nee, volgende week pas..quote:
Elke dag. Is bij mij om de hoek. Afstand houden is onmogelijkquote:
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou ook niet schrijven op een boerin. Het boerenleven is echt niets voor mij, dat zie ik wel in door die serie..
Ze is qua uiterlijk een mooie vrouw, maar ze komt op mij oersaai over..quote:Op zondag 26 april 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..
Volgens mij zag ik vanmiddag nog die oud klasgenote die in de eerste twee uitzendingen te zien was
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...quote:
Maar Willem is miljonair lees ik netquote:Op zondag 26 april 2020 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...
Jawel joh, gewoon even de grote sloot over bij jou en daar heb je een lekker uitgestrekt industrieterreinquote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wandelen is echt niet verstandig.
Hij at opeens alleen nog vlees qua warm eten. Van de ene op de andere dag ging die knop om.quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorheb jaren op alleen brood geleefd.
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?quote:Op zondag 26 april 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo wandelingetje gedaan. Weer wat straten afstrepen op de kaart
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometerquote:Op zondag 26 april 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?
Kan je niet proberen om elke dag iets meer te lopen? Dan loop je misschien straks makkelijk wat meer.quote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometer
ja ik moet steeds verder weg voor nieuwe straatjes nuquote:Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet proberen om elke dag iets meer te lopen? Dan loop je misschien straks makkelijk wat meer.
Ik vond dat juist zo grappig dat park. Vorig jaar dat ik daar toevallig door liepquote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was het dus 3,1 km, helemaal om het station heen en ook nog even het Vogeleiland op geweest. Maar het gaat financieel niet zo lekker begreep ik: als er voor eind juni niet genoeg geld is ingezameld gaan de vogels "herplaatst" worden. Heb je dus gewoon een park met lege voličres
Je hebt ook een app daarvoor blokje om ofzo heet dat dingquote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik moet steeds verder weg voor nieuwe straatjes nu
Ja las het gister, wel sneu. En elke keer een paar nieuwe straten lijkt me ook een goede motivator inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was het dus 3,1 km, helemaal om het station heen en ook nog even het Vogeleiland op geweest. Maar het gaat financieel niet zo lekker begreep ik: als er voor eind juni niet genoeg geld is ingezameld gaan de vogels "herplaatst" worden. Heb je dus gewoon een park met lege voličres
Gewoon doorzetten en volhouden, dan zijn straks zulke afstanden net de opwarmrondequote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometer
Ja ben je ook op het Vogeleiland geweest? Er ligt nog een veel groter park naast he. Maar dat is vooral gras en bloemen en paadjes en bankjes.quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vond dat juist zo grappig dat park. Vorig jaar dat ik daar toevallig door liep
Ik ben alleen op vogeleiland geweest, was verkeerd gelopen en dacht nog dat is grappig! Moest toen naar het stationquote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben je ook op het Vogeleiland geweest? Er ligt nog een veel groter park naast he. Maar dat is vooral gras en bloemen en paadjes en bankjes.
Vind het eigenlijk wel lekker, zo'n stukje lopen. Zeker met dit weer natuurlijk. Doe het twee keer per dag dus dan kom je al een heel eindquote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten en volhouden, dan zijn straks zulke afstanden net de opwarmronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |