quote:
Ik heb er echt niks mee, sponsor-shitquote:
8 minuten pissen, ik stel daar toch vraagtekens bij.quote:
Nee zo moet je niet kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er echt niks mee, sponsor-shit
Wat? Het boeit me echt helemaal niks, maar ik snap wel dat mensen het volgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kijk jij alle sport zo?
Het gaat toch in dit geval om de coureurs?
Waarom dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat? Het boeit me echt helemaal niks, maar ik snap wel dat mensen het volgen.
Post eens YT, dit wat jij doet nodigt zo niet uit om op te klikken als je niks ziet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hearts Of Gold, a song by Sophie Francis on Spotify
Eckte weten, neppers zullen excuses blijven verzinnen.
Je hoeft niet te klikken schat. Als je benieuwd bent kun je zelf de moeite doen even te kopiren en te plakken in YT en anders laat je de boel de boel. Hoe dan ook even goede vrienden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Post eens YT, dit wat jij doet nodigt zo niet uit om op te klikken als je niks ziet.
Gedaan en die van Waylon, zelfde titel, ander nummer is toch echt lekkerder.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klikken schat. Als je benieuwd bent kun je zelf de moeite doen even te kopiren en te plakken in YT en anders laat je de boel de boel. Hoe dan ook even goede vrienden.
Ben zelf niet zo fan van Waylon, maar ik zal de laatste zijn die zich stoort aan smaakverschil.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gedaan en die van Waylon, zelfde titel, ander nummer is toch echt lekkerder.
Lekker nummer hoor, ken je het?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo fan van Waylon, maar ik zal de laatste zijn die zich stoort aan smaakverschil.
Vaag, zal 'm tussen de lijst zetten, maar ben momenteel even gebonden aan m'n beperkte focus. Soms is dit een artiest, momenteel een genrequote:
Ja joh, vol met nieuwe leuke topics, je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb de rest van het forum nog totaal niet gelezen, leuke nieuwe topics?
Nee h?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja joh, vol met nieuwe leuke topics, je hebt wat gemist
Hangt van je interesses af. Je zei iets met sport, Ajax Kampioen, FC Utrecht is deepthroathing op dit moment. Geen idee waar je nog meer van houdt.quote:
En dan zie je dat plaatje van die clip en dan denk je, ja maar jij ziet er niet uit als een Prince ^^quote:
Dat is het probleem met mijn imago altijdquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hangt van je interesses af. Je zei iets met sport, Ajax Kampioen, FC Utrecht is deepthroathing op dit moment. Geen idee waar je nog meer van houdt.
Buiten je comfortzone alleen voor ons, je blijft mn held!quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit vraagt wel gewoon om de originele inclusief clip
quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Buiten je comfortzone alleen voor ons, je blijft mn held!
quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:50 schreef cosmosis het volgende:
Heerlijk, nu al zin in Koningsdag door Atje! Wat gaan jullie doen op maandag?
Wat is je imago dan? Je passie voor sport heb ik 5 minuten geleden opgedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is het probleem met mijn imago altijd
Lekker deze, intens ookquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is je imago dan? Je passie voor sport heb ik 5 minuten geleden opgedaan.
Ik heb geen spotify en je moet de clip erbij zien, spotify is alleen muziek toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Omdat ik het @:ixcalypso had beloofd
Love Drunk, a song by Waylon on Spotify
Neukenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:50 schreef cosmosis het volgende:
Haat aan de haters, love voor de meesten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is het probleem met mijn imago altijd
Paniek allom als ik laat ben op vrijdagquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Haat aan de haters, love voor de meesten.
's ochtends vrijwilligerswerk als er niks gepland staat met mn familie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:50 schreef cosmosis het volgende:
Deze was wel echt lekker hoor, de Bolero ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is je imago dan? Je passie voor sport heb ik 5 minuten geleden opgedaan.
Je luistert zeker alleen Waylon, omdat je het een lekker ding vindt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb geen spotify en je moet de clip erbij zien, spotify is alleen muziek toch?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Paniek allom als ik laat ben op vrijdag
Eerlijk is eerlijk, jij bent volgens mij wel de spraakmaker van dit topic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Terwijl ik helemaal niks die in het echie![]()
Mindgames
Waylon is wel lekker ja, maar nee ik luister amper Waylon.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je luistert zeker alleen Waylon, omdat je het een lekker ding vindt.
Sssstquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij bent volgens mij wel de spraakmaker van dit topic.
Spraak ja, als ik er ben wordt er iig gesproken ipv alleen maar muzieklinkjes dumpen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij bent volgens mij wel de spraakmaker van dit topic.
Anders dan een normale maandag, minstens een pet op met oranje klaphandjes? Laat Corona dit jaar niet vergeten, 2020 is er slechts maar 1 keer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
's ochtends vrijwilligerswerk als er niks gepland staat met mn familie.
Gelukkig tref je iemand die dat soort zaken prima kan scheiden van elkaarquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waylon is wel lekker ja, maar nee ik luister amper Waylon.
Wat doe je maandag danquote:
Daar is dit topic toch voorquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Spraak ja, als ik er ben wordt er iig gesproken ipv alleen maar muzieklinkjes dumpen.
Daar kan ik zo niks mee.
Je begrijpt wel de essentie van dit specifieke topic toch? Er zijn meer topics waar het over algemeen juist de norm is te praten ipv linkjes dumpen (trust me, I knowquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Spraak ja, als ik er ben wordt er iig gesproken ipv alleen maar muzieklinkjes dumpen.
Daar kan ik zo niks mee.
Ja dat weet ik, maar jij weet ook dat sinds ik hier ben dat enorm saai vind.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor
Muzieklinkjes dumpen.
True.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar jij weet ook dat ik dat sinds ik hier ben dat enorm saai vind.
Speciaal op deze koningdag maandag, of is dat je dagelijkse routine?quote:
Grondig hervormen die grondbeginselenquote:Op zaterdag 25 april 2020 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar jij weet ook dat ik dat sinds ik hier ben dat enorm saai vind.
Anders dan een normale maandag idd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Anders dan een normale maandag, minstens een pet op met oranje klaphandjes? Laat Corona dit jaar niet vergeten, 2020 is er slechts maar 1 keer.
Nah dat hoeft niet, ik mag best veel voor mijn brutale doen op deze pijler, op andere pijlers mag ik minder ^^quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grondig hervormen die grondbeginselenzo zie ik het graag
Gelukkig is jouw linkje top!quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:05 schreef IxCalypso het volgende:
Ik klik amper op linkjes van anderen als je niet een beetje erom gepraat hebt. Nul interesse, die interesse kan er wel komen door elkaar te leren kennen.
Wat bedoel je met pijler? Ik dacht dat jij je de les niet liet lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nah dat hoeft niet, ik mag best veel voor mijn brutale doen op deze pijler, op andere pijlers mag ik minder ^^
Ik krijg het vanzelf, hoef er niks voor te doen, sterker nog, ik doe ook niksquote:Op zaterdag 25 april 2020 03:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Fast Lane, a song by Bad Meets Evil on Spotify
M'n floevedierzies is momenteel net zo veel naar aandacht aan het hengelen als @:ixcalypso
pics van je kapsel toenquote:Op zaterdag 25 april 2020 03:07 schreef IxCalypso het volgende:
Een oudje van tijdens mijn stoere hiphop-periode![]()
Jelly. As. Fuck.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik krijg het vanzelf, hoef er niks voor te doen, sterker nog, ik doe ook niks
Daar gaat het niet om, als ik overdag muziek aan heb staan via youtube, dan ga ik toch niet hier dumpen wat ik aan heb staan?quote:
Forum heet dat hier geloof ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pijler? Ik dacht dat jij je de les niet liet lezen.
Yelly? Hoe oud ben jij eigenlijk? Dat woord gebruikt mijn dochter ook...quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jelly. As. Fuck.
Whatever You Like, a song by T.I. on Spotify
Ik pas mijn haar zelden aan, met lang haar doe je dat minder?quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat dat t vaakst aangepast wordt.
Alleen als ik post. Als dat tijdens het schoonmaken is om 3 uur in de nacht, ja dan post ik dat. Niet haten op dit gedrag alsjeblieft.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als ik overdag muziek aan heb staan via youtube, dan ga ik toch niet hier dumpen wat ik aan heb staan?
Dat heb ik 1 keer gedaan trouwens, tijdens het schoonmaken (dan moet er muziek aan, zo'n hekel aan schoonmaken!), maar dumpen jullie alles dan elke keer? Nee toch?
Ik hou niet bij wat hier allemaal gezegd wordt .quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:14 schreef IxCalypso het volgende:
Jaren 80 haar Hoof, beetje Bangles
Heb ik ook al eens verteld trouwens hiero ^^
Ik ga m'n uiterste best doen om niet om pics te vragen, maar wees a.u.b begripvol, want ik ben immers een mens en bovendien van het mannelijke geslacht (quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Yelly? Hoe oud ben jij eigenlijk? Dat woord gebruikt mijn dochter ook...
29? jeezquote:Op zaterdag 25 april 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ga m'n uiterste best doen om niet om pics te vragen, maar wees a.u.b begripvol, want ik ben immers een mens en bovendien van het mannelijke geslacht ()
Fysiek heb ik ondertussen de respectabele leeftijd van 29 bereikt.
Control, a song by Halsey on Spotify
Inderdaad, iemand die voldoet aan de gek onstane behoeftequote:Op zaterdag 25 april 2020 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
Dit topic heeft @:Kim-Holland nodig. Kimmie, waar ben je?![]()
We zullen onze ongenoegen uitdrukken in de hierna te volgen linkjes.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hou niet bij wat hier allemaal gezegd wordt .
Tijdens de Corona lockdown is dat juist het minst aangepast aan de belevingswereld van de mens momenteel. Behalve de physiologische frustratie om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat dat t vaakst aangepast wordt.
Je laat het nu ineens erg klinken alsof dat erg is ofzo. Mijn inziens zijn er twee smaken, je hebt deze leeftijd ooit ook gehad dus wat nou jeez, of je moet deze leeftijd nog krijgen en dan is dezelfde uitleg van toepassing.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die voldoet aan de gek onstane behoefte
65+ dan kun je 29 jarige jeugdigheid niet meer voorstellen.quote:
Des te interessanter de aanwezigheid wordt. Gezelligheid kent tijd noch leeftijd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
65+ dan kun je 29 jarige jeugdigheid niet meer voorstellen.
Gekke gewoonte van bepaalde mensen op fora, alles bijhouden, is dat net zoiets als vogelaar zijn?quote:
Das mooi, wij zijn er ook nog.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
I'm Still Here, a song by Sia on Spotify
Haat je nu dat wij een boekje bijhouden van jouw quotes?quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gekke gewoonte van bepaalde mensen op fora, alles bijhouden, is dat net zoiets als vogelaar zijn?
Een soort van telling, maar dan van mensen, of, wacht nicknames?
Preacher, wat een seriequote:Op zaterdag 25 april 2020 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
Deze vrouw.Wat een stem....voor een witte vrouw.
Pleurt op met die kut film.quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haat je nu dat wij een boekje bijhouden van jouw quotes?
Anderen posten gedurende de dag welke muziek ze luisteren, niet omdat ze perse willen dat anderen hierop klikken. Dat vind ik minimaal een evenzo gekke gewoonte.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gekke gewoonte van bepaalde mensen op fora, alles bijhouden, is dat net zoiets als vogelaar zijn?
Een soort van telling, maar dan van mensen, of, wacht nicknames?
Hele dagen op fora hangen is misschien wel de allergekste gewoonte.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Anderen posten gedurende de dag welke muziek ze luisteren, niet omdat ze perse willen dat anderen hierop klikken. Dat vind ik minimaal een evenzo gekke gewoonte.
Inderdaad, ik post hier alleen links in de hoop dat jullie erop klikken, wat is anders het nut.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hele dagen op fora hangen is misschien wel de allergekste gewoonte.
Moraal van het verhaal is dat het niet zo belangrijk is welke gewoonte al dan niet (een beetje) gek is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Gamers zijn wat mij betreft toch echt de allergrootste losers.quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien ook niet. Gamers zijn wat mij betreft toch echt de allergrootste losers.
Ja echt, de derderangs muziekwereld stond op z’n kop.quote:
Ben eens positief, kom op je kan het ^^quote:Op zaterdag 25 april 2020 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja echt, de derderangs muziekwereld stond op z’n kop.
Leuk wijf die Anouk, maar heb niks met haar muziek en al helemaal niet met die freakshow.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ben eens positief, kom op je kan het ^^
Ik vind junks freaks, perspective.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Leuk wijf die Anouk, maar heb niks met haar muziek en al helemaal niet met die freakshow.
Doe eens YT for mequote:Op zaterdag 25 april 2020 04:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
No Time, a song by Collie Buddz on Spotify
Jij bent hier vaker dan eerder, how come?quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
No Time, a song by Collie Buddz on Spotify
quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind junks freaks, perspective.
Nee ik wilde Sebbe iets vertellen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wilde je me weer lastig vallen?
Je zal je we behoorlijk misdragen hebben. Bans zijn zelden (lees: nooit) onterecht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:14 schreef IxCalypso het volgende:
De mond gesnoerd worden, ik dacht eerlijk gezegd dat Fok daar minder aan deed, was I wrong.
Scoops?quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee ik wilde Sebbe iets vertellen.
Holy you, terwijl je dat zo niet bentquote:Op zaterdag 25 april 2020 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zal je we behoorlijk misdragen hebben. Bans zijn zelden (lees: nooit) onterecht.
Bambi, I know what you need
Bambi, maybe you need to bleed
Die man wist! Lyrics! Prince!!
Ik heb in ieder geval geen ban(s).quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Holy you, terwijl je dat zo niet bent
Jij bent er echt op uit om mij weg te krijgen hquote:Op zaterdag 25 april 2020 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zal je we behoorlijk misdragen hebben. Bans zijn zelden (lees: nooit) onterecht.
Bambi, I know what you need
Bambi, maybe you need to bleed
Die man wist! Lyrics! Prince!!
Als dat mijn doel was, dan was jij al lang weg, lieve IC.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent er echt op uit om mij weg te krijgen h
Zo voelt hetquote:Op zaterdag 25 april 2020 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als dat mijn doel was, dan was jij al lang weg, lieve IC.
Ze ervaren jouw krachtige persoon als een bedreiging. Mail gewoon ff naar forum@fok.nl dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ik restrictions krijg als ik de dagelijkse zooi zie hiero
Vrouwen hebben het altijd over hoe iets aanvoelt, beter beperken ze zich tot de feiten.quote:
Nee, dat doe ik dus niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze ervaren jouw krachtige persoon als een bedreiging. Mail gewoon ff naar forum@fok.nl dan.
Ik kan niet DMen, Feit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het altijd over hoe iets aanvoelt, beter beperken ze zich tot de feiten.
Ken je deze al? Soundcheck uit ‘82.
Je lokt het bewust uit en als je dan een tik op de vingers krijgt ga je huilie huilie doen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
Ik snap serieus niet waarom ik restrictions krijg als ik de dagelijkse zooi zie hiero
Jij weet niks van Greys en mij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je lokt het bewust uit en als je dan een tik op de vingers krijgt ga je huilie huilie doen.
En dat is dus die pure weerstand wanneer een vent je weer eens de les probeerd te lezen. Krachtig, maar tegelijkertijd gevaarlijk.quote:
Jij ook, hou eens op.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is dus die pure weerstand wanneer een vent je weer eens de les probeerd te lezen. Krachtig, maar tegelijkertijd gevaarlijk.
Alleen de allersterksten overleven op FOK!quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:35 schreef IxCalypso het volgende:
Niet te geloven hoe ik Fok anders zag. Ik dacht echt het is anders dan Viva of whatever.
Tis gewoon hetzelfde.
We hebben hier niets mee te maken joh, het is allemaal onderdeel van de samenzwering. Geef ze het gevoel dat je terugtrekt en beraam je vervolgstappen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Okay, nou dan ga ik wel weg, want dat is dus duidelijk wat jullie willen.
Lastige IC weg.
Het is een forum, geen oorlogquote:Op zaterdag 25 april 2020 04:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen de allersterksten overleven op FOK!
Overal, dat is nog het meest schokkende.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:36 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, veel dezelfde mensen hier dan ook
Het is die fucking 5G, ik zweer het!quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben hier niets mee te maken joh, het is allemaal onderdeel van de samenzwering. Geef ze het gevoel dat je terugtrekt en beraam je vervolgstappen.
Totaal niet, maar klokkenluiders worden gemutequote:Op zaterdag 25 april 2020 04:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Overal, dat is nog het meest schokkende.
Mind Control, a song by Stephen Marley on Spotifyquote:Op zaterdag 25 april 2020 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is die fucking 5G, ik zweer het!
Cokequote:Op zaterdag 25 april 2020 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het leven is een en al strijd, lieverd.
Wij bepalen niet alles, wij zijn alles.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:44 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga die strijd niet aan, geen zin in, fora zouden normaal moeten zijn. Geen strijd.
Geen oldies die alles willen bepalen.
Okay, laat maar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 04:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij bepalen niet alles, wij zijn alles.
Dat was ooit, long time ago, een beetjequote:Op zaterdag 25 april 2020 04:48 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga nog even Locke & Key kijken. Tot volgende week, IC.![]()
En voor straks:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Witch Doctor, a song by Hopsin on Spotify
Uit angst voor oorlog voert men oorlog.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hou niet van war, mijn opa was joods en nouja...
Geen uitleg nodig.
Ik ben niet uit op oorlog, wel op eerlijkheid.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uit angst voor oorlog voert men oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |