Hoewel ik het een mooi gebaar vindt van de Turkse overheid vraag ik me af hoe slecht de toestand van die man is, we weten dit simpelweg niet , die dame in de.video beschrijft eigenlijk zo'n beetje wat Nederland ook doet, ook al.is er een covid diagnose, als je niet ernstig ziek bent en jezelf gewoon kan ademen in thuis quarantaine met de familie, ik vraag me af waar de moeder is van de familie, want ze heeft het over 4 kinderen maar de moeder wordt niet benoemd.quote:Op zondag 26 april 2020 13:38 schreef polderturk het volgende:
In Turkije is dit een hot topic.
Zweden weigerde een Turkse man met Corona en een hartprobleem te behandelen. Zijn conditie is slecht.
Meisje doet video oproep op internet.
Video gaat viraal.
Turkije stuurt vliegtuig om haar vader op te halen.
Zie video.twitter:TurkseMargriet twitterde op zondag 26-04-2020 om 13:27:31This is very great of #Turkey while #Sweden doesn’t act proper, #Turkey choosed for to care about his citizens
▪️
#Covid_19 // #Corona // #ChinaVirus https://t.co/Xcc4KQO3ri reageer retweet
Ieder persoon snapt dat dit nog geen 0.1% effect heeft die 1000 strandgangers als 1000 festival gangers maar okay.quote:Op zondag 26 april 2020 13:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jep dat is beleid op dit moment. 1000 mensen op het strand en de alarmbellen gaan af.
Is logisch, maar dat zien we later hoe groot de schade van is... Er zullen veel bedrijven in rode cijers belanden.quote:Op zondag 26 april 2020 13:58 schreef -Chakotay- het volgende:
ok 66 doden.. en de economie moet nog steeds mijarden schulden maken
ik vind er helemaal niks logisch aanquote:Op zondag 26 april 2020 13:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Is logisch, maar dat zien we later hoe groot de schade van is... Er zullen veel bedrijven in rode cijers belanden.
Ik kijk graag naar Nieuwsuur en ze maken vaak erg goede rapportages, maar hun berichtgeving was gisteren inderdaad erg ongenuanceerd. Die oud-baas van het RIVM vond ik een heel goed en helder verhaal schetsen. En aan het einde wilde presentator Jeroen Wollaars er toch weer even een belabberde samenvatting van maken.quote:Op zondag 26 april 2020 11:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het van Nieuwsuur gemist, maar wat een flater slaan die. Prima draad van Maarten Keulemans, verbaas me dat er mensen roepen dat het RIVM maar wat zondaghobbyisten.
Toen stopte ik met lezenquote:Op zondag 26 april 2020 14:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Nieuwsuur en ze maken vaak erg goede rapportages
Jij hebt liever de dood van miljoenen op je geweten voor wat geld ?quote:Op zondag 26 april 2020 13:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik vind er helemaal niks logisch aan
bedankt henkquote:
Snap ik niks van...dat binnen zitten.quote:Op zondag 26 april 2020 11:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gelukkig maar niet alleen bange mensen in Nederland die in hun bunker verscholen zitten wachtend op het heilige vaccin
was het allemaal maar zo zwart witquote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jij hebt liever de dood van miljoenen op je geweten voor wat geld ?
JJa je bent onnodig naar buiten gegaan je hebt bloed aan je handen en vent een gevaar voor de volksgezondheidquote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Snap ik niks van...dat binnen zitten.
Net stiekem met zijn 2-en de supermarkt in gegaan, nu word ik hier zo afgebrand ben ik bang....
Zucht.quote:Op zondag 26 april 2020 13:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik vind er helemaal niks logisch aan
We praten niet eens over extra doden als je de ouderen isoleert. Er is pure schade weinig baten.quote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Jij hebt liever de dood van miljoenen op je geweten voor wat geld ?
Toch niet ook aan elkaar gezeten in de supermarkt, stiekem?quote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Net stiekem met zijn 2-en de supermarkt in gegaan, nu word ik hier zo afgebrand ben ik bang....
Het gaat niet om het totale hoeveelheid doden, het gaat om "vermijdbare doden" en dat is pas vermijdbaar als de IC enigszins overspoeld. Als je daaronder zit red je ook niemand met je maatregelen.quote:Op zondag 26 april 2020 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zucht.
Zoek eens uit hoeveel doden we zouden hebben zonder de genomen maatregelen.
Als iedereen zoals jullie zou denken dan was het snel klaar met de 'intelligente' lockdown. Weinig intelligentie te bespeuren dan.quote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En ook maar 1 karretje voor ons tweeën...quote:Op zondag 26 april 2020 14:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
JJa je bent onnodig naar buiten gegaan je hebt bloed aan je handen en vent een gevaar voor de volksgezondheid
Los van de praktische en juridische bezwaren: mensen motiveren door te dreigen werkt meestal niet zo goed.quote:Op zondag 26 april 2020 11:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
je kan ook denken aan korten op je loon, haal je het ultimatum niet, dan krijg je 90% loon, volgende ultimatum, 80% loon. etc.
Ik denk dat jij niet goed begrijpt wat de meeste wetenschappers drijft. Doorgaans zijn het ontzettend intrinsiek gemotiveerde mensen.quote:Dat het hun niets kan verrotten, zie ik nu soms ook wel een beetje bij deze wetenschappers, immers hun inkomen is veiliggesteld. Of de corona nu 2 maanden duurt of twee jaar, het kan een viroloog niet schelen.
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen om dit soort opmerkingen.quote:Op zondag 26 april 2020 11:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
je kan ook denken aan korten op je loon, haal je het ultimatum niet, dan krijg je 90% loon, volgende ultimatum, 80% loon. etc.
Dat het hun niets kan verrotten, zie ik nu soms ook wel een beetje bij deze wetenschappers, immers hun inkomen is veiliggesteld. Of de corona nu 2 maanden duurt of twee jaar, het kan een viroloog niet schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |