Dat wat er in Amerika wordt besloten, heeft aardige invloed op ons kleine landje hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
Als je the Donald weer onzin hoort uit kramen ben ik weer blij dat we in Nederland wonen
Er moet gewoon geld gepompt worden omdat er teveel geld in om gaat. Maar ik snap je punt. Ik zit nog met corono bonds vers in het geheugen. Niet alles is aan wopke te wijtenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Begrijp je wel wat je zegt
![]()
500 miljoen verlies aankoop aandelen klm
500 miljoen schade toeslagen affaire
2000 tot 4000 miljoen steun aan klm
Lekker bezig die lul
Inderdaad, je moet er niet aan denken dat Rutte dit soort onzin verkondigt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
Als je the Donald weer onzin hoort uit kramen ben ik weer blij dat we in Nederland wonen
gelukkig injecteren we ons hier niet met desinfecterende gelquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat wat er in Amerika wordt besloten, heeft aardige invloed op ons kleine landje hoor.
Want wij hebben Ruttequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
gelukkig injecteren we ons hier niet met desinfecterende gel
Dat wat hij staat te roeptoeteren is wel pijnlijk hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
Alles extreem verdraaien en hem dan gek noemen
Mwaquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat wat hij staat te roeptoeteren is wel pijnlijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |