abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 april 2020 @ 13:26:09 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192857298
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

de msm pakt gewoon op wat rond youtube gaat.
je weet wel via die filmpjes die volgens jou geblokkeerd zijn.

Ik heb het niet over tegen geluid, je hebt hier een topic je hebt youtube en tig andere sites.
En de filmpjes die geblokkeerd worden bevatten content die niet volgens de regels van youtube zelf is, dat heeft niks met vrijheid van mening uiting te maken, en al geen ene hol met mensenrechten.
dat heeft te maken met de policy van de website.
Als je een naakt foto maakt en op FB zet word deze ook gewoon geblokkeerd, want dat is gewoon tegen de regels van de website.
de complot wereld heeft nog nooit zoveel media gehad waarbij ze van alles mogen uploaden, en dan nog gaan klagen er over als ze zelf content plaatsen wat gewoon niet mag van de betreffende site.
je mag hier gewoon ook niet over holocaust beginnen, dat is gewoon tegen de regels van FOK!
je lult slap uit je nek 8)7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 29 april 2020 @ 13:26:10 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192857299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef aioli het volgende:
Kom op!! Het heeft nu lang genoeg geduurd! We vragen God COVID-19 weg te blazen middels een gebed.


Met z'n allen graag!
en geld, bakken met geld doneren!
want dat helpt ook natuurlijk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192857346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

en geld, bakken met geld doneren!
want dat helpt ook natuurlijk!
Volgens wiki is zijn netto vermogen 300 miljoen dollar
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
  woensdag 29 april 2020 @ 13:38:13 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192857458
Nog nooit van die man gehoord, hij lijkt wel bezeten. Schijnt een televangelist te zijn inderdaad en steenrijk.

Terug naar serieuze zaken

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:38:51 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192857464
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:28 schreef aioli het volgende:

[..]

Volgens wiki is zijn netto vermogen 300 miljoen dollar
jup, heb zijn smoel wel vaker voorbij zien komen, filmpje is al weekje of 1 a 2 oud.
Enge kop heeft hij!
Dank je wel voor jou UI nou krijg ik nachtmerries.

Oh en Trump gaf aan dat je maar beter bleekmiddel of zo kon gaan innemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192857667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:26 schreef Summers het volgende:

[..]

je lult slap uit je nek 8)7
Goed beargumenteerd. Hulde. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 29 april 2020 @ 13:58:44 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192857767
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed beargumenteerd. Hulde. :')
leugenaars zijn dat niet waard :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192857824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

leugenaars zijn dat niet waard :W
Er staat geen enkele leugen in die post.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 29 april 2020 @ 14:10:29 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192857989
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er staat geen enkele leugen in die post.
kijk jij nou maar naar jezelf , je hebt het nodig

quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
Haha, wat een gestoord topic is dit zeg. _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192858021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:10 schreef Summers het volgende:

[..]

kijk jij nou maar naar jezelf , je hebt het nodig
[..]

Ook dat was geen leugen van mij.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 29 april 2020 @ 14:16:19 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192858080
quote:
'
Ik ben benieuwd hoe Europa ermee om gaat gaan dat Amerika weer opengaat en trump de criminelen dumpt . Hoe lang kunnen ze het dan nog volhouden dat wij opgesloten moeten zijn ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192858265
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef aioli het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje. Maar aangezien de ziekte hardstikke besmettelijk is, en misschien pas 10% van de bevolking besmet is geweest, moet die top van die ijsberg nog wel even 10 keer groter gemaakt worden.

De andere 90% zal ook besmet raken, en een deel ervan zal dood gaan. Geen twijfel mogelijk, het virus is te besmettelijk.

Als het virus alleen via contact verspreid zou worden (zoals Ebola), dan hadden we een kans gehad. Maar het verspreid zich via de lucht, en elke besmette persoon besmet minimaal 3 mensen voordat hij er achter komt dat hij ziek is.

Het probleem met dat plaatje is dat de makers ervan niet begrijpen hoe diep we in de shit zitten.

Maar goed, een ander, nog veel belangrijker probleem met dat plaatje is dat het over de AMERIKAANSE situatie gaat en niet over de Europese situatie.

Zij hebben een kapitalistische maatschappij. Zit je aan de grond? Dan ga je dood: bye bye, looser!

Wij hebben een geregelde markteconomie. Zit je aan de grond? Dan krijg je hulp.

Groot verschil, dat veel mensen hier telkens maar weer vergeten. Komen ze weer met Amerikaanse plaatjes aan om aan te tonen dat wij het hier in Europa of zelfs maar Nederland, verkeerd doen. Desinformatie is dat. Fake news. Wij zijn niet Amerikanen. Wij zijn anders.
pi_192858284
Filmpje gaat dus hierover:

quote:
”In a stunning turn of events, the US Surgeon General Jerome Adams has effectively dumped the Bill Gates/CDC/WHO predictive contagion model and is now working with the real data.” This is unbelievable news. And it is sticking a needle in the overinflated out and out fear mongering balloon that Fauci and Bill Gates have been falsely inflating and propagating.

The US Surgeon General stated “what the American people need to know now is that we actually have data and so we are tracking that data.” According to the US Surgeon General, the new data suggests that businesses will begin to reopen as early as early May!

The main stream media will not release this information. So it is up to us to spread this information far and wide. The fake media (which we have ALL seen whether we all admit it or not) will try to discredit this news, minimize it or even demonize it. It is up to us to spread this information far and wide. This was released on XM radio during the Breitbart News Daily hosted by Alex Markow and was released on Monday, April 13, 2020. Pass this on. There is nothing to fear but fear itself. It’s time to stop this ridiculousness and get back to making this world a better place! Pay it forward and pass it on!
Hier komt het verhaal vandaan volgens mij:

quote:
13 april:

WASHINGTON DC – In a stunning turn of events, Surgeon General Jerome Adams explained in an interview on live XM radio, that the Coronavirus Task Force has, effectively, dumped the Bill Gates/CDC/WHO predictive contagion model, and is now working with the real data.

He explained on the Sirius XM’s Breitbart News Daily host Alex Marlow, that given the new data, businesses will begin to re-open as early as May, others in June.
This runs contrary to the out-and-out fear-mongering of Dr. Fauci and Bill Gates who have made a media tour, threatening the public that businesses may not re-open for six months to a year, or until and unless governments purchase their conveniently patented, big-pharma vaccination.

According to Dr. Adams:
“What the American people need to know now is we actually have data, and so we’re tracking that data,”
Before this about-face, which appears to have come as an order from the Trump administration in consultation with the findings of Dr. Adams, the task force was working with’predictive models’, which had been created by the Bill Gates dominated WHO and CDC. Dr. Fausti’s control over the CDC has been criticized in the past for its for-profit motive in handling a range of illnesses from HIV to H1NI.

In those inflated, ‘fear-based’ models, the deaths of millions worldwide, and hundreds of thousands in America, were touted. These were used as the basis for what many experts have termed a grossly disproportionate response
Previously, the task force was working with predictive models, frequently criticized because of their tendency to exaggerate the possible effect of the virus on the United States. Models predicting the deaths of millions and hundreds of thousands in America appear to be overblown, as the real-time data is showing the death count much lower.
Adams said that the models usually took data from different cultures and places around the globe, but they were able to track more accurately what could happen in the United States based on real data gathered in places such as California and New York.
“We’re following this data every single day, and we’re giving that data to communities so that they can make informed and intelligent decisions about when and where to reopen,” he said.
A significant indicator for communities being allowed to reopen, Adams said, was actual testing data, not a predictive model.
“I feel confident that some places will start to reopen in May and June. Other places won’t; it will be piece by piece, bit by bit, but will be data-driven,” he said.
Adams praised South Korea and Singapore, which closed their borders early, just like the United States did with travelers from China. But he said there are lessons learned across the board.
https://www.fort-russ.com(...)ive-contagion-model/


Zou dit de reden zijn dat het OMT geen inzage geeft in de gebruikte data waarop de maatregelen zijn gebaseerd? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door aioli op 29-04-2020 15:10:34 ]
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
  woensdag 29 april 2020 @ 14:34:21 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192858313
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:26 schreef Summers het volgende:

[..]

je lult slap uit je nek 8)7
eh nee hoor.
maar het is natuurlijk mooier voor een complotter te zeggen dat hij het zwijgen op gelegd word.
ipv toegeven dat hij zelf de regels van een website overtreed.
De enige waar van zekker is dat hij geweerd is van Youtube is alex jones, zie andere topic.
Maar goed die heeft nog tig andere manieren om zijn meuk het internet rond te gooien.

En ja de mainstream media nemen berichten over wat gewoon hot is op het internet.
Dat gebeurt hier op de fok frontpage ook gewoon.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192858325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe Europa ermee om gaat gaan dat Amerika weer opengaat en trump de criminelen dumpt . Hoe lang kunnen ze het dan nog volhouden dat wij opgesloten moeten zijn ..
?

Ben jij opgesloten dan? Ik niet hoor. Ik kan gewoon naar de winkel en dingen kopen. Ik mag buiten rondlopen. Whatever, ik mag het allemaal.

Er wordt mij alleen gevraagd of ik 1.5 meter afstand van anderen wil houden. Er wordt mij gevraagd of ik wil wachten omdat een winkel een maximum aantal mensen tegelijkertijd toelaat. Er wordt mij gevraagd om op straat met niet meer dan een paar personen samen te zijn. Er wordt mij gevraagd om thuis te werken, omdat ik dat met mijn werk kan.

Er wordt mij van alles gevraagd, eigenlijk is het maar heel weinig, en niemand legt mij iets op. Wel zo dat als ik excessief inbreuk op de maatregelen maak, ik een boete krijg.

Jij klinkt echt een beetje paranoïde... Je hebt al die vrijheden, en toch sluit je jezelf op. Het is niet de overheid die jou opgesloten heeft, het zijn je eigen angsten.

Stap eens naar buiten, ga een stukje fietsen, ga naar de winkel. Niemand die je zal arresteren en in een donker hol zal gooien. :W

Edit:

En ja, ik zat inderdaad per ongeluk in het verkeerde forum. Maar ik ben echt geschokt dat hier iemand durft te zeggen dat ze opgesloten zit.
pi_192858379
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog nooit van die man gehoord, hij lijkt wel bezeten. Schijnt een televangelist te zijn inderdaad en steenrijk.

Terug naar serieuze zaken

Interessante kerel
https://respectfulinsolen(...)-beware-dr-rashid-b/
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 29 april 2020 @ 14:43:01 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192858430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:35 schreef RetepV het volgende:

[..]

?

Ben jij opgesloten dan? Ik niet hoor. Ik kan gewoon naar de winkel en dingen kopen. Ik mag buiten rondlopen. Whatever, ik mag het allemaal.

Er wordt mij alleen gevraagd of ik 1.5 meter afstand van anderen wil houden. Er wordt mij gevraagd of ik wil wachten omdat een winkel een maximum aantal mensen tegelijkertijd toelaat. Er wordt mij gevraagd om op straat met niet meer dan een paar personen samen te zijn. Er wordt mij gevraagd om thuis te werken, omdat ik dat met mijn werk kan.

Er wordt mij van alles gevraagd, eigenlijk is het maar heel weinig, en niemand legt mij iets op. Wel zo dat als ik excessief inbreuk op de maatregelen maak, ik een boete krijg.

Jij klinkt echt een beetje paranoïde... Je hebt al die vrijheden, en toch sluit je jezelf op. Het is niet de overheid die jou opgesloten heeft, het zijn je eigen angsten.

Stap eens naar buiten, ga een stukje fietsen, ga naar de winkel. Niemand die je zal arresteren en in een donker hol zal gooien. :W

Edit:

En ja, ik zat inderdaad per ongeluk in het verkeerde forum. Maar ik ben echt geschokt dat hier iemand durft te zeggen dat ze opgesloten zit.
Wees maar geschokt , dat betekend dat je iets tegenkomt waar je nog niet eerder aan had gedacht . Gezonde ontwikkeling dus EN geestverruimend . Andere landen in Europa zijn weer wat strenger maar ik doe niet mee aan " we hebben het hier beter dus we mogen niet zeuren " die houding voorkomt niet dat het erger kan worden EN dat het elders erger is . Ergens moet je een grens trekken en mensenrechten zijn toch wel de grens . In zweden zijn de cafes gewoon open en daar is ook niet het doemscenario die jij aan het schetsen bent .
En in Amerika vast ook niet als die weer opengaat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 29 april 2020 @ 14:48:16 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192858495
Ha leuk naar de winkel als uitje tussen de angsthazen eerst in een rij staan voor je naar binnen mag. Als ik naar het park wil staat er een groot bord met de melding dat ze liever hebben dat ik thuis blijf en als je toch gaat op eigen risico met een boete van bijna 400 euro. Naar de kapper mag niet zoveel andere dingen is uit den boze en met vrienden over straat is ook verboden en als je toch gaat anderhalve meter. Las al ergens als we straks toch weer naar de bioscoop mogen dan met twee zetels ertussen. Leuk avondje zo..

Ja ik ken de reputatie als tegengas over Buttar. Feit blijft
198.016 weergaven • 28 apr. 2020

10K thumbs up

381 thumbs down
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 april 2020 @ 14:49:22 #69
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192858507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ha leuk naar de winkel als uitje tussen de angsthazen eerst in een rij staan voor je naar binnen mag. Als ik naar het park wil staat er een groot bord met de melding dat ze liever hebben dat ik thuis blijf en als je toch gaat op eigen risico met een boete van bijna 400 euro. Naar de kapper mag niet zoveel andere dingen is uit den boze en met vrienden over straat is ook verboden en als je toch gaat anderhalve meter. Las al ergens als we straks toch weer naar de bioscoop mogen dan met twee zetels ertussen. Leuk avondje zo..

Ja ik ken de reputatie als tegengas over Buttar. Feit blijft
198.016 weergaven • 28 apr. 2020

10K thumbs up

381 Thumbs down
Alsof dat allemaal normaal is :? Dat is het niet en dat gaat het ook nooit worden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192858611
Hier het volledige interview waarin de Surgeon General Jerome Adams dat gezegd zou hebben

https://www.siriusxm.com/(...)ae-9f99-9f8119e9d96a

[ Bericht 2% gewijzigd door aioli op 29-04-2020 15:10:49 ]
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
  woensdag 29 april 2020 @ 14:59:23 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192858668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof dat allemaal normaal is :? Dat is het niet en dat gaat het ook nooit worden .
Tja er is nog altijd een groep die het allemaal slikt, hun ouders en opa en oma niet meer durven te bezoeken, met een boog om mensen lopen, vrienden niet meer durven te knuffelen en nog altijd als een gek de handjes blijven wassen. Als dadelijk gezegd wordt van ook uw huisdier kunt u corona krijgen dan dumpen deze mensen massaal hun zo geliefde fikkie of minoes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 april 2020 @ 15:00:04 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192858684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Wees maar geschokt , dat betekend dat je iets tegenkomt waar je nog niet eerder aan had gedacht . Gezonde ontwikkeling dus EN geestverruimend . Andere landen in Europa zijn weer wat strenger maar ik doe niet mee aan " we hebben het hier beter dus we mogen niet zeuren " die houding voorkomt niet dat het erger kan worden EN dat het elders erger is . Ergens moet je een grens trekken en mensenrechten zijn toch wel de grens . In zweden zijn de cafes gewoon open en daar is ook niet het doemscenario die jij aan het schetsen bent .
En in Amerika vast ook niet als die weer opengaat .
Zweden valt als land niet te vergelijken met Nederland.
Wacht ff hij schets juist alles behalve een doem scenario?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 29 april 2020 @ 15:02:16 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192858719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja er is nog altijd een groep die het allemaal slikt, hun ouders en opa en oma niet meer durven te bezoeken, met een boog om mensen lopen, vrienden niet meer durven te knuffelen en nog altijd als een gek de handjes blijven wassen. Als dadelijk gezegd wordt van ook uw huisdier kunt u corona krijgen dan dumpen deze mensen massaal hun zo geliefde fikkie of minoes.
Tenzij je huisdier een vleermuis is.

En aaaaahhhhhh nog een Karen!
Jij wast nooit je handen... gadverdamme!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 29 april 2020 @ 15:04:27 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192858753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja er is nog altijd een groep die het allemaal slikt, hun ouders en opa en oma niet meer durven te bezoeken, met een boog om mensen lopen, vrienden niet meer durven te knuffelen en nog altijd als een gek de handjes blijven wassen. Als dadelijk gezegd wordt van ook uw huisdier kunt u corona krijgen dan dumpen deze mensen massaal hun zo geliefde fikkie of minoes.
Ja of je buren verklikken :') lager kan je niet zinken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 29 april 2020 @ 15:05:59 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192858783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zweden valt als land niet te vergelijken met Nederland.
Wacht ff hij schets juist alles behalve een doem scenario?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:29 schreef RetepV het volgende:
Mooi plaatje. Maar aangezien de ziekte hardstikke besmettelijk is, en misschien pas 10% van de bevolking besmet is geweest, moet die top van die ijsberg nog wel even 10 keer groter gemaakt worden.

De andere 90% zal ook besmet raken, en een deel ervan zal dood gaan. Geen twijfel mogelijk, het virus is te besmettelijk.

Als het virus alleen via contact verspreid zou worden (zoals Ebola), dan hadden we een kans gehad. Maar het verspreid zich via de lucht, en elke besmette persoon besmet minimaal 3 mensen voordat hij er achter komt dat hij ziek is.

Het probleem met dat plaatje is dat de makers ervan niet begrijpen hoe diep we in de shit zitten.

Maar goed, een ander, nog veel belangrijker probleem met dat plaatje is dat het over de AMERIKAANSE situatie gaat en niet over de Europese situatie.

Zij hebben een kapitalistische maatschappij. Zit je aan de grond? Dan ga je dood: bye bye, looser!

Wij hebben een geregelde markteconomie. Zit je aan de grond? Dan krijg je hulp.

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')