VBL / Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:32 schreef manny het volgende:
Ik wou even een stadion toevoegen aan mijn groundhoppers lijstje, maar zie dat deze springlevende topic-reeks op slot is gezet.
Meur zequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een triest slotje.
VBL / Wat nou Berghuis ?
Het mag niet te leuk worden.
Trusten.
VBL / [Centraal] Chelsea FC #8: Wins a lottiquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef Paul het volgende:
Bestaat er ook een algemeen Chelseatopic?
daarom kon ik hem niet vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Chelsea FC #8: Wins a lotti
Maar waarom dan wel in VBL?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:20 schreef murp het volgende:
"Braddie SC kan op de socials van Braddie verder voortgezet worden"
Niet hier dus
Waarom is dat geen probleem in VBL dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat deze SC gebruikt wordt als voedingsbodem voor dat soort accounts is ook iets wat meespeelt. Maar jij kent de hele historie van FOK en Braddie ook wel om te weten dat het niet goed loopt. Plus dat Braddie hier ook geband is en niet meer mag reageren. Plus dat het onder pest/treitergedrag valt wat we ook niet willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel in VBL?
[..]
Waarom is dat geen probleem in VBL dan?Omdat het voorheen vrij positief was over Braddie gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dezelfde figuren met dat stalk/pestgedrag vervolgens ook naar VBL komen is een probleem.
@GGMMquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
EK / Het Nederlands elftal #8 Op naar het EK (zonder Van Dijk)
Mag dit topic weer naar VBL?
Graag gedaan, favoriete user sinds Littlerabbit gestopt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel favoriete FA sinds Tagliano gestopt is.
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:10 schreef Bolasie het volgende:
Kan er een filter dan wel verbod komen op het gebruik van flutbronnen zoals Voetbalprimeur, Voetbalzone, FCUpdate en dat soort meuk waar men alleen aan copy-paste doet? Bedankt.
quote:
Wil je dit soort flutbronnen nooit meer gebruiken? Vriendelijk dank voor je medewerking.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk gaan al die Super League clubs de komende jaren failliet. Of degraderen ze.
Wij gaan geen flutbronnen verbieden. We kunnen er alleen een pittige mening over hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:10 schreef Bolasie het volgende:
Kan er een filter dan wel verbod komen op het gebruik van flutbronnen zoals Voetbalprimeur, Voetbalzone, FCUpdate en dat soort meuk waar men alleen aan copy-paste doet? Bedankt.
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Wil je dit soort flutbronnen nooit meer gebruiken? Vriendelijk dank voor je medewerking.
Fijn, bedanktquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Voorronde drie UECL] Dundalk - Vitesse / Feyenoord - FC Luzern #3
Is het heel bezwaarlijk als ik dit topic volkalk om zo voor donderdag een nieuwe OP te kunnen maken?
Ik heb je geholpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Is het heel bezwaarlijk als ik dit topic volkalk om zo voor donderdag een nieuwe OP te kunnen maken?
Ik heb je ook geholpen maar dan zonder foto's van Ed de Goeij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je geholpen.
Ik heb hiervoor foto's van Ed de Goey gebruikt.
Jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb je ook geholpen maar dan zonder foto's van Ed de Goeij.
Ik twijfelde even of ik echt een klootzak wilde zijn die dan snel het topic zou openen, maar ik heb geen zin om zó vervelend te zijn op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |