oh wat vervelend.quote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Niet helemaal. Links valt mee en rechts is erger door een cholesteatoom (goedaardig gezwel wat je gehoorketen aantast). Hoop gedoe mee achter de rug maar daardoor vaak duizelig en ernstig oorsuizen.
brrrquote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Tris het volgende:
[..]
Niet helemaal. Links valt mee en rechts is erger door een cholesteatoom (goedaardig gezwel wat je gehoorketen aantast). Hoop gedoe mee achter de rug maar daardoor vaak duizelig en ernstig oorsuizen.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eindelijk iemand die lacht om mijn grap
Waarom ben je bang dan?quote:Op zondag 26 april 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brrr
ik word voor m'n werk elke 2 jaar gekeurd. en ik schijt echt in mn broek iedere keer met die gehoortest
ik heb 9 jaar in een discotheek gewerkt, grootste deel zonder gehoorbescherming. nog steeds vaak in de buurt van zeer hard geluid en niet altijd gehoorbescherming in/aan/op/voor handen/praktisch.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef Tris het volgende:
Dank allenInmiddels is dat al een aantal jaren zo en tegenwoordig lukt het vaak aardig ermee om te gaan.
Mmm ja kan ik me voorstellen in dat geval.quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 9 jaar in een discotheek gewerkt, grootste deel zonder gehoorbescherming. nog steeds vaak in de buurt van zeer hard geluid en niet altijd gehoorbescherming in/aan/op/voor handen/praktisch.
schijt in mn broek dat ik die test niet haal.
Looks are deceiving...quote:
Noodzakelijk voor je beroep?quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 9 jaar in een discotheek gewerkt, grootste deel zonder gehoorbescherming. nog steeds vaak in de buurt van zeer hard geluid en niet altijd gehoorbescherming in/aan/op/voor handen/praktisch.
schijt in mn broek dat ik die test niet haal.
quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef Tris het volgende:
Dank allenInmiddels is dat al een aantal jaren zo en tegenwoordig lukt het vaak aardig ermee om te gaan.
Geen vertigo aanvallen meer nu?quote:Op zondag 26 april 2020 22:26 schreef Tris het volgende:
Oh welke is dat dan?quote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, daar heeft het echt niks mee te maken
Ik ook niet, want lever. Maar hier zit geen lever in. Heerlijk op een knapperig broodje. Maar alleen die van AH-huismerk of uit Duitsland.quote:
Ik heb geen aanvallen. Is schade aan het binnenoor door operaties. Heb rechts titanium hoorbeentjes.quote:
Ga je piepen op het vliegveld?quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvallen. Is schade aan het binnenoor door operaties. Heb rechts titanium hoorbeentjes.
Ja eigenlijk wel een beetje ja.quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Het is wel lekker, af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |