????quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Faux en superwormjim. Misschien nog wel meer
moet jij wetenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zijn ama en Noel ontslagen?
Hoop het
Het lijkt dat ik er niet onderuit komquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe is het schatje
[..]
he morti
date al afgezegd
geef dr nummer maar dan regel ik het wel voor jequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het lijkt dat ik er niet onderuit kom
Smoothquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef dr nummer maar dan regel ik het wel voor je
MED / Faux. gaat ONZ ook helpen!quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was het nodigquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
MED / Faux. gaat ONZ ook helpen!
MED / ONZ kerst kindje is weer terug op fok
Een simpele wisseling van de wacht. Weinig bijzonders toch
Oh je was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
MED / Faux. gaat ONZ ook helpen!
MED / ONZ kerst kindje is weer terug op fok
Een simpele wisseling van de wacht. Weinig bijzonders toch
oh nicequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje sad vandaag
Weet niet waarom want mijn nieuwe iPhone is bezorgd
vandaag helemaalquote:
Zekers, anders was het niet gedaanquote:
Dat is een goed iets als mod, dus daar ben ik blij meequote:
Laatste tijd 3.8 keer per dag gemiddeldquote:
Ja natuurlijk heb ik iMessagequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nice
heb je imessage? kunnen we poolen :$
[..]
vandaag helemaal
haartjes glad naar achter mooi overhemdje aan
gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik iMessage
Ben geen androidloser
Haha ja alleen allochtonen en wajongers hebben androidquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig maar
anders was ik snel afgeknapt
en tokkiesquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja alleen allochtonen en wajongers hebben android
Heb jij iets van tokkies in de familie?quote:
Ik heb je een dm gestuurd om interesse te peilenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een andere vriendin zoeken.
Wat als je het beiden hebt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja alleen allochtonen en wajongers hebben android
Dat je een werktelefoon hebt wil niet zeggen dat het jouw eigendom isquote:
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij iets van tokkies in de familie?
Pics van je broertjequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet dat ik weet
heb altijd het idee dat ik en mijn broertje de zwarte schapen zijn
Ik welquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet niet eens hoe ik er uit zie
budgetmodel is nog altijd beter dan welke androidphone dan ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt me wel tegen dat Simone het budgetmodel iPhone heeft zeg.
Geen idee nooit een Android gehad. Ik heb zelf ook het budgetmodel iPhonequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
budgetmodel is nog altijd beter dan welke androidphone dan ook
Ik heb momenteel geen vacatures voor stepdaddies open staan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we samen sad zijn? Ik ben ook erg gek op kinderen
Zelf weten, zou goed providenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen vacatures voor stepdaddies open staan.
Heb er zelfs tweequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat je een werktelefoon hebt wil niet zeggen dat het jouw eigendom is
Ik ben gewoon duurzaam met mijn telefoonquote:
Ruilen voor die van mij?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn s8 ligt al een half jaar in de la.
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ik geef graag mensen random props voor grappen die ik niet begrijp.
Weet wel een manier hoe we dat kunnen oplossenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet niet eens hoe ik er uit zie
YouTube.com/thebradge voor een goede gelijkenisquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet wel een manier hoe we dat kunnen oplossen
Waarom zou ik een telefoon van ¤1000 willen om mee te appenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt me wel tegen dat Simone het budgetmodel iPhone heeft zeg.
Zag laatst een filmpje van hoe hij een voorbijgangster helemaal de tering in scholdquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
YouTube.com/thebradge voor een goede gelijkenis
Met een telefoon van 100 euro kan je ook appen Hans.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom zou ik een telefoon van ¤1000 willen om mee te appen
Je leert de waarde van geld wel kennen als je zelf ooit gaat werkenquote:
vertelquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet wel een manier hoe we dat kunnen oplossen
Ja dat bedoel ik Brendaquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een telefoon van 100 euro kan je ook appen Hans.
Schatje ik heb van 15 tot ik moeder werd gewoon altijd gewerkt hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je leert de waarde van geld wel kennen als je zelf ooit gaat werken
2 jaar is niet langquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Schatje ik heb van 15 tot ik moeder werd gewoon altijd gewerkt hoor.
Haha behalve vorige zomer zeker 😏quote:
Bijbaantje en vakantiewerk telt natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Schatje ik heb van 15 tot ik moeder werd gewoon altijd gewerkt hoor.
Mis die dag nog steedsquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha behalve vorige zomer zeker 😏
Je hebt niet eens een telefoon nodig want je appt mij nooitquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom zou ik een telefoon van ¤1000 willen om mee te appen
Ja dus waarom dan nog 489 uitgeven. Zal wel zijn omdat er een half afgekloven appel achterop staatquote:
omdat iosquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dus waarom dan nog 489 uitgeven. Zal wel zijn omdat er een half afgekloven appel achterop staat
Zitten hier louter verstandige mensen op enkelingen naquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel te verstandige taal van je trouwens
Ben gwn iPhone gewend nuquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dus waarom dan nog 489 uitgeven. Zal wel zijn omdat er een half afgekloven appel achterop staat
Geef mijn geld liever uit aan andere dingenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel te verstandige taal van je trouwens
Ik ga wel voor iPhones omdat de support niet na twee jaar voorbij is. Maar Android heeft ook wel mooie features volgens mij.quote:
True. Koop je een nieuwe iPhone, is alles precies zoals het altijd was. Niet zoals vroegah toen je alles nog moest uitzoeken als je een nieuwe tel aanschafte. Aan de andere kant ook wel jammer, je weet precies wat je krijgtquote:
zoals?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga wel voor iPhones omdat de support niet na twee jaar voorbij is. Maar Android heeft ook wel mooie features volgens mij.
[..]
True. Koop je een nieuwe iPhone, is alles precies zoals het altijd was. Niet zoals vroegah toen je alles nog moest uitzoeken als je een nieuwe tel aanschafte. Aan de andere kant ook wel jammer, je weet precies wat je krijgt
Geen idee, heeft gewoon mooie features die iPhones vaak na 5 jaar pas hebbenquote:
ja leuk noem eens wat concretere voorbeeldenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee, heeft gewoon mooie features die iPhones vaak na 5 jaar pas hebben
Dualsimquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja leuk noem eens wat concretere voorbeelden
mwa als mijn werkgever wil dat ik voor hen bereikbaar ben dan kunnen ze mij een telefoon gevenquote:
Zoals met je vinger op het scherm drukken om hem aan te zetten uit stand by. Hoef je hem niet op te pakkenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja leuk noem eens wat concretere voorbeelden
De 11 kan dat wel met erop dubbeltikken tochquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals met je vinger op het scherm drukken om hem aan te zetten uit stand by. Hoef je hem niet op te pakken
Wil niet zeggen dat het levensveranderend is maar dat soort snufjes zijn ze vaak wel eerder mee dan de iPhone.
:’)quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bijbaantje en vakantiewerk telt natuurlijk niet he
mijn xr heeft die functie al welquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals met je vinger op het scherm drukken om hem aan te zetten uit stand by. Hoef je hem niet op te pakken
Wil niet zeggen dat het levensveranderend is maar dat soort snufjes zijn ze vaak wel eerder mee dan de iPhone.
Maximaal lenen is maximaal levenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
:’)
Voor m’n vorige studie gewoon jarenlang 40+ uur en tijdens zoveel mogelijk. Mijn papa deed niet aan zakgeld dus dan maar zelf mijn handen laten wapperen jatoch.Wiet, sigaretten en uitgaan is niet gratis vrind.
Iedereen heet daar kim yun songquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat is die zus van Kim voor iemand? Is dat ook zo’n geflipte Aziaat of is NK nu vrij
Geen idee. Heb wel gezien dat je door de sluiter knop ingedrukt te houden kan filmen maar dat kan blijkbaar alleen op de 11 en 11 pro. Terwijl het gewoon een software ding is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De 11 kan dat wel met erop dubbeltikken toch
Minimaal lenen en op je 30ste je complete studieschuld terugbetaald hebbenquote:
je kan met de volume down butten in de camera app ook foto's makenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel gezien dat je door de sluiter knop ingedrukt te houden kan filmen maar dat kan blijkbaar alleen op de 11 en 11 pro. Terwijl het gewoon een software ding is.
True. En als Apple iets implementeert is het vaak ook geperfectioneerd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn xr heeft die functie al wel
maar ja is niet zo gek aangezien er een hoop bedrijven voor android produceren en er maar 1 producent van de iphone is
mag ook wel voor dat geld lolquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
True. En als Apple iets implementeert is het vaak ook geperfectioneerd.
Ja dat klopt maar dat kan al jaren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan met de volume down butten in de camera app ook foto's maken
kloptquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat kan al jaren.
vorig jaar mijn SE kapot laten vallen na 3 jaar trouwe dienstquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb vanaf de 4 tot nu nooit iets kapot gehad aan een iPhone. Ondanks mijn onhandigheid
Laag hun maar lekker kloten. Binnenkort zijn wel al bij F1 20 beland. Zitten ze hier nog te kutten met 10 en 11quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel gezien dat je door de sluiter knop ingedrukt te houden kan filmen maar dat kan blijkbaar alleen op de 11 en 11 pro. Terwijl het gewoon een software ding is.
Daar zit een of ander gamestuur op zekerquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laag hun maar lekker kloten. Binnenkort zijn wel al bij F1 20 beland. Zitten ze hier nog te kutten met 10 en 11
Niet zo gek als je het 5 jaar later doet dan de concurrentiequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
True. En als Apple iets implementeert is het vaak ook geperfectioneerd.
Heb gewoon een raceseat. Kom eens keer langs zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daar zit een of ander gamestuur op zeker
Is goedquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb gewoon een raceseat. Kom eens keer langs zou ik zeggen
Lijkt me niks. Dan heb je in je beste jaren als een muis geleefdquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Minimaal lenen en op je 30ste je complete studieschuld terugbetaald hebben
Nee hoor, had een goede baan tijdens mijn studiequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Dan heb je in je beste jaren als een muis geleefd
Ik was de beste spiegelaar in mijn tijdquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee hoor, had een goede baan tijdens mijn studie
hoe doe je dat nou weerquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik rij ronde tijden in de 1:15 in Monaco
Is dat spel niet uitgesteld?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laag hun maar lekker kloten. Binnenkort zijn wel al bij F1 20 beland. Zitten ze hier nog te kutten met 10 en 11
1:15 slakquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik rij ronde tijden in de 1:15 in Monaco
Ik binnen het uurquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1:15 slakirl doen ze dat in 1:10
lolquote:
Gevat weer makker, zoals ik van je gewend benquote:
Gewoon de goede racepace aanhouden en de raceline volgen. Dan kom je vaak al een eind, maar vaak ben je de bang. Zeker in Monacoquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe doe je dat nou weer
ik bots altijd in de grand hotel hairpin
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat is UWV simulatorquote:
Met Hanoi en Zandvoort op de kalenderquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik leef al toe naar de release van F1 2k20 sinds de dag dat 2k19 uitkwam
Zie mezelf daar al wel rijden in het zonnetje hoor. Soms als ik moet rijden in Dubai of Spanje ofzo smeer ik mezelf in met zonnebrandolie om het echte gevoel te krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met Hanoi en Zandvoort op de kalenderwordt een mooie release inderdaad.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zie mezelf daar al wel rijden in het zonnetje hoor. Soms als ik moet rijden in Dubai of Spanje ofzo smeer ik mezelf in met zonnebrandolie om het echte gevoel te krijgen
Heb op fok zelden normale personen gezienquote:
Op mij dan naquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb op fok zelden normale personen gezien
Winnend tegen Ajaxquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe heeft Utrecht het seizoen afgesloten?
Gelukkig ben ik erquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ga je toch weg debielquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit bij jou ook wel een behoorlijke steek los hoorquote:
Kan je normaal doen tegen haar? Alvast bedankt.quote:
Of anders?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je normaal doen tegen haar? Alvast bedankt.
Klopt. Mensen zouden echt denken wat doe je met die shenkies.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komen ck en ik een keer bij je lang en dat wil je niet
Ik weet wel wat een shank is, maar shenkies? Is dat de meervoud ervan want ik laat louter mijn vuisten sprekenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Mensen zouden echt denken wat doe je met die shenkies.
Mooie verbeelding van de quarantaine-leef.quote:
Hjb halve garequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit bij jou ook wel een behoorlijke steek los hoor
hoiquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dit valt mij een beetje van je tegen SwJquote:
Alleen dit? Wat een positivoquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit valt mij een beetje van je tegen SwJ
Zal niet veel anders worden dan ik het normaal "vier".quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al een beetje zin in Woningsdag??
Woningsdagquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al een beetje zin in Woningsdag??
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel anders worden dan ik het normaal "vier".
Zal waarschijnlijk het woord van 2020 wordenquote:
Nee dat wordt iets met coronaquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk het woord van 2020 worden
Dat is die feestdag sowieso wel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zo tergend dat ze meteen die naam aanpassen. Zelfs woningsnacht. Wat een onzin.
Coronalijerquote:
Benieuwd hoe mensen zich houden in de zomer als ze nergens kunnen zwemmen, chillen, geen sport om te kijken, geen vakanties.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
Vind 1september ook wel erg overdreven, maar ja is iig wel meteen duidelijk dat deze zomer nergens meer op gehoopt hoeft te worden.![]()
Kutzooi.
Koningsnacht is best leukquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is die feestdag sowieso wel.
Net zo leuk of kut als elke andere random uitgaansavond tochquote:
Ben vroeger nog eens naar dat 538-feestj op Museumplein geweest. Vies drukquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook niet zoveel met koningsdag normaal eigenlijk.. Ik vind alleen rommelmarkt wel leuk in de stad.
Na is mijn muziek niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben vroeger nog eens naar dat 538-feestj op Museumplein geweest. Vies druk
Daar doe je het dan ook niet om tochquote:
Maar ik drink ook geen alcohol dus zie niet in hoe dat leuk gaat worden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar doe je het dan ook niet om toch
Waar dan wel om?quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar doe je het dan ook niet om toch
Ja oke. Zaten ook gewoon gezinnen tussen, om daar nou naast pillen te poppen is ook weer zo wat jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik drink ook geen alcohol dus zie niet in hoe dat leuk gaat worden.
Als je met mensen bent gewoon gezellig tochquote:
Mwahquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. Zaten ook gewoon gezinnen tussen, om daar nou naast pillen te poppen is ook weer zo wat ja
Afhankelijk van de mensen, afhankelijk van of je ergens chill kan zitten, afhankelijk of je elkaar kan verstaan, afhankelijk of de muziek je geen oorkanker bezorgt, afhankelijk of je irritatielevel niet te hoog oploopt door vermoeiend dagjesvolk om je heen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je met mensen bent gewoon gezellig toch
Jij met je dagjesvolkquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mensen, afhankelijk van of je ergens chill kan zitten, afhankelijk of je elkaar kan verstaan, afhankelijk of de muziek je geen oorkanker bezorgt, afhankelijk of je irritatielevel niet te hoog oploopt door vermoeiend dagjesvolk om je heen.
Dat kan. Ik vind het een beetje vage term met een negatieve connotatiequote:
Het komt allemaal voort uit mijn frustratie over de disconnectie met veel mensen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het een beetje vage term met een negatieve connotatie
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt allemaal voort uit mijn frustratie over de disconnectie met veel mensen.
Laat me gewoon met rust ja.
Nou zwemmen en chillen kan op zich wel gewoon. Parken zat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mensen zich houden in de zomer als ze nergens kunnen zwemmen, chillen, geen sport om te kijken, geen vakanties.
Ga jij maar een dagje brommen op woningsdagquote:
Massale verzamelingen mensen in zwembaden, parken en stranden lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou zwemmen en chillen kan op zich wel gewoon. Parken zat.
Alleen tsja festivals.![]()
We moeten het doen met de kaarten die we krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]kusje erop
komt wel goed schatje
NOBODY SAID IT WAS EASY
Al die parken zijn toch al super druk nuquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Massale verzamelingen mensen in zwembaden, parken en stranden lijkt me niet verstandig.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij maar een dagje brommen op woningsdag
Gr gr AIVD
Geen idee, ik kom er niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Al die parken zijn toch al super druk nu
Het gaat volgende week regenen hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Al die mensen die nu ook eigen zwembadjes allemaal gingen aanschaffen in het nieuws terwijl we met waterschaarste te maken gaan krijgenEGOISME
Fucking droge periodes nu he, en komende zomer voorspeld. Lekker iedereen 2x per week zijn zwembad-water verversenquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat volgende week regenen hoor.
Je kan mensen niet alles afnemen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking droge periodes nu he, en komende zomer voorspeld. Lekker iedereen 2x per week zijn zwembad-water verversen
Rodriguez. Hij had nog geen tien minuten meegedaan bij PSV of het was al duidelijk: hier stond een linksback die te goed is voor de eredivisie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan mensen niet alles afnemen.
Dan komen er rellen.
Ik kan sowieso weinig met de term "Te goed voor de competitie waarin hij speelt".quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rodriguez. Hij had nog geen tien minuten meegedaan bij PSV of het was al duidelijk: hier stond een linksback die te goed is voor de eredivisie.
Heb ik wat gemist of? Dat viel toch allemaal wel mee?
Maarten Wijffelsquote:
Hier tweede etage helaas.quote:
quote:
Klopt. Het was voor mij wel een hele tijd de zolder. Maar nu heb ik alles mooi op mijn eigen kamertje staan, dus ik hoef er nooit af te komenquote:
Eerste 1,5 seizoen ofzo, toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk niet echt leuk vond om te volgenquote:
Raar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 1,5 seizoen ofzo, toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk niet echt leuk vond om te volgen
FC Knudde heeft nog een vacature openstaan HAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Bizot
Zeefuik- Senesi-Blind-Wijndal
Ziyech-Koopmeiners-Kokcu
Berghuis-Boadu-Malen
Waar kan ik solliciteren
Je moeder heeft ook nog iets openstaan. Maar die zal snel gevuld zijn HAHAHAquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FC Knudde heeft nog een vacature openstaan HAHAHAHA
Eerste 2 seizoenen zijn doorbijten, maar het zit goed in elkaar. De Afgelopen seizoenen werden steeds beter.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste 1,5 seizoen ofzo, toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk niet echt leuk vond om te volgen
Ja ik weet ook niet waarom, misschien ga ik het nog weleens kijkenquote:
HAHAHAH.. ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook nog iets openstaan. Maar die zal snel gevuld zijn HAHAHA
Het is wel een trage serie dus je moet er maar van houden, maar de karakterontwikkeling is wel geweldig gedaan. En de cinematografiequote:Op zaterdag 25 april 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom, misschien ga ik het nog weleens kijken
Vond de eerste 2 seizoenen ook al interessant genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen zijn doorbijten, maar het zit goed in elkaar. De Afgelopen seizoenen werden steeds beter.
Het zit vol detailsquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel een trage serie dus je moet er maar van houden, maar de karakterontwikkeling is wel geweldig gedaan. En de cinematografie
Tsja ik heb de luxe van een rustig park hier naast mijn straat met een mooie singel die tijdens de zomer vrij rustig is omdat mensen liever hutje mutje bij een goor meer gaan zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Massale verzamelingen mensen in zwembaden, parken en stranden lijkt me niet verstandig.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat wel... sta te shaken van caffeine
maar te moe verder... wel zin... in iets VETS EN RANZIGS...quote:
Ga slapen dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar te moe verder... wel zin... in iets VETS EN RANZIGS...
varkensspek met zwoerd
Na zoveel koffie?quote:
Braadsleequote:Op zaterdag 25 april 2020 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar te moe verder... wel zin... in iets VETS EN RANZIGS...
varkensspek met zwoerd
Oef. Waarmee gevuld?quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:14 schreef wietparkiet het volgende:
vanmiddag gevulde brie in bladerdeeg genot
Wie maakt dat allemaal voor jequote:Op zaterdag 25 april 2020 11:14 schreef 00wildchild het volgende:
Pfoh gebakken eieren met tomaat en oude kaas en kippenboullionpoeder en kruidenzout op toast met roomboter genot.
En om twaalf uur milkshake met oreokoekjesgenot.
Om drie uur uitgebreide fruitschaal genot en vanavond makreel gebakken rijst en gegrilde groente genot.
Viesdikkkkkkkkkk
Ik maak dat zelf allemaal voor ons. Echt zat van. Had ik maar een moeder om bij de gaan profiteuren die al mijn eten maakt en troep achter mijn reet opruimt en kleren wast.quote:
Boh klinkt wel erg lekker.quote:
Wat een keukenprinsesquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik maak dat zelf allemaal voor ons. Echt zat van. Had ik maar een moeder om bij de gaan profiteuren die al mijn eten maakt en troep achter mijn reet opruimt en kleren wast.
heb nog stokbroodje die zo ff in plakjes snijden dan krokant bakken met wat knoflook-oliequote:Op zaterdag 25 april 2020 12:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Boh klinkt wel erg lekker.
Honingdip bij en wat peterselie en grove zeezout potverdorie.
Maaakkkk me gekkkkkkquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog stokbroodje die zo ff in plakjes snijden dan krokant bakken met wat knoflook-olie
gaat sowieso peper zout over die brie
zal eens kijken of ik nog wat zongedroogde tomaatjes heb voor er tussen
@chevyquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou hè. Snap wel waarom zoveel mensen bij hun moeder blijven wonen.
ben vanochtend al geweestquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:10 schreef 00wildchild het volgende:
Dan ga je dat toch halen.
Ja ik ga even loempia’s rollen nog. Maar dat is voor morgen. Of vanavond laat.
moet ook nog gewoon gewerkt worden helaas dus koken/bakken is vooral weekend aangelegenheidquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:12 schreef 00wildchild het volgende:
Ja. Eerlijk is eerlijk, door die quarantaine heb je zoveel tijd om van alles te perfectioneren en gerechten te maken die lang duren.
bel de vreemdelingenpolitiequote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Loopt een Eritreer op het perron te tuffen
Goorquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wel leuk dat jij paar jaar terug nog helemaal van het vluchtelingen welkom wasquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Prima dat hij er staat maar hij hoeft niet van zich af te barfenquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij paar jaar terug nog helemaal van het vluchtelingen welkom was
soma's hebben vaak zelfde soort inteeltkopquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou trouwens ook een Somalier kunnen zijn ik zie het verschil niet
Jij bent toch al een tonnetje op de bankquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren besloten dat we een huis gaan kopen. Maar willen we eerst een tonnetje op de bank hebben. Nog even 2 jaar sparen dus.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent toch al een tonnetje op de bank
quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent toch al een tonnetje op de bank
Die was het denk ikquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
soma's hebben vaak zelfde soort inteeltkop
net als brabanders
Is dat typisch voor somaliersquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:38 schreef 00wildchild het volgende:
Voorhoofd
Smalle neus
Gigantische overbeet
Spillepoten
Dikke sanka
Op zich wel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is dat typisch voor somaliers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |