SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je jokt. Je wil gewoon kapen. Ik praat niet meer met je.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Geerd het volgende:
Godver dacht dat ik weer een ban had..maar niemand opent ook ff nieuw topic![]()
Als je maar typt met mij !quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Je jokt. Je wil gewoon kapen. Ik praat niet meer met je.Ik zwaai naar dieren.![]()
Goed. Zit tijdelijk in mijn oude team. Wil er niet meer weg maar zal wel moeten. En ik leer een Engelse Nederlandse scheldwoorden. Ook leukquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Geen last van corona...? Hier bij ns lijden ze al dik miljard verlies...gaat niet echt best volgens mij..Ns is een vrij sociaal bedrijf dus echt ontslagen ga je niet worden..althans niet op werkvloer niveau...quote:Op zondag 26 april 2020 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed. Zit tijdelijk in mijn oude team. Wil er niet meer weg maar zal wel moeten. En ik leer een Engelse Nederlandse scheldwoorden. Ook leuk
Hoger in geen idee...Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik denk dat de staat het ook wel overeind zal houden.quote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen last van corona...? Hier bij ns lijden ze al dik miljard verlies...gaat niet echt best volgens mij..Ns is een vrij sociaal bedrijf dus echt ontslagen ga je niet worden..althans niet op werkvloer niveau...
Hoger in geen idee...Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Ook niet als je zonder broek door de trein loopt?quote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen last van corona...? Hier bij ns lijden ze al dik miljard verlies...gaat niet echt best volgens mij..Ns is een vrij sociaal bedrijf dus echt ontslagen ga je niet worden..althans niet op werkvloer niveau...
Hoger in geen idee...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja..te weinig verstand van verder maar zal wel beetje broekzak vestzak idee zijn..quote:Op zondag 26 april 2020 19:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk dat de staat het ook wel overeind zal houden.
Ben iig wel blij met deze werkgever..duizenden met mij..gewoon goede shitIk zwaai naar dieren.![]()
Dat gebeurt al weken niet...quote:Op zondag 26 april 2020 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook niet als je zonder broek door de trein loopt?Ik zwaai naar dieren.![]()
Als dat bij mij gebeurde dan voelde ik me heel bijzonder...een hele bus of tram met chauffeur alleen voor mijquote:![]()
![]()
Goed idee!quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij een kippenhouderij werken dan![]()
Ow ik dacht ff dat dat advies aan @Geerd gegeven was, zodat-ie tenminste nog kippen kon neuken.quote:![]()
![]()
Nee ik heb headset alles !!!quote:Op zondag 26 april 2020 19:52 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Zeker, zeg het maar. Van de week? Moeten jullie het spel nog installeren?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik moest proesten dat mijn cola op het scherm vloog! Haahsha!quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht ff dat dat advies aan @:Geerd gegeven was, zodat-ie tenminste nog kippen kon neuken.![]()
Voel je je iedere dag kiplekker!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht ff dat dat advies aan @:Geerd gegeven was, zodat-ie tenminste nog kippen kon neuken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 19:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik moest proesten dat mijn cola op het scherm vloog! Haahsha!![]()
![]()
cola? 12?quote:Op zondag 26 april 2020 19:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik moest proesten dat mijn cola op het scherm vloog! Haahsha!Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |