Is die vent altijd straalbezopen, heeft hij een spraakgebrek of is het een combinatie tussen die twee?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:08 schreef Paul het volgende:
Van Seumeren spreekt:
https://www.facebook.com/363225737202042/videos/1087592994949106/
https://www.telegraaf.nl/(...)ooral-in-bekerfinale ...quote:Op zaterdag 25 april 2020 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel kansloos.
Maar je mag vinden van niet.
Een ticket eisen obv iets wat mogelijk zou gaan gebeuren. Ja, zo werkt dat niet.
Maar de rechter zal ook zien dat Willem II nu een beter puntengemiddelde heeft. Maar het speelt toch mee. Dit komt nog bovenop dat hele verhaal met de bekerfinalequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ooral-in-bekerfinale ...
Uiteindelijk zal de rechter gaan kijken of deze beslissing enigszins redelijk is. En dan neem je alle omstandigheden van het geval mee. Dus 3x een beetje gelijk kan dan wel 1 keer helemaal gelijk worden. Het gaat om het geheel en of dat een beetje redelijk is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar de rechter zal ook zien dat Willem II nu een beter puntengemiddelde heeft. Maar het speelt toch mee. Dit komt nog bovenop dat hele verhaal met de bekerfinale
Hahaha zo werkt dat toch niet?
3x een klein beetje gelijk maakt dat je in totaal ergens recht op hebt?
Misschien hebben ze daar inderdaad een punt. Maar het blijft een feit dat de bekerfinale niet is gespeeld en dat Willem II boven Utrecht stond in de competitie, hoe oneerlijk dit ook is omdat Utrecht ook nog eens een wedstrijd minder gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het argument 'dat ticket was de inzet van de bekerfinale niet van de competitie' niet bij voorbaat kansloos. Dat de beker er niet in is betrokken is wel apart.
Maar welke rechter gaat zich hier aan branden.
Dit dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:28 schreef Postzeeegel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar inderdaad een punt. Maar het blijft een feit dat de bekerfinale niet is gespeeld en dat Willem II boven Utrecht stond in de competitie, hoe oneerlijk dit ook is omdat Utrecht ook nog eens een wedstrijd minder gespeeld heeft.
Het enige wat een rechter kan doen is beoordelen of de KNVB zorgvuldig heeft gehandeld bij het aanwijzen voor de plekken voor Europees voetbal, en aangezien de huidige stand van de competitie het enige is wat echt feitelijk vaststaat in dit uitzonderlijke jaar zie ik hier niet veel ruimte voor discussie.
Ik zie het somber in voor Utrecht.
Vergeet Cambuur niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Begrijpelijk. Utrecht is de enige club die met recht kan zeggen dat ze genaaid worden in deze verdeling. Wat niet per se betekent dat de KNVB fout handelt, maar ik snap zeker dat ze pissig zijn.
Ja true, ook Cambuur komt er bekaaid af. Ik was in mijn hoofd niet bezig met de Eerste Divisie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:46 schreef Wickedman030 het volgende:
[..]
Vergeet Cambuur niet.
Stonden 12 punten los in de Keuken divisie. En volgens mij zelfs meer dan 18 punten los van de nummer 3 (plaats 1 en 2 geven recht op promotie).
het blijft een vreemde zaak dat ze voor de eredivisie 2 verschillende uitgangsposities hebben genomen, consequent is dat niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja true, ook Cambuur komt er bekaaid af. Ik was in mijn hoofd niet bezig met de Eerste Divisie.
Zorgvuldig handelen is niet het criterium. Het criterium is of deze beslissing in redelijkheid onaanvaardbaar is. Dat is een betrekkelijk lichte toets. Maar je neemt er wel alles in mee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:28 schreef Postzeeegel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar inderdaad een punt. Maar het blijft een feit dat de bekerfinale niet is gespeeld en dat Willem II boven Utrecht stond in de competitie, hoe oneerlijk dit ook is omdat Utrecht ook nog eens een wedstrijd minder gespeeld heeft.
Het enige wat een rechter kan doen is beoordelen of de KNVB zorgvuldig heeft gehandeld bij het aanwijzen voor de plekken voor Europees voetbal, en aangezien de huidige stand van de competitie het enige is wat echt feitelijk vaststaat in dit uitzonderlijke jaar zie ik hier niet veel ruimte voor discussie.
Ik zie het somber in voor Utrecht.
jij maakt maar halve dagen dus je zit nog in januariquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het lijkt mij het eerlijkst als ze alsnog de inhaalwedstrijden (zonder publiek) spelen, net als de bekerfinale, en dan een streep onder het seizoen zetten.
Frans lijkt mij een drinker ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die vent altijd straalbezopen, heeft hij een spraakgebrek of is het een combinatie tussen die twee?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij maakt maar halve dagen dus je zit nog in januari
Huhquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, zijn livestreams lopen meestal "iets" achter, in huize Drizzt is het nu winterstop.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan zeker weer in de eerste ronde eruit vliegen tegen één of andere amateurclub? Net als de afgelopen 2 keer?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:00 schreef Paul het volgende:
Petitie is gestart jongens
https://petities.nl/petit(...)03qhdBoYHkjQ-6X4GFgY
Er mag niet meer gevoetbald worden Drizzt.quote:
Ticket van Feyenoord naar Utrecht, Feyenoord als bekerwinnaar; wegens omstandigheden niet gespeeld dus wint de uitspelende ploeg (Feyenoord). Met het oog op de competitie (Utrecht wedstrijd minder, 3 punten minder, beter doelsaldo dan Willem II en onderling resultaat beter). Lijkt mij gerechtvaardigd.quote:
Johquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan zeker weer in de eerste ronde eruit vliegen tegen één of andere amateurclub? Net als de afgelopen 2 keer?
Nee, dank je.Petitie niet getekend.
[..]
Er mag niet meer gevoetbald worden Drizzt.
Dus ook geen inhaalwedstrijd. Dat is de hele reden dat de competitie is afgelast.
Ticket als bekerfinalist is beter dan als 3e eindigen. De 3e plek geeft voorronde EL, de beker geeft directe plaatsing. Als een wedstrijd in de beker niet gespeeld kan worden, wint het uitspelende team reglementair met 0-1, Feyenoord dus in dit geval dat.. 3e staat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:57 schreef Parafernalia het volgende:
Het is superzuur voor Utrecht. Maar ik zou ook niet weten waarom Utrecht ipv Willem II Europa in zou mogen eigenlijk. Makkelijk gezegd misschien als Tilburger..
Die bekerfinale is nog ingewikkelder. Maar gaat feyenoord als nummer 3 niet sowieso Europa in? Dan kan Utrecht toch als 'verliezend finalist' Europa in..?
Zo heeft iedereen wel eens van die zeperds, Feyenoord liet zich onlangs nog aardig te kijk zetten door een stel derderangsvoetballers uit Schotland, en Ajax is ook wel eens uitgeschakeld door een of andere Noorse club waar hier nog geen hond van gehoord had.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Utrecht heeft veel meer bereikt in Europa.
Daar weten Dudelange en FSK Zrinjski alles van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |