Sommige users hier zijn gewoon chronisch ongesteld.quote:Op zondag 26 april 2020 17:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Buren doen het vaak op warme dagen ik kan daar echt geen last van hebben eigenlijk
Aan die BBQ staaf van jou héquote:Op zondag 26 april 2020 17:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zou mijn leuke buurvrouw wel een keer willen spitroasten![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 11:44 schreef ZarB het volgende:
Oh bah ts is van de asociale toeterbruiloften![]()
![]()
dan zou ik zeker minimaal 5 keer pw gaan bbqen als hij mijn buurman was.
'Vrijheid van religie' heeft daar niks mee te maken. Dat betekent uitsluitend dat je vrije keuze hebt welk geloof je aanhangt en dat je dat mag belijden binnen de kaders van de wet. Het betekent niet dat daarmee ook automatisch alle gebruiken en rituelen binnen een geloof geoorloofd zijn.quote:Op zondag 26 april 2020 12:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Natuurlijk. Vrijheid van religie is een groot goed in Nederland. Ik begrijp ook niet dat er mensen klagen over het luiden van kerkklokken bijvoorbeeld.
[..]
Kan je gewoon op ignore zetten.
Vrijheid stopt waar het de rechten van anderen schaadt.quote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef Repentless het volgende:
Overigens zeg je vaak dat je iedereen zijn vrijheid gunt, maar vond je wel dat een onschuldig grapje op de Zwarte Cross vorig jaar verwijderd moest worden, vanwege het twittergezeik van mensen die niet eens op dat festival waren...
Daar zit hem de crux: je schendt met zo'n grapje niet de rechten van anderen.quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vrijheid stopt waar het de rechten van anderen schaadt.
Huilen. Dan doe je je raam/deur ff dicht een paar uur.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
De tokkies komen en masse weer uit hun winterslaap. Niet ruim vrijstaand wonen, maar gewoon in rijtjeshuis BBQ-en zodat de buren serieuze stankoverlast hebben.
Ik gun ieder zijn vrijheid, maar bij stevige wind geeft dit toch echt wel een behoorlijke overlast.
nee die halal muziek en knoflook lucht is lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
De tokkies komen en masse weer uit hun winterslaap. Niet ruim vrijstaand wonen, maar gewoon in rijtjeshuis BBQ-en zodat de buren serieuze stankoverlast hebben.
Ik gun ieder zijn vrijheid, maar bij stevige wind geeft dit toch echt wel een behoorlijke overlast.
Dus anderen hebben het recht om lekker te barbecueën met of zonder jouw gezeurquote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vrijheid stopt waar het de rechten van anderen schaadt.
"Helaas" woon ik vrijstaand en heeft er niemand last vanquote:
Tokkies zijn als ze net begonnen zijn met feesten vaak heel gezellig. Waarschijnlijk kom je er nog mee weg ook. Meteen praten ze tegen je alsof je er dagelijks komt. Als de alcohol echter al wat langer vloeit moet je ook weer snel weg voor de vechtpartijtjes beginnenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef Hallojo het volgende:
Ga er naartoe en gooi ook een speklapje op de BBQPak er gezellig een biertje bij
Dat je die hint niet begrijpt zeg......quote:Op zondag 26 april 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
Vorig jaar zei een buurvrouw nog dat ze het altijd zo lekker vond ruiken als we zitten te bbq'en en dat ze er van baalt dat ze het zelf zo weinig doen.
Moet mevrouw maar duidelijk zijn en niet passief agressief.quote:Op maandag 27 april 2020 10:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat je die hint niet begrijpt zeg......
Of de vrouw is lelijk of je bent homo. Ze wil dat je haar uitnodigt en haar alle kanten van je tuin laat zienquote:Op maandag 27 april 2020 10:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Moet mevrouw maar duidelijk zijn en niet passief agressief..
Van mijn buurvrouw zou ik @vosss nog vanaf trappen.quote:Op maandag 27 april 2020 11:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Of de vrouw is lelijk of je bent homo. Ze wil dat je haar uitnodigt en haar alle kanten van je tuin laat zien
Daar kun je iemand serieus letsel mee toebrengen.quote:Op maandag 27 april 2020 11:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Van mijn buurvrouw zou ik @:vosss nog vanaf trappen..
Wat doe je stoer dan?quote:Op zondag 26 april 2020 11:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lekker varkentje aan het spit in de voortuin natuurlijk. Val mij niet lastig met je ramadan waanzin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ze wel heel lelijk zijnquote:Op maandag 27 april 2020 11:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Van mijn buurvrouw zou ik @:vosss nog vanaf trappen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |