Wat een ontzettend onnozel figuur. Ik zou met tientallen, zo niet honderden, figuren kunnen komen die laten zien dat vaccinaties de hoofdzakelijke reden zijn dat nu een behoorlijk aantal infectieziektes (nagenoeg) uitgeroeid zijn. Maar ja, die figuren zouden dan niet van een schimmig blogje afkomen, dus of je ze dan serieus neemt?quote:
Buiten het feit dat iedereen dit soort plaatjes kan maken, is het ook wel opvallend dat niet alle grafiekjes bij het zelfde jaar beginnen. En uiteraard wordt er bij fe vaccinatie tegen polio geen onderscheid gemaakt tussen de 2 verschillende vormen van vaccinatie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een ontzettend onnozel figuur. Ik zou met tientallen, zo niet honderden, figuren kunnen komen die laten zien dat vaccinaties de hoofdzakelijke reden zijn dat nu een behoorlijk aantal infectieziektes (nagenoeg) uitgeroeid zijn. Maar ja, die figuren zouden dan niet van een schimmig blogje afkomen, dus of je ze dan serieus neemt?
De effectiviteit van vaccinaties in twijfel trekken is echt een gepasseerd station hoor. Ik ga geen moeite stoppen in het jou daarvan van bewijzen voorzien, daar kan je zelf genoeg over vinden.
Zo goed als niet.quote:Op zondag 26 april 2020 17:17 schreef aioli het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat een eventueel vaccin verplicht opgelegd gaat worden? Of misschien niet verplicht ('vanwege artikel 11 grondwet) maar dat je zonder een vaccin of bewijs van immuniteit bijvoorbeeld niet mag deelnemen aan het arbeidsproces, niet mag reizen met het ov en het vliegtuig en de winkels niet in mag? Of is dat dan weer discriminatie?
In Nederland is vaccinatie niet verplicht, plus het is al helemaal niet zo dat er een stempel op je voorhoofd staat dat je een vaccinatie geweigerd hebt.quote:Op zondag 26 april 2020 17:17 schreef aioli het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat een eventueel vaccin verplicht opgelegd gaat worden? Of misschien niet verplicht ('vanwege artikel 11 grondwet) maar dat je zonder een vaccin of bewijs van immuniteit bijvoorbeeld niet mag deelnemen aan het arbeidsproces, niet mag reizen met het ov en het vliegtuig en de winkels niet in mag? Of is dat dan weer discriminatie?
Dat beweer ik toch ook helemaal niet? Ik stel een vraag.quote:Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
In Nederland is vaccinatie niet verplicht, plus het is al helemaal niet zo dat er een stempel op je voorhoofd staat dat je een vaccinatie geweigerd hebt.
Nou niet dus..quote:Op zondag 26 april 2020 17:27 schreef aioli het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook helemaal niet? Ik stel een vraag.
quote:Op zondag 26 april 2020 17:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou niet dus..
Want dit gaat tegen de grondwet.
Je stelt een vraag, en ik antwoord..quote:
Je vraagt iets waarbij je zelf al het antwoord geeft. Dit antwoordt wordt bevestigd. Vrij eenvoudig toch?quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Speciaal voor Summers
[ afbeelding ]
Ook iets uit deze eeuw, of van de afgelopen 50 jaar?quote:Op maandag 27 april 2020 20:34 schreef Tingo het volgende:
Ter info:
Hier kan je 'n uitgebrede, lange lijst van 'anti-vaxxers' geschiedenis vinden.
Veel lees plezier!
'The 25 books in the “History of Vaccination” series shed light on the history of vaccines through the eyes of doctors, scientists, and historical data. They answer the pressing question, “Are vaccines safe and effective?”
https://archive.org/detai(...)ndDangerous/mode/2up
Met dank aan:
The Clues Library:recommended readings repository
http://cluesforum.info/vi(...)f2805d495dd72949533e
Een boek uit 1898...quote:Op maandag 27 april 2020 20:34 schreef Tingo het volgende:
Ter info:
Hier kan je 'n uitgebrede, lange lijst van 'anti-vaxxers' geschiedenis vinden.
Veel lees plezier!
'The 25 books in the “History of Vaccination” series shed light on the history of vaccines through the eyes of doctors, scientists, and historical data. They answer the pressing question, “Are vaccines safe and effective?”
https://archive.org/detai(...)ndDangerous/mode/2up
Met dank aan:
The Clues Library:recommended readings repository
http://cluesforum.info/vi(...)f2805d495dd72949533e
1856 zelfsquote:Op maandag 27 april 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een boek uit 1898...
Nee, laten we inderdaad afgaan op theorieën van anderhalve eeuw terug.
I would hope so.quote:Op maandag 27 april 2020 21:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ook iets uit deze eeuw, of van de afgelopen 50 jaar?
WHO februari dit jaarquote:Op maandag 27 april 2020 21:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ook iets uit deze eeuw, of van de afgelopen 50 jaar?
Serieus?quote:
wauw dus gewoon lui en wilt graag onwetend blijvenquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb ook filmpjes op YouTube gezien van mensen die bewijzen dat de aarde plat is, of dat god bestaat. Die zijn dan vast ook allemaal waar
Nee dat is niet lui, iedereen kan van alles op youtube gooien, zonder ook maar een greintje van bewijs te leveren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
wauw dus gewoon lui en wilt graag onwetend blijven
Lui is gewoon lukraak aannemen wat eoa schreeuwlijkert op YouTube knalt. Waar zijn de wetenschappelijke peer reviewed onderzoeken die jouw zienswijze staven?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
wauw dus gewoon lui en wilt graag onwetend blijvendaarvan gaan er echt 1000 in een dozijn
![]()
Ja dat is het wel , echte truthseekers hebben nooit een excuus ze willen iets weten en doen daar moeite voor of ze doen geen moeite en leren dan ook niks . Het is ECHT zo simpel .quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat is niet lui, iedereen kan van alles op youtube gooien, zonder ook maar een greintje van bewijs te leveren.
Bedenk maar iets bizars en het staat er op, en mensen geloven dit gewoon heilig.
Daarom heet het een geloof, en daar valt gewoon van alles onder.
Ik had vorige week een link gepost waar het vaccinatie autisme zijn oorsprong vandaan heeft, ondanks dt er gedegen onderzoek naar is geweest blijft men gewoon stellig geloven dat met mekaar gelinkt is.
Pirma dat je niet in geloofd maar als je ligt te jammer van de pijn omdat je ziek bent van een ziekte die door middel van vaccinatie genezen had kunnen worden (18+) niet zeiken, en gewoon accepteren mocht je er aan dood kan gaan, pech gehad had je maar harder moeten geloven.
hier even wat handige info.
https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/twijfels
Als jij zo'n "truthseeker" bent, waarom kom je dan met suffe YouTube filmpjes en niet met gedegen onderzoek? Of wil je geen moeite doen iets te leren? Zo komt het iig wel overquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja dat is het wel , echte truthseekers hebben nooit een excuus ze willen iets weten en doen daar moeite voor of ze doen geen moeite en leren dan ook niks . Het is ECHT zo simpel .
Laat me raden, je bent als kind gewoon gevaccineerd en hebt mede daardoor je huidige leeftijd bereikt in goede gezondheid.quote:Daar komen we weer met angst , van een vaccinatie kan je ook doodgaan . Ik ga liever dood door iets wat ik natuurlijk oploop dan dat ik doodga omdat ik zo naief was om iets expres in me te spuiten omdat ik vertrouwen had in een autoriteit en me daardoor niet zo goed had geinformeerd .
Bron?quote:Dan maar een interessant weetje , online winnen anti vaxxers 5 keer meer mensen voor hun kant dan pro vaxxers . Ook hebben dokters steeds minder vertrouwen . Je bent in de minderheid met je mening .
Mazelen, een ziekte die bijna weg was, maakt weer steeds meer slachtoffers door mensen als jij. Hoe voelt dat nou dat je daar mede verantwoordelijk voor bent?quote:Het vaccinatie sprookje is uiteen aan het vallen. En dat zijn vast mensen die zich wel verdiepen in plaats van reclameslogans napraten .
Het was een verslag van het WHO wereld vaccinatiecongres met de laatste updates over vaccinatie veiligheid van wetenschappers wereldwijd , waarom zou je daar ook naar kijken. Jij weet het beter zonder te kijken .quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als jij zo'n "truthseeker" bent, waarom kom je dan met suffe YouTube filmpjes en niet met gedegen onderzoek? Of wil je geen moeite doen iets te leren? Zo komt het iig wel over
[..]
Bron het filmpjequote:Laat me raden, je bent als kind gewoon gevaccineerd en hebt mede daardoor je huidige leeftijd bereikt in goede gezondheid.
[..]
Bron?
[..]
Ik ben niet medeverantwoordelijk en al helemaal niet emotioneel te chanteren.quote:Mazelen, een ziekte die bijna weg was, maakt weer steeds meer slachtoffers door mensen als jij. Hoe voelt dat nou dat je daar mede verantwoordelijk voor bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |