Ik heb ook gewoon werk hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik zit niet hele dagen hier zoals frantic en uitstraling.
Heb gewoon werk.
Ik Skip. M’n glaasje rood zakt diep :’)quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:40 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, de borrel na de bingo is trouwens vanavond bij mij op de veranda [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik Skip. M’n glaasje rood zakt diep :’)
Maar m’n bank ligt zo lekker #zolderkamertquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]partypoepert
Jij kan gewoon vanaf mijn veranda nog rollend naar huis, hoef je niet eens voor te kunnen kruipen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeeee jij hebt bijzonder werk![]()
Op fok zitten alleen maar uitkeringstrekkers toch?
Das toch ook een uitkeringquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij gewoon WW krijgt![]()
tamme ariequote:Op vrijdag 24 april 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar m’n bank ligt zo lekker #zolderkamert
Nee die volgende dan. NS-Grote Smurf Roger van Boxtel aan het woord. Waar staat hij? Op station Gorinchem. Rijdt NS daar? Neequote:Op vrijdag 24 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
arme baudet toch elke keer
29 MINUTEN GELEDEN
Gewoon een gesprek met jezelf hebben danquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel drommels gezellig hier zo met jullie allemaal hoor
Doe ik al zo vaakquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek met jezelf hebben dan
Dutjes kunnen doen is een gave die ik niet hebquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dutje gedaan, gegeten, zo maar een kopje koffie dan.
Eerst komt hij en dan kom jij?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik blijf ook niet lang. Vriend is onderweg
Dat is wel een gemisquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dutjes kunnen doen is een gave die ik niet heb
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst komt hij en dan kom jij?
Zelfde hier.. Of ik kom niet in slaap of ik slaap gelijk uren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas meestal het eerste. En als het 2e lukt slaap ik 's-nachts niet meer. Want dan word ik om 23:30 uur wakker ofzo..quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde hier.. Of ik kom niet in slaap of ik slaap gelijk uren.
Oh had ik vd week, was vroeg thuis, zat in de zon, en was zo even een half uurtje weg.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dutje gedaan, gegeten, zo maar een kopje koffie dan.
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas meestal het eerste. En als het 2e lukt slaap ik 's-nachts niet meer. Want dan word ik om 23:30 uur wakker ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit gewoon een kliko aan troep.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Is ook te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.Tap tap tap
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Ja vind ik ook. Dit is wel erg harteloos. Hoezo hing die foto in de weg of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Hm, een beetje gevoelloos omdat nu al te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.![]()
Geen idee, ze zeiden dat het hun beter leek voor de kinderen. Maar ik heb juist door die foto hele mooie gesprekken met de kinderen over die foto. Ze hebben het wel echt met de beste bedoelingen gedaan, dat geloof ik echt maar het voelt echt niet ok.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Dit is wel erg harteloos. Hoezo hing die foto in de weg of zo?
Áls het mij al eens overkomt voel ik mij daarna zo verrot dat ik daarna denk... neeeee nooit meer doenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |