Daarom ook gewoon lager loon bieden en 20% bonus als ze het goed doen.quote:Op zondag 26 april 2020 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Los van de praktische en juridische bezwaren: mensen motiveren door te dreigen werkt meestal niet zo goed.
Ik eet geen nertsen, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 26 april 2020 14:11 schreef polderturk het volgende:
Ik adviseer iedereen het vlees goes te bakken, aangezien Corona ook van mens op dier overgedragen kan worden.
Keb het wss al gehad. Dus ik kan mijn kip weer rauw eten?quote:Op zondag 26 april 2020 14:11 schreef polderturk het volgende:
Ik adviseer iedereen het vlees goes te bakken, aangezien Corona ook van mens op dier overgedragen kan worden.
Maar misschien wel tijgers, honden en katten!quote:Op zondag 26 april 2020 14:13 schreef vosss het volgende:
Ik eet geen nertsen, maar bedankt voor de waarschuwing
Ik heb het over varkensvlees, rundvlees, schapenvlees, kippenvlees etc.quote:Op zondag 26 april 2020 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik eet geen nertsen, maar bedankt voor de waarschuwing
Nu je het zegt, ik heb vanmorgen wel een tijgerbroodje opquote:Op zondag 26 april 2020 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar misschien wel tijgers, honden en katten!
Daar ga je alquote:Op zondag 26 april 2020 14:15 schreef vosss het volgende:
Nu je het zegt, ik heb vanmorgen wel een tijgerbroodje op
Daar is geen bewijs voor voor zover ik weet.quote:Op zondag 26 april 2020 14:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb het over varkensvlees, rundvlees, schapenvlees, kippenvlees etc.
RIP aan mijn nabestaandenquote:
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
die dieren zijn toch al doodquote:Op zondag 26 april 2020 14:11 schreef polderturk het volgende:
Dit. En eten is wat anders dan inhaleren.quote:
Kutzooi, ik inhaleer altijd mijn vlees.quote:Op zondag 26 april 2020 14:18 schreef mark6791 het volgende:
[..]
Dit. En eten is wat anders dan inhaleren.
Dat kan alleen met rookvlees.quote:Op zondag 26 april 2020 14:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kutzooi, ik inhaleer altijd mijn vlees.
En je hebt niet doorgekregen dat we echt net onder die grens zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 14:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het gaat niet om het totale hoeveelheid doden, het gaat om "vermijdbare doden" en dat is pas vermijdbaar als de IC enigszins overspoeld. Als je daaronder zit red je ook niemand met je maatregelen.
maar de kans dat het virus het vlees binnendringt is nagenoeg 0 dus dan zou er wat aan de oppervlakte kunnen zitten dat binnen een minuut bakken wel weg is dus daar hoef je niet voor te doorbakkenquote:Op zondag 26 april 2020 14:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar de virussen mogelijk nog niet.
Mwoah dat net onder de grens valt echt meer dan mee. Daarnaast zijn er natuurlijk wel gewoon maatregelen die dik prima zijn en veel effect hebben, alleen veel kleine zaken die nu actief zijn zijn economisch meer dan destructief en qua effect op totaal aantal besmettingen wss zeer klein.quote:Op zondag 26 april 2020 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En je hebt niet doorgekregen dat we echt net onder die grens zijn.
gebleven?
En achteraf is het altijd makkelijk praten. Zonder maatregelen was het gewoon echt uit de hand gelopen, en dan zouden types zoals Chakotay ook moord en brand schreewen dat er geen maatregelen genomen zijn.
Eens maar ik reageerde zo als al.doe angsthazen hierquote:Op zondag 26 april 2020 14:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
We praten niet eens over extra doden als je de ouderen isoleert. Er is pure schade weinig baten.
Volgens mij hebben we één dag 2 of 3 bedden van de toenmalige capaciteit af gezeten... dat noem ik redelijk langs het grensje.quote:Op zondag 26 april 2020 14:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah dat net onder de grens valt echt meer dan mee. Daarnaast zijn er natuurlijk wel gewoon maatregelen die dik prima zijn en veel effect hebben, alleen veel kleine zaken die nu actief zijn zijn economisch meer dan destructief en qua effect op totaal aantal besmettingen wss zeer klein.
Scholen dicht is bijv echt een miskleun. Dat wisten we op voorhand al van het ziektebeeld op de ICs van Italië.
Dat zou ik ook redelijk langs het grensje noemen.quote:Op zondag 26 april 2020 14:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we één dag 2 of 3 bedden van de toenmalige capaciteit af gezeten... dat noem ik redelijk langs het grensje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |