Ik met Peter D’Hamecourtquote:Op zondag 26 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet. Maar als ik met iemand wel eens Rusland zou willen ontdekken....
Ben je al geweestquote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Murmansk hoor. Maar liever naar Spitsbergen
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..![]()
Ik heb namelijk niks tegen jou
Wat een heerlijke eerlijkheid.quote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Lieverd ben je toch.quote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..![]()
Ik heb namelijk niks tegen jou
Misschien haar UI? Die kat kijkt een beetje geīrriteerdquote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien haar UI? Die kat kijkt een beetje geīrriteerd
Whis bedoelt het goed hoorquote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Love it.quote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.
Laat ik een voorbeeld van een andere FOK!ker geven, geen idee meer wie. Maar die kwam altijd een SC binnen met hoi. En als mensen dan druk in gesprek waren en even niet reageerden dan was het van HALLO IK ZEI HOI HOOR! Zeg niet dat Whis zo is maar soms neigt het daar een beetje naar.
Naja laten we er over ophouden.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.
Laat ik een voorbeeld van een andere FOK!ker geven, geen idee meer wie. Maar die kwam altijd een SC binnen met hoi. En als mensen dan druk in gesprek waren en even niet reageerden dan was het van HALLO IK ZEI HOI HOOR! Zeg niet dat Whis zo is maar soms neigt het daar een beetje naar.
Naja laten we er over ophouden.
Maarre..quote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat Whis het bij mij in elk geval soms ook een beetje bewust doet.
Whis heeft een oogje op jouquote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat Whis het bij mij in elk geval soms ook een beetje bewust doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |