Hij begrijpt ook wel dat hij een breedte-aankoop is, zou ik ook voor die miljoenen gaan in de zandbak of China.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef macca728 het volgende:
Dan gaat Linssen toch lekker naar China, iedereen moet inleveren.
Wel voor de eerste paar maanden, dat is niet niksquote:Op zondag 10 mei 2020 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch een wisselspeler voor als Sinisterra god een keer rust moet hebben.
tegen de tijd dat we weer mogen is Sini wel weer fit.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel voor de eerste paar maanden, dat is niet niks
Volgens Dick nietquote:Op zondag 10 mei 2020 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tegen de tijd dat we weer mogen is Sini wel weer fit.
Mensen die nu nog fox hebben kan ik niet heel serieus nemen.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef Document1 het volgende:
Heel de dag al Ajax - Feyenoord op fox, daar wordt je nou toch ook niet vrolijker van als Feyenoorder denk ik.
Zit gewoon bij m'n abonnement in.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die nu nog fox hebben kan ik niet heel serieus nemen.
Als Feyenoord nauwelijks meer bied dan dat Vitesse hem bood zou je je als Linssen zijnde eens achter de oren moeten krabben of je wel naar Feyenoord moet vertrekken. Blijkbaar willen jullie hem toch niet zo graag, of in ieder geval minder dan types als Kelly en Narsingh.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef macca728 het volgende:
Dan gaat Linssen toch lekker naar China, iedereen moet inleveren.
Dat wij een incompetente TD hadden begin dit seizoen kunnen we nu niet meer terugdraaien. Ik hoop dat Linssen slimmer is dan dit soort domme redenaties.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als Feyenoord nauwelijks meer bied dan dat Vitesse hem bood zou je je als Linssen zijnde eens achter de oren moeten krabben of je wel naar Feyenoord moet vertrekken. Blijkbaar willen jullie hem toch niet zo graag, of in ieder geval minder dan types als Kelly en Narsingh.
Ik zou het eigenlijk behoorlijk dom vinden van hem als hij de (waarschijnlijk) miljoenenboden afslaat. Zo ontzettend veel zal ‘ie niet verdiend hebben tijdens zijn carrière want zo’n bijzondere speler is het nietquote:Op zondag 10 mei 2020 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wij een incompetente TD hadden begin dit seizoen kunnen we nu niet meer terugdraaien. Ik hoop dat Linssen slimmer is dan dit soort domme redenaties.
Waarom Vitesse boven Feyenoord kiezen als het toch niet uitmaakt voor je centen? Feyenoord is niet veel maar nogal altijd meer dan fukin Vitesse.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als Feyenoord nauwelijks meer bied dan dat Vitesse hem bood zou je je als Linssen zijnde eens achter de oren moeten krabben of je wel naar Feyenoord moet vertrekken. Blijkbaar willen jullie hem toch niet zo graag, of in ieder geval minder dan types als Kelly en Narsingh.
Omdat hij in Rotterdam de bank niet meer af zal komen zodra Sinistera weer fit is wellicht?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom Vitesse boven Feyenoord kiezen als het toch niet uitmaakt voor je centen? Feyenoord is niet veel maar nogal altijd meer dan fukin Vitesse.
Ik vraag me af of je in China en de zandbak nu nog wel echt zoveel kunt verdienen. Daar ligt alles ook stil.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk behoorlijk dom vinden van hem als hij de (waarschijnlijk) miljoenenboden afslaat. Zo ontzettend veel zal ‘ie niet verdiend hebben tijdens zijn carrière want zo’n bijzondere speler is het niet
Ligt toch volledig aan zijn drijfveren? Niet iedereen voetbalt om rijk te worden.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk behoorlijk dom vinden van hem als hij de (waarschijnlijk) miljoenenboden afslaat. Zo ontzettend veel zal ‘ie niet verdiend hebben tijdens zijn carrière want zo’n bijzondere speler is het niet
Mwah, ik weet het niet. Ligt eraan wat je als voetballer wil natuurlijk. Zou er ook niet zo gelukkig van worden om te ballen in Dubai of China terwijl je ook mee kan draaien in de Nederlandse top. Het gaat wel om de beste jaren van zijn carrière natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Stamgenot was groot fan van Kelly, dus die zal het binnenhalen van hem wel als eis hebben gehad.quote:Op maandag 11 mei 2020 07:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Troost natuurlijk.
Hoe kun je hem 6 ton salaris bieden. 🤣 Narsingh zal daarook wel ergens rondzweven.
Wel een flinke uitdaging voor Arnesen op die stap terug te gaan zetten. Werkt niet in zijn voordeel. Fer zie ik wel bijgaan tekenen met die voorwaarden. Kokcu niet.
Dat zou waarschijnlijk betekenen dat driekwart van de Eredivisie al failliet is. Be careful what you wish forquote:
Krijg je pas echt een kampioen van de armoedequote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk betekenen dat driekwart van de Eredivisie al failliet is. Be careful what you wish for
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |