quote:
Ik heb er echt niks mee, sponsor-shitquote:
8 minuten pissen, ik stel daar toch vraagtekens bij.quote:
Nee zo moet je niet kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er echt niks mee, sponsor-shit
Wat? Het boeit me echt helemaal niks, maar ik snap wel dat mensen het volgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kijk jij alle sport zo?
Het gaat toch in dit geval om de coureurs?
Waarom dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat? Het boeit me echt helemaal niks, maar ik snap wel dat mensen het volgen.
Post eens YT, dit wat jij doet nodigt zo niet uit om op te klikken als je niks ziet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hearts Of Gold, a song by Sophie Francis on Spotify
Eckte weten, neppers zullen excuses blijven verzinnen.
Je hoeft niet te klikken schat. Als je benieuwd bent kun je zelf de moeite doen even te kopiëren en te plakken in YT en anders laat je de boel de boel. Hoe dan ook even goede vrienden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Post eens YT, dit wat jij doet nodigt zo niet uit om op te klikken als je niks ziet.
Gedaan en die van Waylon, zelfde titel, ander nummer is toch echt lekkerder.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klikken schat. Als je benieuwd bent kun je zelf de moeite doen even te kopiëren en te plakken in YT en anders laat je de boel de boel. Hoe dan ook even goede vrienden.
Ben zelf niet zo fan van Waylon, maar ik zal de laatste zijn die zich stoort aan smaakverschil.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gedaan en die van Waylon, zelfde titel, ander nummer is toch echt lekkerder.
Lekker nummer hoor, ken je het?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo fan van Waylon, maar ik zal de laatste zijn die zich stoort aan smaakverschil.
Vaag, zal 'm tussen de lijst zetten, maar ben momenteel even gebonden aan m'n beperkte focus. Soms is dit een artiest, momenteel een genrequote:
Ja joh, vol met nieuwe leuke topics, je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb de rest van het forum nog totaal niet gelezen, leuke nieuwe topics?
Nee hè?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja joh, vol met nieuwe leuke topics, je hebt wat gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |