We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:51 schreef golfer het volgende:
Ik spreek en zie, behalve wat winkelpersoneel op afstand, en mij eigen B. ook verder niemand.
Vind mijzelf totaal niet zielig.
Raar genoeg doe ik daar dus helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.
voor mij andersom, ben alleen, maar (voel me) niet eenzaamquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef golfer het volgende:
Eenzaam, maar niet alleen of was het andersom?
Eh....quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:55 schreef golfer het volgende:
Raar genoeg doe ik daar dus helemaal niet aan.![]()
Soms wel een whats-appje.
Omdat de camera van mijn eigen laptop stuk is heb ik nu wel een losse camera besteld. Komt volgende week binnen. Want ik moet nu steeds de werklaptop daarvoor opstarten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.
Eh... ik zie je niet IRL zwaaien, hoor.quote:
Ik. Heb. Het. Ook. Over. Contact. Met. Mensen. Via. Digitale. Media.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Eh... ik zie je niet IRL zwaaien, hoor.
Nee, je typte:quote:Ik. Heb. Het. Ook. Over. Contact. Met. Mensen. Via. Digitale. Media.
quote:We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm.
Wat een opoffering he?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit mensen spreken. Maar gooi het maar op semantics. Iks preek mensen op FOK, ik spreek mensen in WoW. Maar je mag het er best bij houden dat je he-le-maal niemand spreekt op Blues na.
In 1918 was dat een opoffering. Nu valt het allemaal reuze mee. Zeker als je ook nog een partner hebt. Voor alleenstaanden is het al een stuk moeilijker, lijkt me.quote:
Pssttt...Internet is niet het echte leven. Ik hoor je stem niet en zie je niet echt.quote:
Met stemmetjes erbij dan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:26 schreef Tele6 het volgende:
Misschien kan Blues je het forum voorlezen, zodat het toch nog gesproken wordt wat we tegen je zeggen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Als je geen twee uur alleen kan zijn, is er denk ik wel wat aan de hand met je. Tenzij je een paar maanden oud bent.
Ik krijg wel een beeld van je nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssttt...Internet is niet het echte leven. Ik hoor je stem niet en zie je niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |