abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2020 @ 15:06:16 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192858788
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tenzij je huisdier een vleermuis is.

En aaaaahhhhhh nog een Karen!
Jij wast nooit je handen... gadverdamme!!
Wie zegt dat ik nooit mijn handen was flapdrol, dit deed ik altijd al tussendoor maar ik ga echt niet vanwege deze onzin mijn handjes 20 seconden wassen voor alles wat ik aanraak wat van buiten komt. Pure waanzin!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 april 2020 @ 15:16:16 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192858932
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik nooit mijn handen was flapdrol, dit deed ik altijd al tussendoor maar ik ga echt niet vanwege deze onzin mijn handjes 20 seconden wassen voor alles wat ik aanraak wat van buiten komt. Pure waanzin!
Dat hoeft ook niet, en niemand geeft jou de opdracht om dat te doen.
men geeft alleen aan.. was gewoon je handen..

Je maakt het allemaal veel erger dan hoe de situatie is.
En natuurlijk mag je wel naar je familie, maar houd gewoon afstand, net als een griep virus verspreid dit virus gewoon makkelijk door de lucht, en ja.. ouderen zijn gewoon zwakker.
Bedoel als jij de griep hebt ga je toch ook niet vrolijk bij je 80 jarige oma op bezoek of wel???
what a year!, and its only Januari!
  woensdag 29 april 2020 @ 15:26:47 #78
189978 controlaltdelete
pi_192859092
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, en niemand geeft jou de opdracht om dat te doen.
men geeft alleen aan.. was gewoon je handen..

Je maakt het allemaal veel erger dan hoe de situatie is.
En natuurlijk mag je wel naar je familie, maar houd gewoon afstand, net als een griep virus verspreid dit virus gewoon makkelijk door de lucht, en ja.. ouderen zijn gewoon zwakker.
Bedoel als jij de griep hebt ga je toch ook niet vrolijk bij je 80 jarige oma op bezoek of wel???
Ik heb nooit echt de griep geluksvogel ik, bovendien vroeger als je een halve griep onder je leden had met een hoestje of een loopneus kon je gewoon gaan werken als je wilde. Nu ben je al een halve dode en hoe haal je het in je hoofd als je toch de straat op durft te gaan want het virus!

Als je opa, oma, vader of moeder in een verzorgingstehuis zitten kun je niet op bezoek, al zou je het toch willen het mag niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192859306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt de griep geluksvogel ik, bovendien vroeger als je een halve griep onder je leden had met een hoestje of een loopneus kon je gewoon gaan werken als je wilde. Nu ben je al een halve dode en hoe haal je het in je hoofd als je toch de straat op durft te gaan want het virus!

Als je opa, oma, vader of moeder in een verzorgingstehuis zitten kun je niet op bezoek, al zou je het toch willen het mag niet.
Als je griep hebt en je gaat naar je werk alsof er niks aan de hand is ben je gewoon asociaal. En waarom denk je dat je niet bij ouderen op bezoek kan? Misschien omdat de kans bestaat dat ze doodgaan bij besmetting, en dat wel een dingetje om te vermijden is? 8)7
  woensdag 29 april 2020 @ 15:56:26 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192859572
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je de huidige situatie duidelijk begrepen hebt.
De issue zit m in de incubatie tijd, je kan je prima in order voelen en toch het virus bij je dragen.

Het KAN zijn dat jij je prima voelt maar een ander kan er dood ziek om worden, Ik heb bijvoorbeeld pinda allergie, jij kan vast wel een hele pot pindakaas leeg vreten maar als ik het doe, kan het misschien wel mijn dood worden.

Maar goed de reden dat in de VS Nederland en Italie de teller als een gek omhoog schoot is doordat mensen dus er gewoon weinig aan deden.

En wat word er nou gevraagd, in feite heel weinig als je thuis kan werken ga thuis werken, was gewoon zoveel mogelijk je handen en probeer zo veel mogelijk afstand te houden.
Er staat nergens dat je jou kinderen niet mag knuffelen of iets in die geest.

Ik ben bijvoorbeeld al enige tijd niet bij mijn vriendin en haar kleine geweest omdat zij astma heeft en hij Bronchitis, ik bedenk wel andere manieren voor contact veel face time, en bellen en andere dingetjes.
what a year!, and its only Januari!
pi_192860082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je griep hebt en je gaat naar je werk alsof er niks aan de hand is ben je gewoon asociaal. En waarom denk je dat je niet bij ouderen op bezoek kan? Misschien omdat de kans bestaat dat ze doodgaan bij besmetting, en dat wel een dingetje om te vermijden is? 8)7
Sommige werkgevers zullen daar anders over denken. Ben ook af en toe ziek(grieperig) naar m'n werk geweest.Flauwe opmerkingjes over aanstellertis enz.wil je ook niet hebben natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 29-04-2020 17:03:56 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192860801
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je griep hebt en je gaat naar je werk alsof er niks aan de hand is ben je gewoon asociaal.
Lees nog eens. :)
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
  woensdag 29 april 2020 @ 17:50:37 #83
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192861044
Wie coronamaatregelen niet respecteert, riskeert smartphone kwijt te spelen omdat je met het voorwerp een misdrijf pleegt _O-

https://www.hln.be/nieuws(...)12IHOz1HA5knYHH9rOJc
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192861046
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:37 schreef aioli het volgende:

[..]

Lees nog eens. :)
Ik ben van de 'mud pies' en broodje met wormen generatie.Lekker hoor! Didn't do me any harm!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192861129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:50 schreef Summers het volgende:
Wie coronamaatregelen niet respecteert, riskeert smartphone kwijt te spelen omdat je met het voorwerp een misdrijf pleegt _O-

https://www.hln.be/nieuws(...)12IHOz1HA5knYHH9rOJc
Niet klitten! - anders nemen we je speelgoed weg!
Met mijne telefoon kunnen ze echt niet veel.
pi_192861230
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben van de 'mud pies' en broodje met wormen generatie.Lekker hoor! Didn't do me any harm!
Ik had het niet tegen jou hoor :) Ik had het tegen illusions. Die verdraait namelijk de woorden van degene die hij citeerde.

Als je griep hebt ben je (meestal) niet eens in staat om te gaan werken.
pi_192861360
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:01 schreef aioli het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou hoor :) Ik had het tegen illusions. Die verdraait namelijk de woorden van degene die hij citeerde.

Als je griep hebt ben je (meestal) niet eens in staat om te gaan werken.
Das waar. Als 't echte griep en niet maar 'n beetje verkoudheid is of zo.
Raar is : als je echte griep krijgt voel je als je op het randje van dood bent. En dan daarna voel je beter dan voor je griep heb gehad. Kan 't ook 'n soort natural cleansing process zijn?
pi_192861419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Das waar. Als 't echte griep en niet maar 'n beetje verkoudheid is of zo.
Raar is : als je echte griep krijgt voel je als je op het randje van dood bent. En dan daarna voel je beter dan voor je griep heb gehad. Kan 't ook 'n soort natural cleansing process zijn?
Ik voel me na een echte griep nog wel een tijdje zwak. Ik ben dan ook wat kilo's kwijt en moet dan echt weer even aansterken. Gelukkig komt het niet vaak voor.
pi_192861535
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:11 schreef aioli het volgende:

[..]

Ik voel me na een echte griep nog wel een tijdje zwak. Ik ben dan ook wat kilo's kwijt en moet dan echt weer even aansterken. Gelukkig komt het niet vaak voor.
hmmm...misschien voor mij heeft 't wat met de whisky en paracetamol, thee,water,vitamin C, kleine stikkie 'kuur' te maken. ;)
  woensdag 29 april 2020 @ 18:23:31 #90
189978 controlaltdelete
pi_192861682
Dan heb ik zo te lezen nog nooit echt een griep gehad ondanks dat ik elk jaar een oproep voor de griepprik ontvang.

Trouwens in de goede oude tijd ook vaak zat dat collega, manager of directeur toch met de griep evengoed op werk verscheen want druk dit en dat is heel belangrijk moet nog gebeuren en dan maar wat vroeger naar huis ging.
pi_192861769
Lekker "mud pies" blijven eten jongens, daarmee verslaan we polio ook wel!

Als je weet dat je griep hebt en je gaat naar werk mensen lopen aansteken ben je gewoon asociaal, wat je werkgever daar ook van vindt. Vrij normaal dus dat ze het ook niet echt waarderen als je een 80-jarige bezoekt die kan overlijden indien die besmet raakt met COVID-19. :')
pi_192861837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sommige werkgevers zullen daar anders over denken. Ben ook af en toe ziek(grieperig) naar m'n werk geweest.Flauwe opmerkingjes over aanstellertis enz.wil je ook niet hebben natuurlijk.
Als je werkgever er iets anders over denkt, maakt dat je minder asociaal door willens en wetens andere mensen ook lekker de griep te bezorgen? Luister dan maar naar je baas. 8)7
  woensdag 29 april 2020 @ 18:35:56 #93
189978 controlaltdelete
pi_192861956
Wat een onzin. Voor deze gekte kwamen mensen vaak zat naar werk als ze even iets grieperigs hadden alleen de echte aanstellers bleven bij het eerste kuchje thuis.
  woensdag 29 april 2020 @ 18:41:31 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192862066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een onzin. Voor deze gekte kwamen mensen vaak zat naar werk als ze even iets grieperigs hadden alleen de echte aanstellers bleven bij het eerste kuchje thuis.
Inderdaad voor een griepje deden werkgevers al gauw alsof je je aanstelde en best kon komen werken dus de msm aangedreven gekte is niet echt realiteit maar zwaar overdreven .

Coronavirus-hype biggest political hoax in history

https://m.washingtontimes(...)aXAHxygMjGbfljb4x5kk

[ Bericht 11% gewijzigd door Summers op 29-04-2020 18:49:44 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192862243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:27 schreef illusions het volgende:
Lekker "mud pies" blijven eten jongens, daarmee verslaan we polio ook wel!

Als je weet dat je griep hebt en je gaat naar werk mensen lopen aansteken ben je gewoon asociaal, wat je werkgever daar ook van vindt. Vrij normaal dus dat ze het ook niet echt waarderen als je een 80-jarige bezoekt die kan overlijden indien die besmet raakt met COVID-19. :')
In the heat of the moment,if you got the opportunity for a hot night of passion with a very attractive someone, who said they 'have got a bit of a cold' but would still 'fancy a bit' , would you 'have a go' or not?

Sorry if this is a bit off-topic.
pi_192862279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

In the heat of the moment,if you got the opportunity for a hot night of passion with a very attractive someone, who said they 'have got a bit of a cold' but would still 'fancy a bit' , would you 'have a go' or not?

Sorry if this is a bit off-topic.
Of ik dat nou zou doen of niet, maakt het niet meer of minder asociaal.

Zal je wel weer niet snappen. :')
pi_192862347
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Of ik dat nou zou doen of niet, maakt het niet meer of minder asociaal.

Zal je wel weer niet snappen. :')
Nou, ligt eraan - misschien zou 't goed om je immunsysteem te versterken. :)
pi_192862351
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou, ligt eraan - misschien zou 't goed om je immunsysteem te versterken. :)
Ga jij maar lekker modder eten dan, zullen we vast de wereld mee redden.
pi_192862379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker modder eten dan, zullen we vast de wereld mee redden.
Kom op zeg - mud pies and worm sandwiches nog steeds klasse traditionele Britse cuisine is.
pi_192862391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kom op zeg - mud pies and worm sandwiches nog steeds a la Carte traditionele Britse cuisine is.
Heb nooit ontkend dat de Britse keuken verschrikkelijk is, maar je gaar er geen virus mee uitroeien. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')