Snap ik, wat een boer niet kent vreet ie niet.quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Goitske het volgende:
Geen haar op m'n hoofd om voor een boer te gaan. Zie bij mijn collega hoe zwaar het boerenleven is en hoeveel zorgen dat met zich mee brengt
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorquote:Op zondag 26 april 2020 19:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter hoor. Tot 2 at de oudste alles en daarna ging een knop om en is het een hele weg geweest om hem weer warm te laten eten. Hij is onderhand 7 en probeert steeds meer
nee, volgende week pas..quote:
Elke dag. Is bij mij om de hoek. Afstand houden is onmogelijkquote:
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou ook niet schrijven op een boerin. Het boerenleven is echt niets voor mij, dat zie ik wel in door die serie..
Ze is qua uiterlijk een mooie vrouw, maar ze komt op mij oersaai over..quote:Op zondag 26 april 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..
Volgens mij zag ik vanmiddag nog die oud klasgenote die in de eerste twee uitzendingen te zien was
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...quote:
Maar Willem is miljonair lees ik netquote:Op zondag 26 april 2020 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...
Jawel joh, gewoon even de grote sloot over bij jou en daar heb je een lekker uitgestrekt industrieterreinquote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wandelen is echt niet verstandig.
Hij at opeens alleen nog vlees qua warm eten. Van de ene op de andere dag ging die knop om.quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorheb jaren op alleen brood geleefd.
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?quote:Op zondag 26 april 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo wandelingetje gedaan. Weer wat straten afstrepen op de kaart
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometerquote:Op zondag 26 april 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |