Die kaart heeft ie van mij gekregen. Deed er namelijk niks mee. Ik maak liever Braad blij dan dat ik er een tientje voor krijg op marktplaats. Tja, en als het voor hem een upgrade is, waarom niet.quote:Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.
Had dan een 1030 gehaald, is veel sneller en waarschijnlijk toch ongeveer even duur. Al die budget troepkaarten gaan nieuw en tweedehands voor redelijk vergelijkbare prijzen weg, er is niet echt een logische markt.
Tweedehands 750 Ti (¤50 ongeveer) was ook een goede geweest.
Ik heb die kaart gekregen man..quote:Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.
Had dan een 1030 gehaald, is veel sneller en waarschijnlijk toch ongeveer even duur. Al die budget troepkaarten gaan nieuw en tweedehands voor redelijk vergelijkbare prijzen weg, er is niet echt een logische markt.
Tweedehands 750 Ti (¤50 ongeveer) was ook een goede geweest.
Goede GPU zeker. Maar goede CPU helpt ook.quote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef ZwangerPetro het volgende:
Voor videobewerking heb je toch ook een goede GPU nodig?
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord meequote:Op zondag 26 april 2020 20:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die kaart heeft ie van mij gekregen. Deed er namelijk niks mee. Ik maak liever Braad blij dan dat ik er een tientje voor krijg op marktplaats. Tja, en als het voor hem een upgrade is, waarom niet.
Dat doet ie nietquote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord mee. Hij ziet overal geld in behalve met werk
confronterend he!quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
Braad doet een Vinheteiro![]()
[ afbeelding ]
quote:
Aparte belichting.quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
Braad doet een Vinheteiro![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nice!!!!quote:
Ga lekker ergens anders trollenquote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord mee. Hij ziet overal geld in behalve met werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |