandse gezinnen is het avondeten ook binnen 4 minuten op, moet je eens aan een Italiaan proberen uit te leggen?
Yep trage levensgenieters.quote:Op zondag 26 april 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb lang gelopen met een Italiaanse vriendin, vertel mij wat. Logisch dat ze bankroet zijn daar.
Ah eind vd lunch is de werkdag voorbij zo'n beetje.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godver, wat ben ik verliefd![]()
Af en toe mag dat
PS Niet doorvertellen![]()
Wat ik wel irritant vond is dat ze altijd ruzie ging maken met obers en het eten terugstuurde.quote:Op zondag 26 april 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep trage levensgenieters.
Daarom moet ik altijd lachen om Nederlanders die zichzelf al snel en erg graag Bourgondisch noemen omdat ze zout en peper over de aardappels flikkeren.
Peper over de aardappels?quote:Op zondag 26 april 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep trage levensgenieters.
Daarom moet ik altijd lachen om Nederlanders die zichzelf al snel en erg graag Bourgondisch noemen omdat ze zout en peper over de aardappels flikkeren.
Vlindersquote:Op zondag 26 april 2020 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Af en toe mag dat
Sowieso altijd ruzie maken om niks, vermoeiend.quote:Op zondag 26 april 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik wel irritant vond is dat ze altijd ruzie ging maken met obers en het eten terugstuurde.
Ik vroeg waarom ze dat deed: " because i'm Italian ofcourse"
Ietsje verder al, al fladderen ze nog lustigquote:
Leuk! Geniet ervanquote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ietsje verder al, al fladderen ze nog lustig
Hebben jullie al stoute dingen gedaan?quote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ietsje verder al, al fladderen ze nog lustig
Natuurlijk niet, afstand houdenquote:Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben jullie al stoute dingen gedaan?
Uiteraardquote:Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verliefd zijn zonder geneukt te hebben vind ik altijd welquote:Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks mis met peper verder trouwens 🙂quote:Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo ben ik groot gebracht![]()
Doe dat nu niet meer nu ik erover nadenk.
Ik gun het jequote:Op zondag 26 april 2020 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Af en toe mag dat
No worries, niet ad ordequote:Op zondag 26 april 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verliefd zijn zonder geneukt te hebben vind ik altijd welwaardig.
Liefquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik jou ook
Dus, hoppa: gaan met die banaan
Tip: dat weet je vooraf niet. Na 1e date dacht ik: hooguit vrienden. Na 2e date: 🥰quote:Op zondag 26 april 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ja, eerst maar eens de ware vinden.
Heet jij Sia?quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvallen. Is schade aan het binnenoor door operaties. Heb rechts titanium hoorbeentjes.
Derde date 🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆quote:Op zondag 26 april 2020 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tip: dat weet je vooraf niet. Na 1e date dacht ik: hooguit vrienden. Na 2e date: 🥰
Lijkt op elkaarquote:
Tris Tris Tris, als ie niet raak is, is ie mis.quote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt op elkaar
Tris Tris Tris, dat is geen kattenpis!
Hij kent je nog niet kennelijkquote:
Of ik snap jullie nietquote:
Maken!!!quote:
Ik zou een pubquiz doen maar heb geen Facebook en was nodigquote:
Nog nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je hem verteld over anale prut tijdens of na de seks die je kont uitlekt?
Nee joh, ik zit nog bomvolquote:Op zondag 26 april 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Maken!!!
[..]
Ik zou een pubquiz doen maar heb geen Facebook en was nodig
Dan niet
Toen aan de gin tonic egegaan
Ook goed
Maar ja, morgen maar koekjes bakken en verder geen reet te doen. Schilderen ofzo
Gin tonicquote:Op zondag 26 april 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Maken!!!
[..]
Ik zou een pubquiz doen maar heb geen Facebook en was nodig
Dan niet
Toen aan de gin tonic egegaan
Ook goed
Maar ja, morgen maar koekjes bakken en verder geen reet te doen. Schilderen ofzo
Fuck ja, normaal altijd met een maat de kroeg in.quote:Op zondag 26 april 2020 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oeh ja, good old Koniginnenach hoort dit te zijn
Online bestellen manquote:Op zondag 26 april 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet naar een bouwmarkt, ik wil niet.
Heb jij nou serieus kinderen?quote:Op zondag 26 april 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck ja, normaal altijd met een maat de kroeg in.
Ja, nee, dit deden ze niet verzenden voor een normale prijs.quote:
niks moet, gewoon dagje uitstellenquote:Op zondag 26 april 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet naar een bouwmarkt, ik wil niet.
Ik was het ook niet perse morgen van plan.quote:
Fax veroorzaakt ook graag kontdrap heb ik weleens vernomenquote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh vandaar dat hij die opmerking al ondeugend vond
quote:Op zondag 26 april 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Fax veroorzaakt ook graag kontdrap heb ik weleens vernomen
Ik las kontrapequote:Op zondag 26 april 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Fax veroorzaakt ook graag kontdrap heb ik weleens vernomen
quote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want met kinderen kun je geen kroegtijger meer zijn?
Oh daar ging het me eigenlijk niet om. Kan me gewoon de kinderen niet voorstellenquote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alsof je dan niet een paar keer per jaar de kroeg in kunt.
Mij ook niet. Alleen jij kan datquote:
Hoe is het om seks te hebben met jouw kontje?quote:
jij bent wel zo'n pegger jaquote:Op zondag 26 april 2020 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het om seks te hebben met jouw kontje?
Rare vraag wel.quote:Op zondag 26 april 2020 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is het om seks te hebben met jouw kontje?
Ja ikquote:Op zondag 26 april 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Maar dacht er nu iemand dat Lospe een kloon van MCH was of las ik dat fout?
Moloquote:Op zondag 26 april 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 26 april 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht dat laatst van die trol die riep dat ie 68 jaar wasquote:
Irritant geval was dat.quote:Op zondag 26 april 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat laatst van die trol die riep dat ie 68 jaar was
Ah dus je bent wel van de anale seks maar dan in het donker?quote:
Niet? Arme Koos.quote:
Brooddinges?quote:Op zondag 26 april 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:brroddinges?Brooddinges?
[..]
Zoiets ja. Heel snel onder mijn foes gegooid.quote:
Ik quote alleen een uitspraak die jij ooit deed.quote:Op zondag 26 april 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dus je bent wel van de anale seks maar dan in het donker?
Meest de buurman. Is 91, heeft hij ook nog een verzetjequote:
huilt ie dan ook als ie klaarkomt in de foetus houdingquote:Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Meest de buurman. Is 91, heeft hij ook nog een verzetje
Ja ik herinner me nogquote:Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik quote alleen een uitspraak die jij ooit deed.
Met een bezemsteel hoop ik? Keep distance.quote:Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nobel van jequote:Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hrrrrrquote:Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, die was ook irritant maar had toch een andere poststijl.quote:Op zondag 26 april 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoor ik niet, zit in zijn kerk outfit op zijn knietjes dan met een oud nachthemd van zijn oma in zijn mondquote:Op zondag 26 april 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huilt ie dan ook als ie klaarkomt in de foetus houding
68, Wassenaar, weet ik veel wat is allemaal riepquote:Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets ja. Heel snel onder mijn foes gegooid.
quote:Op zondag 26 april 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoor ik niet, zit in zijn kerk outfit op zijn knietjes dan met een oud nachthemd van zijn oma in zijn mond
Kloptquote:Op zondag 26 april 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met een bezemsteel hoop ik? Keep distance.
Als zeg maar de koningin dit zegt dan vergeet je dat toch ook niet?quote:Op zondag 26 april 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik herinner me nog
Zorgwekkend wel dat je mijn mindbklurs onthoudt
Maxima is een ander verhaalquote:Op zondag 26 april 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als zeg maar de koningin dit zegt dan vergeet je dat toch ook niet?
Wat is dezequote:Op zondag 26 april 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt super irritant
Heb de op verder nog aangepast,.zat mij toch wat dwars
Vidn Wim Lex eigenlijk best tofquote:
Wat zijn dat voor kuthapjes in de op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |