Nee the sun:quote:
Nog erger.quote:Op maandag 27 april 2020 10:54 schreef Za het volgende:
[..]
Nee the sun:
https://www.thesun.co.uk/(...)-surgery-china-help/
Of hij had gewoon zin in de lekkere 20-25 graden en licht zonnetje die er nu zijn in Wonsanquote:Op maandag 27 april 2020 10:57 schreef Aurelius het volgende:
Er zijn dus 3 scenario's:
1) Hij is overleden/kasplantje geworden na een mislukte ingreep.
2) Hij verstopt zijn voor Corona.
3) Hij is opgeblazen door een van zijn eigen raketten.
Omringd door wat schone, gehoorzame, en gewillige Noord-Koreaanse damesquote:Op maandag 27 april 2020 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hij had gewoon zin in de lekkere 20-25 graden en licht zonnetje die er nu zijn in Wonsan
Als dat waar is, kan zijn zus zich beter even koest houden.quote:Op maandag 27 april 2020 10:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of hij had gewoon zin in de lekkere 20-25 graden en licht zonnetje die er nu zijn in Wonsan
Je moet het maar tegen haar durven zeggenquote:Op maandag 27 april 2020 11:17 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als dat waar is, kan zijn zus zich beter even koest houden.
Zou wel een mooie dood zijn voor rocketmanquote:Op maandag 27 april 2020 10:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Breaking!
https://www.telegraaf.nl/(...)d-bij-raketlancering
Het wordt steeds onzinniger.quote:Op maandag 27 april 2020 12:08 schreef Nikonlover het volgende:
Zou wel een mooie dood zijn voor rocketman
Over een paar weken staat hij weer zwaaiend te lachen.quote:Op maandag 27 april 2020 13:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik geloof dat wel eerder dat ie in isolatie zit, vanwege het coronavirus hmmm
ik denk dat het wel waar is van zijn gezondheidsproblemen, en misschien in isolatie omdat hij onder risicogroep (meerdere onderliggende medische problemen) hoort
Inshallah broer, inshallah.quote:Op maandag 27 april 2020 14:59 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Over een paar weken staat hij weer zwaaiend te lachen.
Internet? Huh?quote:Op maandag 27 april 2020 18:42 schreef mr.klojo het volgende:
Allemensen dat dit nog kan anno 2020 met het internet enzo, het verbergen van informatie en dit geheimhouden.
Neuh Trump zegt dat niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:22 schreef Sigaartje het volgende:
Trump heeft gesproken.
Wat ik eruit opmaak is: hij is ziek, maar hij leeft nog en we zullen er spoedig wat van horen.
Fake newsquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:22 schreef Sigaartje het volgende:
Trump heeft gesproken.
Wat ik eruit opmaak is: hij is ziek, maar hij leeft nog en we zullen er spoedig wat van horen. En dankzij Trump is er geen nieuwe Korea-oorlog.
Nee, het is alleen fake news als het van CNN is of van een andere bron die lelijke dingen (= de waarheid) over Trump vertelt.quote:
Trump zegt dat er dankzij Trump geen nieuwe Korea-oorlog is? Jeetje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:22 schreef Sigaartje het volgende:
Trump heeft gesproken.
Wat ik eruit opmaak is: hij is ziek, maar hij leeft nog en we zullen er spoedig wat van horen. En dankzij Trump is er geen nieuwe Korea-oorlog.
Je zou denken dat een vpn en een smartphone met camera genoeg zijn voor wat beelden.quote:Op maandag 27 april 2020 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Internet? Huh?
Gr gr uit Noord-Korea.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |