Ik heb ook gewoon werk hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik zit niet hele dagen hier zoals frantic en uitstraling.
Heb gewoon werk.
Ik Skip. M’n glaasje rood zakt diep :’)quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:40 schreef Ygritte het volgende:
Jongens, de borrel na de bingo is trouwens vanavond bij mij op de veranda [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik Skip. M’n glaasje rood zakt diep :’)
Maar m’n bank ligt zo lekker #zolderkamertquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]partypoepert
Jij kan gewoon vanaf mijn veranda nog rollend naar huis, hoef je niet eens voor te kunnen kruipen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neeeeee jij hebt bijzonder werk![]()
Op fok zitten alleen maar uitkeringstrekkers toch?
Das toch ook een uitkeringquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij gewoon WW krijgt![]()
tamme ariequote:Op vrijdag 24 april 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar m’n bank ligt zo lekker #zolderkamert
Nee die volgende dan. NS-Grote Smurf Roger van Boxtel aan het woord. Waar staat hij? Op station Gorinchem. Rijdt NS daar? Neequote:Op vrijdag 24 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
arme baudet toch elke keer
29 MINUTEN GELEDEN
Gewoon een gesprek met jezelf hebben danquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel drommels gezellig hier zo met jullie allemaal hoor
Doe ik al zo vaakquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek met jezelf hebben dan
Dutjes kunnen doen is een gave die ik niet hebquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dutje gedaan, gegeten, zo maar een kopje koffie dan.
Eerst komt hij en dan kom jij?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik blijf ook niet lang. Vriend is onderweg
Dat is wel een gemisquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dutjes kunnen doen is een gave die ik niet heb
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst komt hij en dan kom jij?
Zelfde hier.. Of ik kom niet in slaap of ik slaap gelijk uren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas meestal het eerste. En als het 2e lukt slaap ik 's-nachts niet meer. Want dan word ik om 23:30 uur wakker ofzo..quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde hier.. Of ik kom niet in slaap of ik slaap gelijk uren.
Oh had ik vd week, was vroeg thuis, zat in de zon, en was zo even een half uurtje weg.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Dutje gedaan, gegeten, zo maar een kopje koffie dan.
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas meestal het eerste. En als het 2e lukt slaap ik 's-nachts niet meer. Want dan word ik om 23:30 uur wakker ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit gewoon een kliko aan troep.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Is ook te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.Tap tap tap
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Ja vind ik ook. Dit is wel erg harteloos. Hoezo hing die foto in de weg of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Hm, een beetje gevoelloos omdat nu al te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.![]()
Geen idee, ze zeiden dat het hun beter leek voor de kinderen. Maar ik heb juist door die foto hele mooie gesprekken met de kinderen over die foto. Ze hebben het wel echt met de beste bedoelingen gedaan, dat geloof ik echt maar het voelt echt niet ok.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Dit is wel erg harteloos. Hoezo hing die foto in de weg of zo?
Áls het mij al eens overkomt voel ik mij daarna zo verrot dat ik daarna denk... neeeee nooit meer doenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Nee. Eens. Is te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.Niet tof dit. Zij is toch nog steeds onderdeel van het team!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.
Ja heb ik ook gezegd. ook al komt ze niet meer terug ze is nog steeds onze collega en tot haar sterven in dienst bij de stichting.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet tof dit. Zij is toch nog steeds onderdeel van het team!
Stel het aan de orde, praat eroverquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeiden dat het hun beter leek voor de kinderen. Maar ik heb juist door die foto hele mooie gesprekken met de kinderen over die foto. Ze hebben het wel echt met de beste bedoelingen gedaan, dat geloof ik echt maar het voelt echt niet ok.
Beter leek voor de kinderen? Wat ga je de kinderen dan vertellen als ze er niet meer is? Helemaal niks want ze zijn haar toch al soort van vergeten?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeiden dat het hun beter leek voor de kinderen. Maar ik heb juist door die foto hele mooie gesprekken met de kinderen over die foto. Ze hebben het wel echt met de beste bedoelingen gedaan, dat geloof ik echt maar het voelt echt niet ok.
Doe ik ook, van die 2 collega's is het prima als we dinsdag die foto weer terughangen maar dat is dan ook weer zo iets ofzo. Beter hadden ze er gewoon van af gebleven dan hadden we nu dit dilemma niet gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel het aan de orde, praat eroverMisschien komt de foto terug of leer je meer over hun beweegredenen om hem weg te halen
Precies en dat gaat bij kinderen echt snel he?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter leek voor de kinderen? Wat ga je de kinderen dan vertellen als ze er niet meer is? Helemaal niks want ze zijn haar toch al soort van vergeten?
Oeh dat hebben we vast! En ga ik als ik wat minder emotioneel ben eens uitzoeken, goede tip. Wat ook een beetje steekt wel is dat ik al 12 jaar met die collega werk en 1 van de collega's die hem heeft weggehaald pas een jaar in dienst is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:33 schreef Ygritte het volgende:
Hebben jullie niet een protocol verlieservaringen o.i.d.? Misschien staat daar ook nog iets nuttigs in waar je terug op kan grijpen.
Meeste wel en sommigen ook niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies en dat gaat bij kinderen echt snel he?
Had ze beter even in overleg kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dat hebben we vast! En ga ik als ik wat minder emotioneel ben eens uitzoeken, goede tip. Wat ook een beetje steekt wel is dat ik al 12 jaar met die collega werk en 1 van de collega's die hem heeft weggehaald pas een jaar in dienst is.
Is ook zo. Sprak laatst wat meiden over wat ik aan het doen was en Naam tuin aan het maken ben. Toen vroegen ze wat is er met naam.....oooohja!quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meeste wel en sommigen ook niet.
Ik heb ze er tussen gehad die jaren later ineens heel verdrietig waren omdat ze ineens niet meer wisten hoe oma/opa/papa/mama/insert wie dan ook maar iets zei/deed/rook of nooit zullen meemaken/horen/weten. Kinderen zijn soms net ook mensen
Ja oei, dat vind ik ook niet echt heel erg nadenkend van je collega en ook gewoon best wel een beetje pijnlijk. Dus nee je zeurt niet en bent ook niet overdramatischquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dat hebben we vast! En ga ik als ik wat minder emotioneel ben eens uitzoeken, goede tip. Wat ook een beetje steekt wel is dat ik al 12 jaar met die collega werk en 1 van de collega's die hem heeft weggehaald pas een jaar in dienst is.
Dit ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja oei, dat vind ik ook niet echt heel erg nadenkend van je collega en ook gewoon best wel een beetje pijnlijk. Dus nee je zeurt niet en bent ook niet overdramatisch
Nee die wèl.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Was net in een Jumbo in een wat minder welvarende buurt, honderden mensen met een tintje die tegen elkaar aan botsen, zijn die niet helemaal in orde of wat?
Ben even benieuwd naar jullie mening over het volgende.wat raar? Met welke reden hebben ze dat gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wellicht reageer ik weer te overdramatisch.
bij gelezen.
nah vind dat niet tof dat ze hem zo snel al hebben weg gehaald
We zitten na de bingo bij mij op de veranda. Zonder frantic wat die is al half lam en een tamme arie.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Is er nog een borrel vanavond te scoren in de skybar?
Schenk maar vast in want dit feestbeest is wel toe aan wat plezier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We zitten na de bingo bij mij op de veranda. Zonder frantic wat die is al half lam en een tamme arie.
Jouw tuin knapt trouwens best hard op zo!quote:
Verwarrend voor de kinderen want de collega komt niet meer terug. Overigens waren ze wel van plan die foto een ander mooi plekje te geven. Naja we gaan het er volgende week wel over hebben en dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat raar? Met welke reden hebben ze dat gedaan?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schenk maar vast in want dit feestbeest is wel toe aan wat plezier.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schenk maar vast in want dit feestbeest is wel toe aan wat plezier.
Ik heb mijn zinnen gezet op een hangmat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw tuin knapt trouwens best hard op zo!![]()
Heb je nog plannen voor verdere tuin chillings enzo?
Vertel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een historisch prachtige dag dit jongens en meisjes.
Oehhhhh nicequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen gezet op een hangmat.
Geen koffie, geen lome ochtendseks, geen verse croissantjes met mascarpone en aardbeien?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh niceOp vakantie strompel ik altijd zo uit mijn bed naar de hangmat en dan wakker worden met het geluid van de vogels opkomende zon en dan langzaam wakker worden.... ultiem vakantiegevoel.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh niceOp vakantie strompel ik altijd zo uit mijn bed naar de hangmat en dan wakker worden met het geluid van de vogels opkomende zon en dan langzaam wakker worden.... ultiem vakantiegevoel.
Je moet mij 's ochtends niet te veel storen ja!quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen koffie, geen lome ochtendseks, geen verse croissantjes met mascarpone en aardbeien?
wat doe jij hier nogquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een historisch prachtige dag dit jongens en meisjes.
Jaja. Ben straks weg.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je niet aan de ketting en in de bench en dinsdagochtend pas terug komen :p?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |