Wat een verschil een week kan maken dan he, fijn! Bizar eigenlijk.quote:Op zondag 26 april 2020 14:24 schreef coccinelle het volgende:
1e zwangerschap: 4+1 alleen baarmoederslijmvlies te zien
2e zwangerschap: 5+3 een vruchtzak met een dooier
6+3 dooier, vruchtje en een kloppend hartje
Dank je wel.quote:Op zondag 26 april 2020 14:22 schreef Nismo91 het volgende:
Wij hebben dat alle 3 de keren gehad... je ziet normaal gesproken het zakje met een puntje er in, dit was geloof ik nog vroeger dan 6 weken....
Heel veel sterkte en succes, ik hoop dat het goed komt.
Succes morgen. Ondanks dat je nu wel wat ‘berusting’ hebt gevonden kan ik me voorstellen dat het nog steeds spannend zal zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 16:40 schreef roos94 het volgende:
Oké, ben een aantal uur verder en heb veel nagedacht. Denk dat ik wel tot een soort berusting ben gekomen. Het is zoals het is. Morgen een lege vruchtzak zien op de echo zal niet leuk zijn, en een miskraam gaan ervaren gaat ook niet fijn voelen. Maar het is zo. Dit is wel simpelweg hoe de natuur werkt. En ik ben zo vroeg nog in de zwangrschap, ik denk dat het nog veel extremer is als je al verder bent en echt een kindje hebt gezien op de echo. Het enige wat ik heb gezien is een zwart zakje.
Dus, het is oke. We hebben ook geen haast. We zijn jong. We weten nu dat we in ieder geval allebei vruchtbaar zijn en dat is ook een opluchting want daar was ik best bang voor.
Daarnaast maken heel veel vrouwen dit mee in hun leven. Een miskraam komt vaak voor. En zeker in de eerste 12 weken. Het is niet het einde van de wereld. In principe heb ik maar één avond het gevoel gehad een kindje te krijgen. Dinsdagavond positieve test, woensdagochtend gelijk slechte echo. Dus ik accepteer het. En hopend dat een mogelijk volgende zwangerschap anders zal lopen. Maar dat zien we dan wel weer. Ik probeer gewoon goed voor mezelf te zorgen, gezond eten, veel slapen. En door.
De gynaecoloog wilde mij echt zien deze week, dus misschien weet hij wel meer dan hij aan mij kenbaar maaktquote:Op maandag 27 april 2020 18:33 schreef silliegirl het volgende:
Eens met SQ. Ik zou eerder bang zijn dat je weer niet veel ziet (wat heel aannemelijk is met krap 6 weken), en dat je op basis daarvan dan conclusies gaat trekken die ook niet kloppend zijn...
Ik spreek gewoon de gynaecoloog na he. Hij gaf aan dat het er niet goed uit zag en benoemde miskraam. Zoiets zegt hij niet zomaar. Maar dank je welquote:Op maandag 27 april 2020 18:49 schreef SQ het volgende:
Nja, je hebt zelf kennelijk de miskraam al vastgesteld, dus ik wens je veel sterkte en hopelijk is het snel weer raak.
Wat fijn! ❤ dank je welquote:Op maandag 27 april 2020 19:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bij U. hebben we met 6+3 een mooi kloppend hartje gezien.
Succes morgen.
Je zou er van staan te kijken. Ik was bij mijn eerste met 7 weken bij een gynaecoloog, de meting klopte met mijn laatste menstruatie. Het hartje klopte. En toch kreeg ik te horen dat er kans was dat het nog kon misgaan want pril zwanger. Ze geven je soms liever onnodig slecht nieuws dan valse hoop.quote:Op maandag 27 april 2020 18:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon de gynaecoloog na he. Hij gaf aan dat het er niet goed uit zag en benoemde miskraam. Zoiets zegt hij niet zomaar. Maar dank je wel
Dank je wel!quote:Op maandag 27 april 2020 19:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je zou er van staan te kijken. Ik was bij mijn eerste met 7 weken bij een gynaecoloog, de meting klopte met mijn laatste menstruatie. Het hartje klopte. En toch kreeg ik te horen dat er kans was dat het nog kon misgaan want pril zwanger. Ze geven je soms liever onnodig slecht nieuws dan valse hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |