Hahahaha! Ja ga ik doen xDquote:Op maandag 27 april 2020 14:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Laten we Jeroen vd Boom autorefreshen, dan gaat die troep ook weg
Nee, liever een schattig klein kindje dat op eigen houtje nu al op trending staat. Kinderen aan het janken maken is altijd goed.quote:Op maandag 27 april 2020 14:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Laten we Jeroen vd Boom autorefreshen, dan gaat die troep ook weg
Nee dat is zieligquote:Op maandag 27 april 2020 14:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, liever een schattig klein kindje dat op eigen houtje nu al op trending staat. Kinderen aan het janken maken is altijd goed.
Hebben ze toch gewerkt voor hun geld.quote:Op maandag 27 april 2020 14:50 schreef Nikonlover het volgende:
De pagina kan ik niet meer ladenHij blijft wit. Ze hebben mn IP geblokt denk ik
Jaquote:Op maandag 27 april 2020 14:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hebben ze toch gewerkt voor hun geld.
Wel grappig.quote:Op maandag 27 april 2020 14:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaIk kan wel met VPN aan de gang maar dat vind ik te ver gaan op deze dag
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op maandag 27 april 2020 14:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaIk kan wel met VPN aan de gang maar dat vind ik te ver gaan op deze dag
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.quote:Op maandag 27 april 2020 15:27 schreef Chia het volgende:
Huh er zou toch de hele dag een livestream zijn?
Avondeten? Het is half 4quote:Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.
Maar mijn ma wilde ook wat doen, dus het werd al later. Vervolgens begon ik rond kwart over 1 met streamen tot 5 minuten geleden. Ik ga even wat anders doen, straks avondeten, en dan kom ik terug rond een uur of 6. En ja DAN ga ik wél echt door tot mijn bedtijd
Hij is weer gemaaktquote:
Ja dacht gelezen te hebben livestream vanaf 3 omdat je eerst met je moeder ging wandelen en dat vanaf dan de marathon zou beginnen tot middernacht.quote:Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.
Maar mijn ma wilde ook wat doen, dus het werd al later. Vervolgens begon ik rond kwart over 1 met streamen tot 5 minuten geleden. Ik ga even wat anders doen, straks avondeten, en dan kom ik terug rond een uur of 6. En ja DAN ga ik wél echt door tot mijn bedtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |